Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kan geen getuigen kiezen HELP!!!

  24-1-2013 7:36:51
Mede-bruidjes,
ik heb jullie raad nodig, ik kan niet kiezen wie ik als getuigen moet nemen.
Ik heb aantal jaren geleden getuigen geweest bij men ene zus, maar ik dacht om mijn getuigen mijn andere zus te nemen, en moest er dan ooit een kindje kome om mijn ene zus als meter te vragen.
Maar nu zijn er een aantal probleemkes tusse mijn zussen en heb schrik dat ik mijn andere zus vraag, mijn ene zus boos gaat zijn. en dat wil ik ni, want ik heb met geen van beide problemen. En mijn vriend weet ook nog steeds niet wie hij als getuige moet vragen, en we moeten bijna beslissen :(

lore
10-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1330


Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik24-1-2013 8:13:13

Hoi!

Waarom neem je ze dan niet beide? Hier in Nederland mag je in totaal 4 getuigen. Dat hoeft niet perse ieder 2 te zijn. Mag ook bijvoorbeeld de bruid 1 en de bruidegom 3 of allebij maar eentje.



debbie
18-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 9:01:55

Je mag hier ook in totaal 4 getuigen hebben!!! Dus als het aan mij lag zou ik ze allebei nemen, maar dat is iets wat je zelf beslist natuurlijk ;-D



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik24-1-2013 9:33:16

Ik ken het probleem ... Ik heb ook 2 zussen, en vond het ook enorm moeilijk om te kiezen tussen beiden. Ik wou ook niet gewoon de oudste zus nemen, want dat vond ik niet fair naar de jongste zus toe. Ik heb dan gekozen voor een zeer goede vriendin, en met mijn vriend afgesproken dat mijn zussen de meters worden van onze kindjes :-)
Iedereen tevreden, en ik diende niet te kiezen :-)



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 9:44:35

Je hoeft geen getuigen te nemen, dat is niet verplicht!



valerie
25-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 9:51:02

Inderdaad, om die eenvoudige reden nemen wij geen getuigen....niemand boos of ontgoocheld :-)



lore
10-8-2013
 Meld misbruik24-1-2013 10:16:39

Merci allemaal ,

ik zal het er straks is met men vriend over hebben en dan zien we wel wat we beslissen, maar dan gaan het er eerder geen worden denk, maar om mijn 2 zussen meter te maken vind ik dan weer niet eerlijk voor mijn vriend zen broer, want ik weet niet of er meer as 1 gaat komen dusja :)

maar toch merci allemaal :)



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik24-1-2013 11:05:38

Nu beslissen om ze meter te laten worden, terwijl er nog niet eens een kindje op komst is, daar moet je een beetje mee uitkijken...
Mijn schoonbroer en schoonzus hadden eens gezegd dat mijn vrouw meter mocht worden van hun volgende kindje, maar toen mijn schoonzus een jaartje later zwanger was, hebben ze besloten om toch iemand anders te vragen... Mijn vrouw is dan wel getuige geweest op hun huwelijk, maar ik vind dat het een het ander toch niet helemaal kan vervangen.

Als je denk dat er problemen van kunnen komen als je je ene zus als getuige vraagt en de andere niet, zou ik er eerder voor kiezen om ze allebei als getuige te vragen. Of inderdaad geen van beide.

Wij wilden/konden ook niet kiezen en hebben daarom besloten om geen getuigen te nemen.



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 11:38:58

Ik zou ze ook beide nemen, dan kan er zeker geen ruzie van komen. Ofwel geen zussen en bv. een vriendin nemen.



Sara
30-3-2013
 Meld misbruik24-1-2013 12:00:08

Wij konden ook niet beslissen dus daarom gewoon geen getuigen :)
Dan is niemand op zijn tenen getrapt en als je zussen je vragen waarom er geen getuigen zijn zeg je eerlijk dat je niet tussen hen kon kiezen, dat zullen ze ook leuk vinden...



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 18:10:22

ik zou beide vragen, dan kan je er nooit spijt van krijgen en zijn ze allebei content. Dat wordt tegenwoordig veel gedaan dus.. :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...