Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering kerk

  25-9-2004 17:52:09
iemand leuke ideetjes om de kerk te versieren?

ik dacht al aan linten tussen de stoelen, met bloemetjes- maar hoe kunnen de mensen dan in hun stoel? heeft iemand dit al eens gezien ergens?

groetjes
Liesbet


18-12-2004
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1209


elke
30-12-1899
 Meld misbruik26-9-2004 13:24:06

Hallo,

Bij ons was de kerk versierd met witte ballonnen aan de stoelen,
nadat de kinderen de bloemen hadden afgegeven hebben we die laten vliegen, dit was ook mooi voor de foto's.

Groetjes,
Elke



Nijs
22-5-2004
 Meld misbruik26-9-2004 17:13:37

hallo,

ik heb de kerk laten versieren door mijn florist. hij heeft witte rozen aan de stoelen gehangen, een prachtig bloemstuk op het altaar. en aan de ingang van de kerk had hij twee mooie boompjes geplaatst met witte linten. eigenlijk allemaal heel simpel, maar wel heel mooi! Ik zou als ik jou was niet te veel doen, want dat is toch maar voor even, en het kost allemaal veel centen. Ik heb eigenlijk nog niet eens op de versiering gekeken toen ik de kerk binnenkwam. je bent dan toch zo emotioneel dat je daar allemaal geen oog voor hebt. Ik ben dan wel de dag erna met mijn man gaan kijken omdat ik er toch een beeld van wou hebben eerdat ik de florist ging bedanken.
veel succes



sigrid
22-8-2004
 Meld misbruik27-9-2004 10:49:52

we hadden een wit roosje samen met groen, voor onze stoelen was dit in het groot, voor de andere in het klein, deze werden na de mis aan alle vrouwen uitgedeeld, heb je graag een foto hiervan, laat mij je e-mailadres achter dan mail ik je ze door



André
8-1-2005
 Meld misbruik27-9-2004 14:26:04

Dag Liesbet,
die versiering in je kerk hoeft echt altijd niet duur te zijn hoor. Je hoeft niet persé een gekende bloemist hiervoor uit te zoeken. Er zijn wel hier en daar personen die zich hiermee bezig houden en dan valt het prijskaartje van de bloemversiering best mee. Als je graag wat meer weet hierover, laat het me dan weten. Ik ben zelf uit de streek van Heist op den Berg, daar heb ik wel iemand gevonden die heel goed is in het versieren van de kerk, de corsages, bloemstukjes op de feesttafels, auto's en ga zo maar door. Groetekes en nog veel plezier met de voorbereidingen.
Hilde




18-12-2004
 Meld misbruik27-9-2004 17:40:15

Dag Hilde en Sigrid,

Hilde: ik ben ook uit de streek rond Heist o/d bergn van keerbergen, dus als je iemand weet die dat voor een schappelijke prijs mooi kan , mag je mij de gegevens bezorgen! de prijs kan anders aardig oplopen...
Hoeveel heeft ht jou gekost voor alles wat je opnoemt?
Sigrid, mijn mailadres is liesbet.mortier@tiscali.be

moest nog iemand leuke fotootjes ofzo hebben, altijd welkom!

groetjes
Liesbet



Julita
26-11-2005
 Meld misbruik5-10-2004 10:10:39

Eigenlijk wilde ik aan Sigrig vragen of ze me aub foto's van haar versiering wilde doorsturen, ik ben namelijk nog op zoek naar versiering. mijn e-mailadres: p_vd@hotmail.com
Bedankt he!!!



Julita
26-11-2005
 Meld misbruik5-10-2004 17:03:27

Sorry, heb me vergist bij het intypen van mijn mailadres, het is pol_vd@hotmail.com
Kan je het naar dat adres sturen?
Heel erg bedankt!!!



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik18-10-2004 13:21:52

Hoi Liesbet,
Hierbij het telefoonnummer van Anita, deze is niet zo duur met haar prijzen voor de bloemen :
0477/745009. Ze is zelfs mee gaan kijken naar het kerkje om samen te overleggen hoe we het beste alles zouden versieren.
Groetekes en nog veel succes met je voorbereidingen.
Hilde



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik18-10-2004 13:24:07

Liesbet,
Voor meer vragen kan je me rechtstreeks bereiken op mailadres :
hilde.fobelets@belgacom.net
Doeiiiiii.
Hilde



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik26-10-2004 13:26:22

Hoi mijn mailadres klopt niet : moet zijn :
fobelets.hilde@belgacom.net
Groetekes
Hilde


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...