TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
29-3-2013
|
20-1-2013 13:41:24
Hallo Ellen, Ik vind de foto's super romantisch en speels! Jullie straalden allemaal en zien er zeer mooi uit leuk met die roze tinten. Veel geluk samen . Vanessa
|
|
Joyce
11-5-2013
|
20-1-2013 14:03:57
Prachtig! De roze accenten zijn idd super. Ik vind je haar ook heel mooi gedaan! Zijn het echte bloemetjes die erin zitten? Of waar heb je die gevonden?
Dikke proficiat! Joyce
|
|
Veva
28-9-2013
|
20-1-2013 14:09:24
Wauw! Heel erg mooi! Je dochtertjes zagen er net zoals de mama stralend uit. Ook leuk dat de getuige zich assorti aan elkaar hadden gekleed.
Proficiat!!!
|
|
Nadia
5-10-2013
|
20-1-2013 14:09:47
moh zo mooooooiii!! en jullie straalden inderdaad - ik hield het zelfs bijna niet droog toen ik de foto's zag van je lieve getuigen met de mooie ringetjes voor je dochters! zo heerlijk genieten en vol liefde... waaw!
|
|
ellen
1-12-2012
|
20-1-2013 14:36:40
Dankjewel voor jullie leuke reacties,tja,en dat stralen....dat komt vanzelf hoor,ik voelde me die dag ook zo intens gelukkig :)
Joyce,dat was gipskruid,maar mijn kapster heeft het heel gelaten,de meeste nemen enkel de bloemetjes....ik wilde persé echte bloemetjes maar gezien de tijd van het jaar was dat niet simpel,als ik in de zomer zou getrouwd geweest zijn,zou ik heel graag madeliefjes hebben gehad....
Ik zal het kapsel is proberen terug op te zoeken want ik heb het van het internet gevonden ;)
Groetjes!
|
|
Ellen
25-5-2013
|
20-1-2013 14:58:31
Love your shoes! Waar heb je deze gekocht?
|
|
Lieve
|
20-1-2013 15:43:14
Proficiat met je trouw! Ik vind eigenlijk alles mooi bij jou : mooi kleedje en stola, mooie ringetjes voor de kindjes, mooie bloemen, mooi kapsel, mooie foto's.
Heb je de stola ook van dezelfde bruidswinkel; die is ook zo mooi.
De bloemetjes, vanwaar komen die?
|
|
Evy
27-7-2013
|
20-1-2013 18:59:25
Dikke proficiat met jullie huwelijk! Jullie zagen er stralend uit! Heel mooie foto's.
|
|
Hannelore
15-11-2013
|
20-1-2013 19:11:07
Dag Ellen, vooreerst proficiat met jullie huwelijk uteraard!Een heel mooie dag zo blijkt uit de foto's! Ik hou het zelf niet droog bij het bekijken er van. Omdat ik me al helemaal inleef hoe het in november bij ons zal zijn. Wij zijn ook al 14 j samen en hebben twee dochertjes en een zoontje. Zij kijken er even hard naar uit als wij :-) Bedankt voor je verslagje!
|
|
Mieke
27-4-2013
|
20-1-2013 19:11:52
Proficiat! Hele mooie foto's en jullie zagen er allemaal stralend aan. Je zou ook niet zeggen dat het midden in de winter was. Geniet er nog van en veel geluk in de toekomst!
|
|
Eline
20-7-2013
|
20-1-2013 19:19:45
Wauw, prachtige foto's! Jullie zagen er alle 4 heel mooi en gelukkig uit. Geniet er maar lang van met jullie gezinnetje!
|
|
wendy
7-9-2013
|
20-1-2013 19:25:02
Heerlijk!!! Van harte gefeliciteerd!!
|
|
sarah
3-8-2013
|
20-1-2013 21:03:05
wat zag je er prachtig uit en je meisjes ook echt wauw.
Ik ben inderdaad ook gek op je schoenen, kan je me vertellen waar de meisjes hun kleed en jou schoenen vandaan kwamen?
Dikke proficiat en zoen, sarah
|
|
Sandra
7-9-2012
|
21-1-2013 9:13:36
Zo leuk allemaal Ellen! Die roze schoentjes zijn top! En echt een mooi kleedje, stond je super!! De kindjes ook mooi met het roze, overal komt het roze mooi uit vind ik! Geweldige auto's...wij hadden ook een kevertje :-)  Geniet nog super lang na van jullie mooiste dag en vooral een dikke proficiat!!
groetjes Sandra
|
|
Karen
14-6-2014
|
21-1-2013 9:42:35
Hele mooie foto's en proficiat met jullie huwelijk, ik wens jullie een gezond en gelukkig leven samen Groetjes
|
|
ellen
1-12-2012
|
21-1-2013 22:04:11
Oooo,dit is leuk,zoveel positieve reacties ;)
@Ellen, deze heb ik,echt waar,3 dagen voor de trouw nog gevonden op de site van http://www.sarenza.com/ ik had eerst pumps gekocht bij Your in Antwerpen maar ik was nog steeds niet 100% overtuigd dus ik bleef zoeken,maar aangezien het witer was en ik nergens fuschia pumps vond ,heb ik er toch nog op deze site gevonden,na lang googelen:)
@Lieve,de stola komt idd ook van Le Chapeau in Antwerpen,voor s'avonds had ik zo'n doorschijnende ....(ben de naam kwijt) Mijn bloemetjes kwamen van Ambrosia in Beerse,cht zo'n topwinkel,de eigenaar is enorm creatief!!!!http://www.ambrosia.be/
@Sarah,de schoenen kan je dus hierboven lezen ;) de kleedjes kwamen van http://www.lovelymariquita.be/ en echt,ze is geweldig!!!!! Cindy Iwens ontwerpt alle kleedjes eigenhandig,we zijn een dagje naar Gent gereden,ineens een fijn daguitstapje van gemaakt ;) en ze meet alles op,kiezen,kleuren,figuurtje,model en hupsakee,3 weken later opgestuurd per post! echt superkleedjes! de kindjes dragen ze hier nu nog dagelijks!!!! :) elke dag na school "mama,moeten we nog weg? mogen we dan onze kleedjes aandoen? " en wat ik heel belangrijk vond,in de zomer kunnen ze dit nog mooi afdragen! ook zeer schappelijk van prijs,we hebben er leuke reacties opgekregen en de kindjes waren er zot van :)
Allemaal dikke merci voor de leuke wensen,geniet allemaal van jullie dag! het is zo mooi ;) groetjes!
ps met zeer veel pijn in mijn hart wil ik toch even laten weten dat ik mijn kleedje verkoop dus voor de geinteresseerden......het is maatje 38 en niks van retouche aan gedaan,het paste perfect bij me .....
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties