Nu Online
Momenteel zijn er 37 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag huwelijk 15/12/2012 :-)

  20-1-2013 19:21:05

Dag lieve bruidjes,


Na 9 jaar samenzijn hebben we op 15/12 eindelijk de grote
stap gezet! Ondertussen al meer dan een maand geleden, dus dringend tijd voor
een verslagje.

De avond voor de trouw hebben we in een B&B bij ons in de buurt overnacht. Ik had als verrassing voor mijn ventje een boudoirshoot laten doen en dit boekje heb ik hem daar overhandigd. Moesten er nog bruidjes zijn die hierover twijfelen, niet twijfelen gewoon doen!! Ik heb nog nooit een kadootje overhandigd dat zo enthousiast onthaald werd. Met een grote grijns op zijn gezicht zat hij door zijn boekje te bladeren, was echt leuk om te zien :-)
Tegen alle verwachtingen in hebben we allebei vrij goed geslapen. De nachten voordien hadden we geen oog dichtgedaan dus we hadden er wat schrik voor, maar we werden fit en monter wakker, helemaal klaar voor de grote dag!

Om 7u liep de wekker af. Snel onder de douche gesprongen en tandjes gepoetst. Bart is ondertussen mijn bruidsboeket en broodjes voor de lunch gaan halen. Daarna is hij zich bij ons thuis gaan omkleden.

Om 7u45 werd ik bij de kapster verwacht. Niet veel later is de fotograaf gearriveerd en om 8u30 waren we terug bij de B&B, waar mijn make-up werd gedaan en ik mezelf verder heb klaargemaakt. Ondertussen was de videograaf ook aangekomen, en tegen 9u30 was ook iedereen van de suite gearriveerd. Ik moet zeggen, dit was een enorm hectisch moment! Ik had totaal niet verwacht dat er zoveel tijd kruipt in het doen van de make-up, aankleden, wat foto’s maken… dus we zijn enorm blij dat de fotograaf had aangegeven dat we qua timing wat aanpassingen moesten doen, anders was ik volgens mij om 11u nog niet klaar geweest ;-)

Gelukkig was ik netjes op tijd klaar toen Bart aan de B&B aankwam. We hebben dan samen met de suite een glaasje gedronken en daarna de familiefoto’s genomen.

Om 11u30 werden we in het gemeentehuis verwacht voor het officiële gedeelte van de dag. Dat stelt hier in Overpelt niet veel voor want ze laten geen eigen tekstjes, liedjes of iets dergelijks toe… vrij saai dus allemaal… maar ja, het is het resultaat dat telt ;-)

’s Middags zijn we bij ons thuis broodjes gaan eten met de suite en daarna zijn we naar de mijngebouwen in Beringen gegaan voor de fotoshoot.

Tegen 17u waren we in de zaal en om 18u kwamen de gasten aan. Zelf hebben we niet veel kunnen eten die dag… onbewust toch zenuwen, of was het gewoon de drukte… geen idee, maar we kregen allebei niet veel op. Wel jammer, want als we onze gasten mogen geloven was het eten enorm lekker!

Ik denk dat het ongeveer 22u30 was toen we onze openingsdans hebben gedaan. We hebben heel lang gezocht naar iets wat bij ons past want we houden beiden absoluut niet van slows of melige toestanden. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Use Somebody van Kings of Leon, en achteraf hebben van veel mensen gehoord dat ze het echt iets voor ons vonden, dus dat hebben we goed gekozen :-)

Om 4u was het feest gedaan (einduur van de zaal), maar dat was ook laat genoeg want we waren allebei doodmoe!

We hebben een ontzettend leuke dag gehad, alleen jammer dat hij zo snel voorbij was!

Dus aan alle bruidjes die nog moeten trouwen: geniet ervan, want de dag is voorbij gevlogen zonder dat je het door hebt!!!

Foto’s zijn geplaatst in dit topic: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=466549&subject=Aanrader-fotograaf-Ronny-Wertelaers




Marijke
15-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1972


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 19:40:16

Proficiat! Mooi kleed en mooie foto's. De koude had op jouw precies geen effect!



Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik20-1-2013 19:50:19

Het was nochtans echt enorm koud hoor. Maar ik heb geprobeerd er niet teveel aan denken, verstand op nul zetten zoals ze zeggen :-)
We hadden ook een fleece deken bij tijdens de fotoshoot, dus tussen de foto's in kon ik mij zo warm houden.



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 20:03:03

Prachtige foto's!
Jullie genoten precies echt van elk moment.
Geniet nog maar lang na



Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik20-1-2013 20:11:47

Ooh!Prachtige foto's!wat ben ik blij dat wij ook Ronny geboekt hebben!:)



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik20-1-2013 20:43:00

had je de boudoirshoot ook bij Ronny laten doen? hoe is dit meegevallen (mag via pm) :)



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 20:51:26

Héél mooi!!!

Stralende gezichten op elke foto!!
Waar heb je die vuurwerkstokjes nog gevonden?
Ik ben al lang op zoek maar vindt ze nergens meer...



Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik21-1-2013 9:07:50

@ Carrie: de boudoirshoot heb ik door weddings by lily laten doen.
Ik weet eigenlijk niet of Ronny ook boudoirshoots doet, maar ik wilde dit sowieso door vrouwen laten doen. Het was heel leuk om te doen en ik was direct op mijn gemak. Was echt gezellig vrouwen onder elkaar :-)
Wat ik ook belangrijk vond is dat zij stijlvolle foto's maken, want je komt soms wat tegen op internet... en zo wilde ik niet op foto vereeuwigd worden ;-)
Zij zoeken een locatie, en brengen zelf ook wat extra juwelen enzo mee. Je moet zelf 3 lingeriesetjes meenemen met bijpassende schoenen en eventueel juwelen. Je ontvangt per mail 25 bewerkte foto's en daaruit mag je er 12 kiezen voor in een album.
Is allemaal heel vlot verlopen en ik zou het zo opnieuw doen!



Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik21-1-2013 9:10:42

@ Sofie: de vuurwerkstokjes heb ik besteld op www.trouwen-feestartikelen.nl
Wij hadden de stokjes van 45cm lang en deze branden ongeveer 1,5 minuut.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-1-2013 9:22:31

Proficiat!
Heel mooi en elegant kleedje!
Veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik21-1-2013 9:44:27

Zeer mooie foto's en proficiat met jullie huwelijk,
ik wens jullie een gezond en gelukkig leven samen.
PS wij gaan Ronny ook nemen :-) zijn wel niet van bij hem in de buurt maar vindt zijn foto's erg mooi
Groetjes,
Karen



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik21-1-2013 12:34:57

Proficiat! De foto's zijn heel mooi! Alles past perfect bij elkaar en jullie zagen er stralen uit!
Veel geluk in de toekomst.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info