Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema en tafelindeling

  23-1-2013 22:57:37
hallo,

Wij hebben gekozen voor thema kleuren ' geeft kleur in je leven'. we gaan ieder tafel zijn eigen kleur geven en dat de gasten aan hun kleur gaan zitten. maar weten niet zo goed hoe we dit moeten verwerking in de tafelverdeling of "naamafroeping".

hebben jullie soms ideeën?

Snappen jullie mij een beetje, want dit is moeilijk om uit te leggen!

xxx

natasja
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1506


candy
20-7-2013
 Meld misbruik23-1-2013 23:33:20

ja kan bv: iedereen een kaartje geven(met de juiste kleur ) en daar staat dan geef kleur in je leven
je kan ook rozen geven met de juiste kleur,
of je kan ook kleine doosjes(met een verassing er in) in de kleur van de de tafel dan he en zo hebben u gasten ook bedankje of zo.
Hoop dat ik u toch al iets of wat verder heb kunne helpen
Ben zelf nog aant zoeken hoe wij het gaan doen



jolma
5-10-2013
 Meld misbruik24-1-2013 11:20:43

Hey,

Wij werken ook met kleur! Wij gaan op de tafels 'wist je datje'- kaartjes zetten van ons in gekleurd papier. Onze getuige zal afroepen welke koppels aan tafel 'rood'/'geel'/... zitten.
Trekken jullie dit thema door in de fotoshoot? Zoja specifiek in de locatie? Wij zijn nog op zoek...anders tips?



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 11:40:19

Idd een kaartje of iets anders geven bij het binnenkomen met hun kleur op en daarop kan je dan een gedichtje ofzo zetten.



natasja
13-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 12:15:32

ey jolma

de suite zelf gaan de vrouwen allemaal in een andere kleur dus dit gaat automatisch zitten in de fotoshoot;
locatie zelf weten we het nog niet zo goed, de kerk is wel wat kleurrijk ingevuld met bloemen, bij het buitengaan van de kerk misschien kleurrijke ballonen loslaten? het is moeilijk...

Alvast bedankt allemaal voor de goede ideeën, als jullie er nog hebben laat maar komen.

xxx



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik24-1-2013 12:37:44

Gekleurde kaarten met teksten op tafel zetten en je gasten een bijhorend kleurpotlood/wasco geven.

Tekstjes zoals:
blauw, omdat ik van je hou
groen, voor jou zou ik alles doen
grijs, je maakt me helemaal van de wijs...



Elke
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 13:13:37

Wij geven aan iedereen bij het binnenkomen een kaartje met de tafelnaam (een liefde is... kaartje).
Wat kleuren betreft kun je ook bijvoorbeeld een vaas met knikkers vullen in de juiste kleur per tafel en de gasten een zakje met een 5-tal knikkers in hun kleur geven (hetzelfde kan ook met snoepjes, bruidssuikers....)



Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 15:23:42

Wat je ook kan doen om mensen naar hun tafel te "roepen", is een liedje draaien waar de kleur in kwestie in voor komt, bijvoorbeeld:

Rood: Rood - Marco Borsato
Blauw: Blue (da ba dee) - Eiffel 65
Geel: Yellow - Coldplay
Groen: It's not easy being green - Kermit the frog
Zwart: Black Betty - Ram Jam
Paars: Purple rain - Prince

enzovoort...

Wel een heel leuk thema!



Ann
15-6-2013
 Meld misbruik24-1-2013 23:16:10

je kan ook zo van die night of the proms lichtjes geven bij het binnenkomen, telkens met een ander kleurtje (die papiertjes kan je er zelf inschuiven)

en bij de openingsdans ben je omgeven door allemaal lichtjes...



smili
29-6-2013
 Meld misbruik25-1-2013 21:56:53

en op welk nummer kom je dan zelf binnen Chloe??? vind het ook wel heel leuk .... en dan op elke tafel een grote vaas zetten met die kleur van smarties of suikerbonen in, of snoep



smili
29-6-2013
 Meld misbruik26-1-2013 19:58:04

heb nog een 3 tal kleuren nodig ... heb al rood, blauw, geel, groen en paars, maar moet dan ook nog een liedje bijgaan dat met de kleur is ...



kelly
17-5-2014
 Meld misbruik29-1-2013 18:19:03

wit nights in white satin
zwart black velvet


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...