Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite kostums

  23-1-2013 21:14:41
Dag trouwertjes,

Alvast proficiat met jullie huwelijk!
Wij zitten nogal in een lastig parket, wij woude dat de mannen van de suite een gehuurd kostum droegen op onze trouw, maar er zijn er paar die dit absoluut niet willen doen omdat ze niet op hun gemak gaan voelen. ze stelden dan voor om zelf een kostum te kopen. wat vinden jullie daarvan?
hebben jullie soms een alternatief voor beide partijen tevreden te houden want we willen ook wel dat ze op hun gemak zijn he, op diene dag is ten slotte genieten.

grtz

natasja

natasja
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1401


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik23-1-2013 21:16:09

Mij maakt het niet uit hoe ze komen, als het maar niet in het wit is :-) Ik vind persoonlijk dat mensen gewoon moeten komen zoals ze zijn en hoe ze zich het beste voelen. Het is een feest en geen verplichte aangelegenheid bij ons. Maar dat is natuurlijk ieder zijn ding he :-) Succes ermee!



Nele
18-5-2013
 Meld misbruik23-1-2013 21:55:01

Wij hebben ook kostuums gehuurd. Je kon verschillende soorten kiezen: lange vesten, 2delig kostuum, 3delig.
We hebben voor iedereen ook dezelfde kleur das.

Dus als jouw suite niet echt bezwaar heeft tegen een kostuum (ze wilden het zelfs kopen hé), zou ik toch eens gaan kijken. En misschien voor een eenvoudig kostuum gaan.




Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik23-1-2013 22:09:19

Natasja, je moet echt eens gaan kijken naar De Waele in St Niklaas, daar hadden ze 5 soorten huurkostuums, allemaal heel mooi en dan waren er nog de jackets enzo!
Diegene die moeilijk doen, zou ik meenemen naar die winkel, dan kunnen ze het zelf is zien he



Tine
13-4-2013
 Meld misbruik23-1-2013 23:44:25

wij hebben ook dezelfde kostums. Voor de volledige suite. Begrijp niet da ze er niet op hun gemak gaan in zijn! Alle maten worden opgemeten en ze mogen ze nog eens passen als ze er om gaan.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik24-1-2013 8:29:23

Bij ons is alleen de bruidegom verplicht in kostuum haha. Wat de rest doet maakt mij niet uit. Zolang ze zich er maar prettig bij voelen. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen als ik verplicht iets moet dragen wat ik niet fijn vind.



Joke
27-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 9:54:49

Bij ons mag de suite ook kiezen wat ze aandoen. Ze worden ook niet graag 'verplicht' om iets aan te doen. Ik heb wel al een beetje gevist en alle mannen zullen wel een kostuum aandoen, maar elk naar zijn stijl.

Het is natuurlijk mooi als iedereen hetzelfde aan heeft maar je moet gewoon je mensen een beetje kennen. Als je weet dat ze zich véél beter voelen in iets wat ze zelf kiezen, dan zullen ze dat ook uitstralen. Nuja, ik wil wel dat ze iets nieuws aan hebben (of dat het er nog nieuw uit ziet)

Ik heb al trouwfoto's gezien van families met allemaal verschillende kledij aan en dat heeft ook iets hoor. De vrouwen mogen gewoon geen wit aan hebben.



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik24-1-2013 10:15:09

Wij vragen gewoon of de mannen in de suite allemaal een donker kostuum willen aandoen. Allemaal dezelfde kostuums huren, daar protesteerden ze al tegen nog voor wij zelf beslist hadden wat we zouden willen. Mij maakt het op zich niet uit. Ik wil ook dat iedereen zich vooral goed voelt.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik24-1-2013 10:35:33

Wij wilden ook graag dat alle mannen een kostuum huurden maar ook hier protest (vooral voor het geld, pff... want ze hebben toch al een kostuum!!!) OK, verplichten kan en willen we niet dus hebben alle mannen van de suite dezelfde das gekregen...
Hierover nog geen protest



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik24-1-2013 13:22:17

Ik geef toe dat het mooi kan zijn, alle mannen in hetzelfde kostuum maa rik vind niet dat je iemand kan verplichten om iets te dragen. Iedereen mag bij ons zijn eigen ding doen. Ik ben er van overtuigd dat iedereen van de suite wel in kostuum zal komen maar dan eentje dat ze zelf hebben uitgezocht en waar ze zich goed in voelen.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 18:05:47

Ik zou hun hun eigen kostuum laten kiezen maar bv een kleur afspreken. Bij ons zullen alle mannen een rode das dragen en vind het wel leuk dat ze zo toch samen zullen passen.. Je kan ze moeilijk verplichten om een bepaald kostuum te dragen vind ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...