Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwzaal gezocht!

  22-1-2013 12:57:52
Hoi,

Wij trouwen in de zomer van 2014 en zijn volop op zoek naar een zaal. Ik heb mijn hart een beetje verloren in Hof Ten Bossche (Destelbergen) maar het is jammergenoeg niet meer beschikbaar op de 2 datums die we voor ogen hadden. 1,5 jaar op voorhand is dus blijkbaar nog niet snel genoeg. Kan er iemand nog goeie (gezellige, goede prijs/kwaliteit verhouding) zalen aanprijzen die vergelijkbaar zijn met Hof Ten Bossche? We wonen zelf in Waasmunster en zoeken iets niet te ver weg.
Alle hulp is zeer welkom!

Ans


Ans
12-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2395


Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik22-1-2013 13:02:56

Wiji trouwen in de zilte zoen in elversele. Ook een aanrader is het godshuis!



Tamara
23-5-2014
 Meld misbruik22-1-2013 13:24:23

Ha, Ans. Ik denk dat ik weet wie je bent :-) Proficiat trouwens!

In Hof ten Bosse vieren wij soms oudejaarsavond, maar vorig jaar vonden wij het daar niet zo super omdat ze veel te veel volk hadden aanvaard en het niet echt konden boldraaien. Met een groep van 200man zou ik het daar dus niet aanraden.
Het Godshuis is wel heel sjiek, maar toen we op de trouwbeurs met iemand van daar spraken had ik het gevoel dat je een "nummer" was.
Langs jullie kanten heb je nog het kasteel van Saffelaere en de Lozen boer (Lochristi). Beiden heel goed, maar duur.
In Melle heb je 't Groenhof, maar die zijn voor mij ook net iets te duur.
In Merelbeke feestzaal Caipirinha. Een vriendin van mij is daar getrouwd en was dik in orde. Maar voor ons ontbreekt daar het "romantische" element.
Kasteel van Zwijnaarde is prachtig, maar dansvloer ligt apart van feestzaal.
Kasteel Coninxdonck is tot nu toe mijn favoriet in Gentbrugge.
Kasteel Dulhaeghe is ook prachtig, maar al iets verder voor jullie (Deinze)
In Kasteel van Laarne heb ik ook info gevraagd, maar het restaurant daar is wel heel goed! En ligt niet ver van Hof ten Bossche

Groetjes!



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 13:30:02

Keysershof in Sinaai of kastelenhof in Stekene of domein meersdael in Moerbeke.. Groetjes



ann
25-5-2013
 Meld misbruik22-1-2013 13:33:13

hey hallo,feestzaal de zevensterre in laarne wij trouwen op 25mei2013



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik22-1-2013 13:33:36

Wij hebben een boel zalen in de regio Gent bezocht. Wat er nog niet opgenoemd is hierboven:
Roskam in Merelbeke
Ten Dauwe in Aalter
Kasteel Sanderling in De Pinte
Huyze Debaere in Maldegem
Den Hof in Zelzate
Valkenbulcke in Merendree.
Wij hebben voor die laatste zaal gekozen. Daar vonden we alles wat we zochten . Het verbaast me dat het voor 2014 zo vroeg volgeboekt is. Wij zijn in april 2012 beginnen zoeken en toen waren er in de meeste zalen toch nog veel data vrij voor de zomer van 2013. Dus misschien heb je in andere zalen meer geluk. Veel succes alvast met de zoektocht!



Patrick

 Meld misbruik22-1-2013 13:53:57

Je hebt ook nog Van der Valk in Beveren Waas, is de andere kant op, maar ook een 20km verder.Ook een leuke plaats en met hotel.



Els
13-4-2013
 Meld misbruik22-1-2013 15:07:49

Hey,

We trouwen op 13/04 in kasteel Coninxdonck in Gentbrugge. Ik heb er al zeer goede reactie van gehoord en het is betaalbaar!



muriel
22-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 15:41:17

Hey,

Ons feestzaal is Pauwkenshof in Destelbergen/Heusden!

Zevensterre in Laarne is ook een aanrader. Goede vrienden hebben daar hun feest gehouden.
Dit was onze eerste keuze maar omdat de datum al bezet was, zijn we op zoek gegaan naar een andere zaal.

Hof Ten Bossche zijn we ook gaan kijken. Daar was ook de datum al bezet.
Wel blijven ze maar zeggen dat we beter op een vrijdag zouden trouwen dan op een zaterdag. Hun excuus: dan kan je langer bekomen van je feest!!!!
en natuurlijk was de zaal juist op vrijdag vrij.....
Daarmee was mijn zin om daar feest te houden zeer snel weg....

Gelukkig zijn we dan naar Pauwkenshof geweest en daar vriendelijke ontvangst gehad alles heel goed uitgelegd gekregen en natuurlijk wel een heel leuke zaal.


groeten



steffi
19-5-2012
 Meld misbruik22-1-2013 15:47:08

Tybeert op Lokeren schijnt ook goed te zijn.



Eva
24-8-2013
 Meld misbruik22-1-2013 16:34:34

wij twijfelden tussen hof ten bosse en Kasteel Coninxdonck...
We hebben uiteindelijk voor hof ten bosse gekozen. De locatie (zaal en omgeving) was daar minder mooi dan Kasteel Coninxdonck, maar ze waren daar wel 100 keer vriendelijker.
Maar als ik jou was zou ik dus zeker naar Kasteel Coninxdonck gaan kijken!

groetjes



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik22-1-2013 19:46:20

Wij trouwen in Hof ten bosse. Ik was ook meteen verkocht toen ik binnen kwam.

Verder hebben we Kasteel Coninxdonck bezocht, maar die zaal was te krap voor onze gasten + boertige ontvangst een beetje (wel heeeeel knap), Salons Roskam (ook heel mooi), Hof ter Velden (basic, maar mooi), en de rest ontgaat mij even.

Succes!



Sabrina
21-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 19:46:22

Wij houden ons feest in Salons Roskam (Merelbeke). We hebben er een heel goed gevoel bij en hebben er ook al veel positiefs over gehoord.



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik22-1-2013 20:35:35

In Wichelen: Salons 't Oud Gemeentehuis



Ann
21-7-2012
 Meld misbruik22-1-2013 21:28:29

Heyhey,
Wij hebben ons feest in Salons Caipirinha gehouden in Merelbeke.
Het was gewoon SUPER!

Tybeert in Lokeren, vonden wij ook een mooie zaal, maar te ver.
Salon Roskam
'T oud gemeentehuis in Wichelen
De lozen boer in Lokeren

Veel succes met kiezen!



Ellen
12-7-2013
 Meld misbruik23-1-2013 12:52:00

Ons feest vindt plaats in het Godshuis (geen traditionele feestzaal :-) )
Een aanrader is oa Valckenbulcke Merendree & Shamrock Tielt.
Op het kasteel van Moerkere wordt ook goed gereageerd maar die zalen waren voor ons een beetje te oud..

Succes verder!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info