Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ons huwelijk in het Kasteel van Lebbeke

  19-10-2006 17:58:47
Wij vierden ons trouwfeest op 9 September in het Kasteel van Lebbeke.
We hadden een nogal complexe aankleding van de zaal gevraagd, maar alles was perfect uitgevoerd volgens plan. De zaal biedt veel mogelijkheden en was ruim genoeg om onze 150 gasten een riante zitplaats te geven.
Het eten loste onze verwachtingen in. Je moet geen grotere porties dan wat je in het restaurant krijgt verwachten, maar een zelfde kwaliteit als in het restaurant is bord na bord gegarandeerd. En uiteindelijk is kwaliteit boven kwantiteit toch waar je voor tekent als je je naar soortgelijke zaal engageert.
Wij kozen voor de witte wijn met vlierbloesem siroop en 8 hapjes voor onze receptie. Een waar succes. 8 hapjes is ruimschoots voldoende gedurende 2 uur. Vele gasten vroegen ons grappig genoeg achteraf het merk champagne door te geven omdat deze zo lekker werd gevonden.
We hebben zoveel mogelijk met drankforfaits gewerkt. We hadden wat angst dat de bediening hierdoor eerder beperkt ging blijven om de winstmarge hoog te houden maar wilden toch op voorhand weten wat alles ons ging kosten. We waren aangenaam verrast door de gulle bediening. Niemand had te weinig; een uniek gegeven wetende dat meer dan de helft van onze gasten uit Portugezen bestonden die een aardig glas wijn bij hun maaltijd gewoon zijn.
Ze hebben het er erg druk waardoor er voor de voorbereidingen spijtig genoeg niet altijd het volume tijd kan worden uitgetrokken die je zou willen voor het meest persoonlijke project van je leven, maar op het einde van de rit wordt bewezen dat in de korte contacten geluisterd werd en alles naar wens verloopt.
Onze zaalverantwoordelijke stond de hele dag klaar om ons te bedienen op al onze wenken en zorgde voor een warm en persoonlijk contact met ons en onze ceremoniemeester (een vriend des huizes).
De betalingen verliepen vlot en correct.
Een leuke dag die bevestigd werd door vele verbluffende commentaren van onze gasten.
Onze foto’s kunnen via onze website bekeken worden via: http://ee.photoevents.nu (wachtwoord 090906)

Vanessa
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1291


Sylvia
30-6-2007
 Meld misbruik19-10-2006 20:02:01

Proficiat met je huwelijk, Vanessa. Prachtige foto's! Wij trouwen ook in KvL volgend jaar op 30 juni. Wat hadden jullie als menu genomen? Dessertenbuffet of alleen huwelijkstaart? Ik zag op de foto's een tafel met kaas, vlees en brood, was dat voor na het eten? Wij zijn al eens in het kasteel gaan eten met onze ouders en toen hadden we wel voldoende gegeten, maar toen hadden we ook wel meer dan 3 gangen gekregen. Hadden jullie genoeg? Je kan mij ook e-mailen sysewyn@hotmail.com

Groetjes, Sylvia



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik20-10-2006 17:58:02

Hey! Kheb ook eens je fotos bekeken, en kmoet zeggen je had een heel mooi kleed aan. Ook de sluier was prachtig. Heb je die in dezelfde winkel als je kleed gekocht? Ik ga ook een sluier dragen, komt weer helemaal in he.

Groetjes,
Veerle
29/09/2007



Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik22-10-2006 10:12:42

Hello

Ik heb eventjes niet kunnen antwoorden, maa rhier ben ik weer.
Eventjes over mijn kleed, ik heb ze bij Pierre-Yves gekocht, collectie 2005 nog, want 2006 stond me niet aan. De sluier is van hetzelfde merk Pronovias, maar heb ik in Engeland gekocht (wel erg prijzig omv het handwerk een 400 euro), maar mijn kleed was niet zo erg duur, dus ja...

Over het feest zelf:
We zijn in de voormiddag in de kerk getrouwd en meteen aansluitend aan ons feest begonnen. 12u30- 14u30 receptie (voor iedereen ook degenen die niet bleven) daarna diner (met 3 gangen - koffie met mignardise - pronkstuk <was chocolademoelleux met ijs> en dan vanaf het dansfeest rond 20u kaas-en charcuteriebuffet) - vanaf 17u30 was er een korte receptie voor de mensen van het dansfeest, die kregen koffie met mignardise, pronkstuk en buffet.

Het was genoeg voor ons, maar zoals altijd zijn er die het te weinig vinden, dat kan je niet vermijden, daar mag je trouwens ook niet te veel aan denken uiteindelijk. Deze formule was voor ons de beste want ik had een 60-tal gasten op hotel die uit eht buitenland kwamen en de dag erna deden we nog een activiteit met hen. We zijn gestopt om 2u 's morgens, maar het had nog lang kunnen doorgaan ;-) als je weet dat we al van 20u aan het dansen waren en aan het feesten sinds de middag...

Hopelijk zo duidelijker voor jullie

Groetjes
Vanessa



Sylvia
30-6-2007
 Meld misbruik23-10-2006 20:10:35

Hey Vanessa,
Bedankt voor de info. Ik heb mijn kleed ook bij Pierre-Yves gekocht, 2w geleden, van Rembo Styling. Ik ben er superenthousiast over. KvL vind ik nog steeds een mooie feestlocatie, maar ik had hier op het forum al negatieve commentaar gelezen. Ben blij dat jij toch tevreden bent. Nog veel geluk met jullie huwelijk. groetjes Sylvia (30/06/2007)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info