Terug naar overzicht
Hei Angelique, Ik zie dat er nog niemand op jouw berichtje heeft geantwoord... Awel, ik ben vrijdag naar de opendeur van Bo-Couture geweest en ik heb daar ook mijn kleed besteld! Ik vond het een super service! 8 jaar geleden had mijn mama haar suitekleed daar gehaald voor het huwelijk van mijn zus. Vandaar dat we daar zeker wilden langsgaan. Heb je ook 10 % gekregen door de opendeur? Groetjes, Lisa13/07/07
Hey,Het is daar inderdaad een hele goeie service en ze zijn heel vriendelijk.Tegen mij hebben ze wel niets gezegd van een korting van 10% tijdens de opendeurdagen.Heb jij deze wel gekregen?Anders zal ik hiervoor es informeren.GroetjesAngelique
In mei jl. moesten we naar een trouw van een kennis. Haar kleed kwam ook van daar. Ze had dit begin november besteld en ze hadden het welgeteld 2 dagen voor haar trouw binnen in de winkel! Retouches zaten er dus niet eens meer in. Een paar dagen ervoor zat het kleed nog ergens in China of zo.Het zal ook wel een uitzondering zijn maar het is toch in elk geval de laatste winkel waar ik een kleed ga zoeken...