Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Argentinië, Chili,...?

  24-1-2013 17:33:06
Hey! Hoewel het eerst niet gepland was, denken we er toch meer en meer aan om rond september op huwelijksreis te gaan. Landen zoals Argentinië, Chili,...spreken me heel erg aan. Is iemand daar al eens geweest of kent iemand een goeie organisatie om alles mee te regelen? Mercikes!

Siska
27-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1409


catherine
24-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 18:44:09

hey siska,

Ik ben afgelopen september in Argentinië geweest (laatste week van augustus en 2w in september). We zijn op eigen houtje naar daar gegaan: zelf tickets en hotels geboekt, mits hulp van fora en de loney planet. Het was een ongelooflijk mooie reis, en we hebben prachtige dingen gezien: walvissen, de mooiste watervallen ever! gaan raften, canopy gedaan, de andes ingetrokken. Het was allemaal super!
Nu was het daar wel heel koud op sommige plekken omdat het daar winter is in september (of overgang winterlente). In Buenos aires heb ik handschoenen moeten kopen! In salta liep ik dan weer rond met een short, en in peninsula valdez was het week koud.
Als je daar naartoe wil zou ik eigenlijk in november gaan. dan is't er warm:).
Het is zeker een aanrader om eens op reis te gaan, zeker als je houdt van goede biefstukken;). als huwelijksreis weet ik het echter niet zo. Het was heel vermoeiend omdat je veel wilt zien in die 3 weken, dus veranderden we om de 3 dagen van locatie. Als huwelijksreis misschien niet zo rustgevend?

groetjes!



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 20:21:49

Brazilië daarentegen zou ik wel kunnen aanbevelen om als huwelijksreis te boeken. We zijn nu in september geweest en we hebben vaak gezegd dat het eigenlijk zonde was dat dit niet onze huwelijksreis was...

Vaak mooi weer (het is een groot land dus je kan kiezen naar welke plaatsen je wilt gaan), prachtige natuur, lekker eten, vriendelijke mensen, ook veel mooie stranden, ... Je kan hier perfect een avontuurlijke vakantie van maken en afsluiten met enkele daagjes op een mooi wit strand.

Groetjes!



Siska
27-4-2013
 Meld misbruik24-1-2013 20:32:11

Dankjewel voor jullie reacties! Wij zijn niet de meest rustige mensen en houden wel van een beetje actie op reis :). Brazilië stond ook op ons verlanglijstje, vandaar dat we misschien graag een binnenlandse vlucht hadden genomen halverwege onze vakantie (van Argentinië naar Brazilie). Ik twijfel er wel over om een reisbureau in te schakelen. Het zou mij precies meer geruststellen, maar ik vrees dat we het op die manier veel duurder maken. Hebben jullie misschien nog een richtprijs van vluchten, hotels, kosten ter plekke? Dankjewel hoor!



catherine
24-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 22:40:16

vlucht was 750 euro pp heen en terug via bravofly geboekt.
Argentinië was wel geen "goedkoop" land, bijna voor alles eten/drinken/hotels hetzelfde als hier, vooral in de grotere steden. en helaas wel geen stranden in Argentinië:)



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik25-1-2013 7:54:57

CANADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA



Joke
25-5-2013
 Meld misbruik25-1-2013 8:52:25

Heey,

Wij hadden ons vliegtickets naar Brazilie tijdens de vroegboekactie geboekt en kwam maarop 550 euro! (ok dat was wel het aller goedkoopste, maar was dik inorde (was met Air France, geboekt via cheaptickets.be).
Het eten en hotels zijn daar idd even duur als Europa, dus daar mag je je niet aan mispakken...

Ik heb onze reis zelf uitgestippeld, we hebben 6 binnenlandse vluchten genomen in Brazilie en we hebben dan ook alle hoogtepunten (voor ons) gezien, zoals 3 dagen Amazone, 5 dagen Pantanal (safari), Foz de Iguacu (ligt deels in Argentinie en is de grootste waterval van Zuid-Amerika --> aanrader), Rio, Lencois maranhenses...

Het is wat puzzelwerk maar je kan alles perfect op voorhand vastleggen. Ik heb al onze hotels vastgelegd via booking.com en dat ging perfect!

Ahja het eten is even duur als in Belgie, maar je krijgt wél veel meer, dus is er de gewoonte om met 2 personen 1 portie te eten..

Veel succes :)



Jill
22-3-2013
 Meld misbruik25-1-2013 9:16:37

Hallo, wij gaan op huwelijksreis naar Brazilië. We vliegen heen en terug naar Rio De Janeiro met Air France. Deze vlucht kostte 649 euro. We hebben op eigen houtje hotels gezocht. Met de hulp van lonely planet, tripadvisor en booking.com. Toch erg mooie 'authentieke' hotels gevonden. Vlucht + 13 overnachtingen zitten we nu op ca. 1300 p.p. We hebben kamers met enkel ontbijt. Ik ben benieuwd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums