Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

met of zonder de kids weekendje weg

  24-1-2013 9:58:53
hoi iedereen
ik ben eens aan het kijken voor een huwelijksreisje, niet te ver weg en slechts voor vier daagjes...
ik denk dat het dus een dichtbijvakantie gaat worden: belgie, nederland, duitsland, frankrijk, engeland.

nu vroeg ik me af, nemen jullie eventueel de kinderen mee of gaan jullie onder jullie twee. onze kindjes zullen dan 3 en 1 jaar oud zijn.

iemand leuke ideetjes voor dichtbij, met of zonder de kids?



mieke
10-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1206


Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik24-1-2013 10:21:27

Hey Mieke,

Onze kindjes gaan met de trouw 4 en 3 zijn. Wij gaan ze niet mee nemen omdat je dan echt even met 2 kan genieten. En naar niets moet kijken. wij zijn vorig jaar 10 dagen met de kindjes geweest. En dan moete echt nog rekening houden met hun middag dut enzo. Toen zaten we daar niet zo veel mee in omdat het gewoon een vakantie was maar voor onze huwelijksreis gaan we toch babysit aanspreken. wij gaan ook niet super lang maar toch wel zonder kindjes en nog eens met 2 een rustig reisje maken.

Mss een weekendje Parijs???
Nog veel succes met jullie zoektocht.....

Groetjes Caroline



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 10:23:54

Hey Mieke

Wij hebben ook 2 kids, dan 2.5 en 5 jaar oud. Wij hebben besloten zonder hen 5 dagen naar Italie te gaan. Beetje citytrippen, gaan eten, shoppen, cultuur,... . Kortom dingen die kinderen niet graag doen. Dat was wel mijn voorwaarde om zonder kinderen te gaan: niet te lang en dingen doen die we met kinderen niet of moeilijk kunnen doen.
Met kinderen ben je toch weer meer als mama en papa onderweg dan als man en vrouw, zeker als ze nog zo jong zijn en als huwelijksreisje mag het toch even als man en vrouw zijn he ;-).
Maar dat is een keuze die je voor jezelf moet uitmaken.

Voor dichtbij met kids vind ik de belgische en nederlandse kust heel leuk op voorwaarde dat het weer een beetje meezit natuurlijk :-/ Of misschien is disneyland een optie?
Zonder kids zou ik eerder voor een stad ofzo kiezen: brugge, parijs, aken.

groetjes



Nele
25-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 10:47:32

Hey,

Net zoals hierboven ;o)
Onze kindjes zullen 3 en 2 jaar zijn en gaan ze ook niet meenemen. We doen ook maar een korte citytrip naar Venetië, samen nagenieten van de trouw en eindelijk eens weg met ons tweetjes.... Ga ze ontzettend missen, maar weet dat ze in goeie handen (bij mijn mama) zullen zijn.



edith
29-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 11:30:11

moesten wij toch een kort huwelijksreisje zijn dan zal ons dochter meegaan. moeilijk situatie met moeder en stiefvader enz... wel andere familieleden die er voor kunnen zorgen maar zou niet zonder onze kleine meid kunnen ze zal dan 4 1/2 jaar zijn.
Maar ieder heeft daar zijn eigen mening over.



Marc

 Meld misbruik24-1-2013 12:08:12

hoi mieke,

ligt er een beetje aan wat je zelf wil.

je kan ook een citytrip op een kindvriendelijke manier doen,
bijvoorbeeld Barcelona, je zit vlak aan zee, je kan een dagje naar de zoo, beetje winkelen...

Afgelopen jaar zijn wij 5 dagen naar Berlijn geweest, ik met mijn vrouw en 3 kids (toen 5-8-11 jaar) en dit is ook zeker te doen, Legoland en de Zoo voor de kids, die dubbeldekker bus die door heel de stad rijdt vonden ze ook geweldig... afgewisseld met een dagje shoppen op de Kurfurstendamm, en met de wagen goed te doen, dus nog budgetvriendelijk ook...

Aangezien je kindjes toch nog echt jong zijn, is het misschien de ideale moment om er is enkele dagen met zijn 2'tjes vandoor te gaan.

Enkele citytrips die zeker de moeite zijn: Barcelona, Malaga/Benalmadena (was onze huwelijksreis 3 jaar geleden), Berlijn, Boedapest... en waarschijnlijk nog vele anderen ;-)

Succes met jullie zoektocht,

mvg, Marc
www.m-pictures.be



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 18:12:46

Wij zullen ook een 4-tal dagen weggaan en ook niet te ver. Ik denk dat het Frankrijk (Parijs) zal worden. Lijkt me wel leuk. Of Italië ofzo? Rome/Venetië??? :)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums