Nu Online
Momenteel zijn er 56 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking hondensitters

19-10-2006 11:01:13
Ik heb 2 honden (1 Tibetaanse terriër, 4j en 1 poedel,11jaar) vanaf 9u komt een vriendin bij mijn honden zitten, ontbijten, wat tv-kijken, lezen, wandelen,... en ik laat voor 's middags een traiteur broodjes leveren. Om 14u30 komt ze wel naar de kerk en kleedt haar eerst bij ons om en neemt een douche'ken,... dan komt ze tegen 16u terug naar huis om op de honden te passen tot 18u want dan vertrekt ze naar onze 2de receptie en komt dan aansluitend naar het avondfeest. Om 19u komen er 2 oudere buurvrouwen van de 1ste receptie (hopelijk is het ni te ingewikkeld) en die letten op de honden tot mijn moeder, rond middernacht, naar huis komt. De ene brengt haar Yorkshire van 10j ook mee, want mijn honden hebben haar graag. Voor deze dames zijn er ook broodjes van de traiteur voorzien en van Tom & co worstjes voor haar hond, ne video van andré rieu en een klein flesje Demoiselle champagne. Maar nu mijn vraag, wat kan ik hen nog geven behalve mijn eeuwige dankbaarheid? Want mijn moeder gaat rond middernacht naar huis omdat ge die 2 dames daar ook niet tot een kot in de nacht kunt laten zitten eh :o) en mijn moeder houdt niet zo van te lang wegblijven.

Dominique
25.11.2006

Dominique
25-11-2006
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 681

Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik19-10-2006 12:01:43

Hey Dominique,

Wij hebben ook een aantal mensen die we gaan bedanken omdat ze ons op die dag gaan helpen. Zo is er een buurvrouw die thuis gaat zijn om voor de suite te zorgen als wij foto's nemen tussen de kerk en de receptie. Zij moet zorgen dat iedereen drinken heeft en het eten klaar zetten en bijvullen. Wij gaan waarschijnlijk gewoon wat sandwiches en taart/vlaai voorzien dat de suite niet met honger zit. Niks speciaals omdat ze op het feest toch al uitgebreid eten krijgen. Een tante gaat waarschijnlijk voor mijn boeket en de bloemstukken zorgen. Das een hobby van haar. Ik ga voor deze personen waarschijnlijk een mooie fles wijn halen in een speciaalzaak met zo een houten kistje rond. Voor de getuigen ga ik dit ook doen maar dan een houten kistje met 3 of 5 flessen. Makkelijk allemaal uit dezelfde winkel, altijd goed als cadeau en voor mij niet te veel gedoe... Het is toch het gebaar wat telt...

En ik hoor dat jij toch al eten voorzien hebt en 'entertainment' en dat die eerste dogsitter ook sowieso naar het feest komt... Toch ook al voldoende. Ik zou er niet te veel spel van maken als ik jou was. Toch al genoeg te regelen...

Groeten,

Vicky 797

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik20-10-2006 13:29:23

Hey,

Ik vind dat je al je best gedaan hebt om het hen echt naar hun zin te maken.

Er bestaat ook zoiets als een honden'hotel'. Mijn ouders vonden nooit iemand om op de honden te passen (2 dobermanns) en als zij op vakantie gingen gingen de honden daar naartoe. Ze werden daar altijd heel goed verzorgd.

Maar als je echt nog iets wil geven, bvb. een cadeaubon van weekendesk.com voor uw vriendin en misschien een flesje wijn of een ruiker bloemen voor de buurvrouw. Misschien niet echt origineel, maar 't is de attentie die telt hé.
Ofwel iets waar jullie jullie namen en datum in laten graveren met bedankt erbij?

Groetjes, Sissi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...