Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes thema reizen

  22-1-2013 16:58:22
Hallo mede bruidjes,

Ik heb besloten om het thema 'reizen' te kiezen voor ons huwelijk aangezien wij alle 2 een grote passie hebben voor reizen. Onze uitnodigingen zijn ook soort vliegtickets, en had gedacht om de tafelnamen van verschillende landen te voorzien met bijpassend vlagje op de tafel enz.. Nu wou ik even vragen of jullie misschien nog andere leuke ideetjes hadden wat ik kan doen i.v.m. het thema reizen??

Mercikes!

sanne
26-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1017


ine
11-4-2014
 Meld misbruik22-1-2013 18:18:34

ik ben ooit ook eens naar een huwelijk geweest waar ze met dit thema werkten.
dat koppel had een vriend en vriendin aan de ingang gezet die verkleed waren als steward en stewardess. we moesten ons dan zogezegd inchecken en we kregen dan een soort boarding pass en daar stond dan een land op, en dan na de receptie bleek dan dat we aan de tafel met de landnaam van onze boarding pass zaten. twas wel leuk gedaan. het voordeel was ook dat ze op die manier direct wisten wanneer iedereen op de receptie toegekomen was.




Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik22-1-2013 19:19:18

wij werken alleen 's avonds met het thema reizen, hehe we hebben meerdere thema's :)
Elke tafel wordt genoemgd naar een bestemming waar we zijn geweest. Op elke tafel staat de tafelaanduiding met op de voorkant de naam van de bestemming en op de achterkant onze foto van op die plaats. Bij het toekomen krijgen de gasten een boarding pass met de bestemming erop. Bij het plaatsnemen aan de tafels, wordt enkel de tafelnaam afgeroepen en niet iedereen zijn naam.



sofie
1-9-2012
 Meld misbruik23-1-2013 13:04:46

Wij hebben ook gewerkt met landen.de mensen kregen de tafelnaam
vb: cuba, en de vlagjes stonden op de tafels.
De mensen moesten zorgen dat ze aan de juiste tafel zaten.Wel leuke reacties op gehad.



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik23-1-2013 21:00:58

Hoi, wij hebben ook thema reizen!

We hebben onze uitnodigingen in het thema gemaakt.

De tafels worden landen, gasten krijgen een kaartje met landkaart of iets dergelijks en mogen hun tafel zoeken.

Als bedankjes hebben we voor de mannen een flesje Domenicaanse rum, voor de vrouwen een baggage label. We gaan ze presenteren in een grote vintage valies.
Her en der gaan we in de feestzaal ook wat reiskoffers plaatsen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...