Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding alternatieve (lees "metal") bruidegom

  19-10-2006 17:32:51
Hey allemaal...
Ik zoek me dus al wéken rot naar een winkel waar ze kleding hebben die mijn vriend zou willen dragen op ons huwelijk. Tzou iets "Pirates of the Carribean"-achtigs moeten worden: vest à la Slash in November Rain, piratenhemd... Zoiets dus...
Nu vind ik dus geen enkele winkel of merk die dat dus doet...
Heeeeelp! Alle tips welkom: Vlaanderen én Nederland...

Groetjes,

Suus
04.05.2007

Suzanne
4-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1664


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik19-10-2006 18:26:34

hey

er is een winkeltje in gent waar ze zo 'n kleren hebben, in elk geval toch voor vrouwen, en waar ze ook zo'n zaken op maat maken, misschien ook voor mannen... ik weet de naam niet meer maar de straat noemt 'straatje zonder einde' en is een zijstraatje van de 'langemunt' dus echt in t centrum. 't is een doodlopend straatje en winkel is op t einde. ze zijn er in elk geval heel vriendelijk en behulpzaam...

groetjes
sas 677



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-10-2006 7:58:28

Hey,

ja, daar hebben ze dat ook voor mannen, maar da's niet echt een chique winkel hé, dus verschiet niet als je er binnen wandelt. Het is een meer alternatieve winkel waar je ook piercings en dergelijke kunt kopen, maar de kledij ziet er wel prachtig uit.

Groetjes,
Lieve



Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik20-10-2006 12:19:06

Als zelf metal/goth zijnde persoon kan ik u toch al 3 goeie winkels doorgeven:

In Gent:

Lange munt: the street (ligt precies in zijstraatje)

Kortrijksepoortstraat: Boothill

In Antwerpen: the Fanz (ofzo iets)

En je kan ook via internet mooie kledij bestellen uit Duitsland. http://www.x-tra-x.de/

Er zijn ook 3 winkels in Duitsland: Karlsruhe, Olm en Berlijn.




Suzanne
4-5-2007
 Meld misbruik20-10-2006 16:38:59

Heykes,
allemaal alvast bedankt... Kunnen we onze zoektocht beginnen ;-) Hij is trwns van tegen Gent, dus weet die winkels wel zijn...
Ik hou jullie op de hoogte ;-)



Stefaan

 Meld misbruik24-10-2006 15:11:38

Neem anders eens contact met Veerle Vermeire, zij heeft reeds een historisch kleeij gemaakt. Ze is woonachtig in Oostakker 09/231.21.75 - 0497/36.23.67


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info