Terug naar overzicht
Hey Dominique,Wij hebben ook een aantal mensen die we gaan bedanken omdat ze ons op die dag gaan helpen. Zo is er een buurvrouw die thuis gaat zijn om voor de suite te zorgen als wij foto's nemen tussen de kerk en de receptie. Zij moet zorgen dat iedereen drinken heeft en het eten klaar zetten en bijvullen. Wij gaan waarschijnlijk gewoon wat sandwiches en taart/vlaai voorzien dat de suite niet met honger zit. Niks speciaals omdat ze op het feest toch al uitgebreid eten krijgen. Een tante gaat waarschijnlijk voor mijn boeket en de bloemstukken zorgen. Das een hobby van haar. Ik ga voor deze personen waarschijnlijk een mooie fles wijn halen in een speciaalzaak met zo een houten kistje rond. Voor de getuigen ga ik dit ook doen maar dan een houten kistje met 3 of 5 flessen. Makkelijk allemaal uit dezelfde winkel, altijd goed als cadeau en voor mij niet te veel gedoe... Het is toch het gebaar wat telt...En ik hoor dat jij toch al eten voorzien hebt en 'entertainment' en dat die eerste dogsitter ook sowieso naar het feest komt... Toch ook al voldoende. Ik zou er niet te veel spel van maken als ik jou was. Toch al genoeg te regelen...Groeten,Vicky 797
Hey,Ik vind dat je al je best gedaan hebt om het hen echt naar hun zin te maken.Er bestaat ook zoiets als een honden'hotel'. Mijn ouders vonden nooit iemand om op de honden te passen (2 dobermanns) en als zij op vakantie gingen gingen de honden daar naartoe. Ze werden daar altijd heel goed verzorgd. Maar als je echt nog iets wil geven, bvb. een cadeaubon van weekendesk.com voor uw vriendin en misschien een flesje wijn of een ruiker bloemen voor de buurvrouw. Misschien niet echt origineel, maar 't is de attentie die telt hé.Ofwel iets waar jullie jullie namen en datum in laten graveren met bedankt erbij?Groetjes, Sissi