Terug naar overzicht
Hallo fieke,Nicky is zeer duur allé dat vind ik als je een kleedje startprijs rond de 1800 euro niet veel vind best ok . Daarbij komt nog eens de aanpassingen en andere dingetjes je kent het wel . Eind totaal is dan rond de 2000€ minimum . Ik zou achterover vallen !!!Maar het is waar nicky heeft een zeer mooie bruidjurken je hebt smaak : ) groetjes iris 30/06/2007
Bedankt Iris! Ik heb namelijk voor de White Couture al prijzen tot € 7.000 gehoord... Dat kon ik toch niet geloven eigenlijk...Hopelijk komen er nog wat bevestigingen van de prijs van € 2.000, want dat vind ik wel meevallen (al ik het wel de absolute maximum).Groetjes,Fieke7/07/2007
Hai!Mijn droomkleedje is ook van Vankets en 'k wil je niet ontmoedigen maar de meeste prijzen zijn echt wel om achterover te vallen :o) Ik heb er ééntje aangehad van rond de 4000€ (zonder aanpassingen), gelukkig had ik geen WAW gevoel of we zaten met een probleem :o)) Zoals Iris schrijft moet je toch zeker op minimum 2000€ rekenen...Maar het zijn echt wel superschitterende kleedjes, je voelt het wel aan de pasvorm als je ze aanhebt (mag ook wel voor die prijs é :o)). Nog veel succes met je zoektocht!Groetjes,Barbara
Oelala! Dat zijn inderdaad al andere prijzen. Help!Ik zou echt wel eens willen weten hoeveel mijn droomkleedje kost, dat ik terug goed kan slapen of ik er mij gewoon bij neerleg dat het te hoog gegrepen is... Want € 4.000 heb ik er echt niet voor over hoor. Voor één dag toch zeker niet...Met dat geld kunnen wij andere dingen doen hoor. Of het moest zijn dat wij in tussentijd de Lotto winnen... ;o)Groetjes,Fieke7/07/2007
Fieke,Waarom bel je niet eens naar een paar bruidswinkels en vraag je het gewoon? Ze kunnen maar neen zeggen aan de telefoon hé...En dan kan je weer wat geruster slapen :o)Groetjes!
Zou ik dat durven? Ik weet het niet hoor...Eigenlijk heb ik afgesproken om op 16 november in het fabriek van Oni-Onik mijn kleedje te gaan zoeken. De vorige collectie vond ik schitterend, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik in de nieuwe collectie niet echt 'mijn ding' vind...En in de vorige collectie van Nicky Vankets vond ik dan weer niet mijn goesting en in deze collectie juist wel! Ik denk dat ik eerst toch ga kijken bij Oni-Onik en als ik daar mijn droomkleedje vind, is het goed hoor. Dat is niet té duur. Maar natuurlijk zal ik altijd met dat kleedje van Vankets in mijn hoofd blijven zitten vrees ik...Och, ik heb nog 4 weken de tijd... Dan kunnen we nog zien...Alvast bedankt, ladies!Groetjes,Fieke 7/07/2007
Dag Fieke,waarom neem je geen van Nicky's "Mathyro" collectie, dat is de iets 'goedkopere' versie. Mijn kleedje komt daarvan en kostte 1400€. Als je wilt stuur ik u is een fotoke ervan per e-mail? dloveniers@oetker.beDominique25.11.2006
Hey Dominique,Ja, ik heb ook al gehoord dat Mathyro goedkoper is, maar daar zit niet echt een 'wow'-kleed bij voor mij. Ik moet dat natuurlijk eerst in het echt zien, op foto is dat misschien toch allemaal anders...Je mag gerust eens een foto van jouw kleedje doorsturen hoor, ik ben benieuwd!Mijn e-mailadres is sofie.desmedt@loyens.com.Alvast bedankt!Groetjes,Fieke7/07/2007
Heb ook voor een jurk uit de Mathyro collectie 2006 gekozen. Prijskaartje: 1700 €.Dominique, je mag me altijd een keertje de jouwe doorsturen. Even kijken of ik die ook gepast heb, hihi.GroetenSofie
Hey,Ik zou toch eens naar de prijs informeren hoor. Daar doe je toch niets verkeerd mee?Anders zal je inderdaad steeds met dat kleedje in gedachten blijven zitten. Als het dan te duur blijkt, dan weet je tenminste dat het voor u echt niet kon en dat stelt misschien toch een beetje gerust, denk ik.Wie weet valt het toch mee.Missschien ook interessant om het toch eens te passen. Als het dan te duur is en je vindt het prachtig dan heb je pech natuurlijk. Maar voor hetzelfde geld valt het tegen als je het aanhebt. Ik heb ook een kleedje van 4400 e aangehad (niet van Vankets) en dat was niet eens mooi, maar ik was er wel door gerustgesteld.Veel succes ermee!!!Groetjes, Sissi