Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat te doen met vervoer???

  18-10-2006 21:06:26
Hoi medebruidjes,

Wij zitten met een probleem voor het vervoer op onze huwelijksdag... Onze ouders hebben daar namelijk totaal tegenovergestelde ideeën over. De ouders van mijn vriend proberen ons langs alle kanten af te raden om taxi's of een busje te nemen omdat ze dat een nutteloze kost vinden, terwijl mijn moeder (die alleen is en het niet ziet zitten om in haar mooie kleren zelf achter het stuur te gaan zitten) dat wel graag zou hebben. Probleem is dat ze van beide kanten een deel investeren in onze dag en we ons bijgevolg ergens wel wat verplicht voelen om rekening te houden met hun meningen. Nu moet ik wel zeggen dat taxi's of een busje - buiten iets voor ons twee natuurlijk - voor ons nu ook niet per sé moeten; alleen vraag ik me af hoe je dat dan op een elegante manier regelt aan de kerk. Ik kan me bijvoorbeeld moeilijk voorstellen dat, als wij twee in onze taxi weggereden zijn, de rest van de familie nog naar de parking moet om hun auto te gaan halen... Dat lijkt me nogal een zootje eerlijk gezegd en ik ben op zo'n keren nogal gevoelig voor wat "de mensen zullen denken"...
Zijn er andere mensen die misschien een gelijkaardig probleem hebben moeten oplossen? En zo ja, hoe gaan jullie dat regelen?
(Wij kennen ook niet echt vrienden ofzo die met gelijkaardige auto's taxi zouden kunnen spelen)

Alvast bedankt!!!
Sofie

Sofie
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 358


Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik19-10-2006 7:53:17

Hoi!

Wij nemen ook enkel een speciale auto voor ons en laten de rest van de suite met z'n eigen auto rijden. Wij geven het geld liever aan iets anders dan aan auto's. We zullen wel mooie lintjes aan alle wagens hangen. De suite zal 5 minuutjes vroeger naar de kerk vertrekken en staat ons dan aan de ingang op te wachten.
Maar je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt...

Veel succes!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik19-10-2006 9:04:51

Hey,

wij (eerst mijn pa en ik, daarna mijn man en ik) zullen met een koets zijn en voor de rest van de suite vragen we aan neven en nichten om te rijden.



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik19-10-2006 9:05:18

Wij hadden alleen een auto voor ons voorzien en de rest van de familie die reed zelf.

En aan de kerk hebben ze bij ons een plaats voorzien waar wij konden staan en vrijgehouden. Dus misschien vragen aan de pastoor hoe zij dit regelen?
Misschien ook vragen aan het gemeentehuis?

Groetjes,
Christine



Veroniek

 Meld misbruik19-10-2006 10:33:52

Hoi Sofie

Wij gaan ook aan neven, nichten, nonkels of tantes vragen om te rijden met de eigen suitewagens en enkel wij met een speciale wagen...

Als je idd zelf moet rijden en in de suite lopen is dit niet te doen! Wij hebben dit eens moeten doen en hebben ons moeten haasten om op tijd klaar te staan... Niet plezant!

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek



Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik19-10-2006 12:09:19

Hoi Sofie

Wij waren eerst van plan om gewoon met onze eigen auto's te rijden, maar ons wel te laten rijden, dus door nonkels, tantes, neven, nichten, vrienden, vriendinnen.
We wilden geen ander vervoer,omdat we dat beiden een onnozele kost vonden.
Tot we 2 weken geleden met onze moeders naar de trouwbeurs in Antwerpen gingen en onze moeders allebei verkocht waren aan een koets. Zij willen ons dit cadeau doen en dus hebben we na lang twijfelen de koets genomen.
Het is altijd mijn droom geweest, maar ik dacht dat de afstand te groot was en dat het dus een stomme kost was. Nu is dit een leuke meevaller.
Maar je moet vooral doen wat je zelf wil. Als je het echt een onnozel kost vind, dan moet je dat gewoon zeggen. Goed overleggen zou ik zo zeggen, het is jullie dag.

Groetjes
Rebecca
11.08.07



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik19-10-2006 12:40:10

Wij hadden familie en vrienden die allemaal eenzelfde merk van auto hadden. Zij reden dus met de mensen van de suite.
Voor onszelf hadden we een mini voorzien, waar we zelf mee reden: echt tof!! Tis natuurlijk wel iets nonchalanter, ik weet niet wat jouw smaak is.

De chauffeur van de eerste wagen heeft wel de rol van ceremoniemeester op zich genomen, en ons autootje ergens geparkeerd en terug gaan halen als we uit de kerk kwamen.

En, ik moet zeggen, da's allemaal heel goed verlopen, en ik ben blij dat ik daaraan geen geld heb uitgegeven.

groetjes
Katrien
19 dagen gelukkig getrouwd



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik20-10-2006 13:17:48

Hey,

Als zijn ouders dat wel zien zitten en uw ma niet waarom zet je ze dan niet samen in één auto?
Zo hoeft uw mama toch niet zelf te rijden.
Ik weet niet of jullie tot aan de feestzaal gebrecht worden? Zo ja, dan moet ze enkel een oplossing bedenken om thuis te raken (bvb. haar auto de dag ervoor daar al zetten of zo).

Ergens denk ik ook wel dat je soms gewoon keuzes moet maken en dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen.

Veel succes ermee!!!

Groetjes, Sissi



Sofie
27-10-2007
 Meld misbruik20-10-2006 19:11:57

Hoi,

bedankt allemaal voor jullie reacties! Nu ik zie dat dat blijkbaar wel courant gebeurt om familie te vragen om te rijden, ben ik al wat meer op mijn gemak!
We kunnen inderdaad in laatste instantie eventueel ook nog 1 speciale auto voorzien voor mijn ma én de ouders van mijn vriend samen. Dat zou in prijs toch ook al moeten schelen tegenover allemaal aparte taxi's voor iedereen. Zo gaat iedereen misschien nog tevreden zijn!

Mercikes en jullie ook nog veel succes bij de voorbereiding!

Sofie



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...