Terug naar overzicht
HoiIk heb blijkbaar een berichtje gemist...777 is inderdaad een populaire datum... Wij hebben gekozen voor 20 07 2007, dat vonden wij ook een héél speciale datum! Heb nog maar 3 mensen gehoord, die deze datum ook genomen hebben... Het is natuurlijk wel een vrijdag en niet veel mensen willen dat.Veel succes en tot later nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
HeyIdd, 07.07.07 was ook onze eerste keuze, maar zowel de zaal als de fotograaf waren daarvoor al volboekt en dus zijn we voluit gegaan voor 20.07.200 :-)Succes!!
Hey,bedankt voor het medeleven. Het is misschien niet zo erg als het allemaal lijkt. Waarschijnlijk komt er toch een huwelijk, maar dan op 6 april volgend jaar. We hebben het nog aan niemand vertelt. Eerst een beetje de moed bijeenrapen om het te gaan zeggen. We moeten daarbij ook nog eens vermelden dat er geen feest zal zijn, enkel een etentje voor de naaste familieleden 's avonds en zoals het er nu naar uitziet ook nog eens dat we dit weekend een huis zullen gekocht hebben. Mijn vriend zijn ouders vertrekken vandaag voor een weekje op reis, dus nog een week uitstel van executie. De vorige keer dat we een huis naar ons goesting gezien hadden en bod gedaan hadden dat was goedgekeurd, heeft zijn moeder bijna haar salontafel in 2 geslaan door woede. Dus, wens ons veel geluk, aub? Ik hou jullie op de hoogte.
Hey Tamara,Ik vind het echt goed dat jullie zelf beslist hebben om de trouw te verplaatsen en dat jullie het gaan vieren zoals je het graag zelf wilt: een intiem etentje met de dichte familie. Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt. Dat recht heb je toch???Ik vind het alleen heel erg dat je zoveel 'schrik' hebt van je schoonmoeder om haar te vertellen dat jullie de trouw gaan verzetten, dat jullie misschien een huis gaan kopen... Jullie zijn toch oud en wijs genoeg om zelf beslissingen te nemen? Als jij achter je beslissing staat en die komt toevallig niet volledig overeen met haar mening, dan moet zij zich daar maar bij neerleggen. Het belangrijkste is toch dat haar kinderen gelukkig zijn? Beseft ze niet dat ze u daar heel ongelukkig mee maakt en heel erg onzeker? Het is toch niet normaal dat je bang bent om haar iets te gaan vertellen en dat je al je moed moet bijeenrapen ervoor? Dat kan zij toch ook nooit willen? Ik wens je in ieder geval heel veel succes toe. En ik hoop dat je de moed hebt om voor je mening op te komen. Tis natuurlijk niet fijn als je schoonmoeder dan heel erg boos wordt, niemand heeft graag discussies, maar je moet je toch ook niet laten doen? Je kan toch ook niet altijd je eigen wil opzij zetten om maar de lieve vrede te bewaren? Dit kan toch ook niet goed zijn voor jullie relatie? Ze kan toch niet uw heel leven uw handje gaan vasthouden? Wij vragen ook meestal wel raad aan onze ouders over allerhande dingen omdat zij natuurlijk meer levenservaring hebben en we houden er ook rekening mee wat ze zeggen. Maar uiteindelijk maken we onze beslissingen zelf.Heel veel succes meid!!!Vicky 797