Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

  20-1-2013 13:10:52
pff het begint al goed wij haddeen onze suite graag gehad de mannen allemaal dezelfde
kostuum en de vrouwn in het zelfde kleur maar men schoonma protesteert al

charlotte
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 966


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik20-1-2013 15:00:09

Hey Charlotte,

Ik begrijp je frustratie ergens wel, maar langs de andere kant (vind ik persoonlijk) dat je je suite niet echt kan verplichten om te dragen wat jullie wensen. Het is jullie trouwfeest, wat jij en je hubby aanhebben lijkt me belangrijker dan de suite, niet?



Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 15:12:10

Hey Charlotte,

Ik ben ook van mening dat je anderen niet mag opdringen wat ze moeten dragen... Stel dat je niet staat met de kleur die jullie willen en je moet dan daarvoor toch een jurk in die kleur dragen... Ik vind dat zolang men fatsoenlijk gekleed is, men mag dragen waar men zich het best bij voelt...



caroline
20-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 15:39:50

Je kant dit misschien oplossen door iedereen een accent (hoed, sjaal, das,...) te laten dragen in een bep. kleur. Dit kan veel vlotter en zeker zo mooi overkomen.



Lies
29-6-2013
 Meld misbruik20-1-2013 15:49:04

Bij ons zullen de mannen dezelfde das dragen en weet de rest van de suite dat we fuchsia gebruiken als "rode" draad door het huwelijk.
We vermelden erbij dat het fijn zou zijn om een beetje fuchsia in hun accessoires ofzo te steken, maar het is zeker niet verplicht om een volledige outfit in dit kleur te kopen.



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 16:16:16

Ik begrijp je wel. Je kan niemand verplichten maar je kan wel met een themakleur werken en dat ze elk een accent dragen in die kleur. Bij ons zullen alle mannen een rode das dragen en de vrouwen een rood accent in hun kledij maar dat is volledig vrijblijvend maar ik vind het zelf wel leuk voor de foto's. Op uw schoonma haar mening moeten jullie niet letten, het is jullie huwelijk!!



Evy
27-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 19:01:15

Misschien kan je dan afspraak maken van alle vrouwen in het lang of kort. Iets op het hoofd of niet. Dan past het ook nog hé.



charlotte
20-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 20:33:17

bedankt voor de reacties



Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik20-1-2013 21:34:38

Wij trouwen in 2014 , onze mannen zullen ook allemaal het zelfde kostuum dragen , behalve mn ventje dan.. de vrouwen wil ook ook graag in suite kort/lang maakt mij niet uit..kleur speelt niet echt rol, enkel mannen zelfde das. vrouwen mogen niet in het zelfde kleur zijn is het enige wat ik wens ;) m'n schoonmoeder doe ook wel wat dom erover nujaa nog tijd waait wel over..



Evy
20-7-2013
 Meld misbruik20-1-2013 23:09:22

De mannen uit onze suite zullen ook allemaal het zelfde kostuum dragen (dat hoort zo toch?) en wij werken met het kleur rood, dus iedereen is al van heel vroeg op de hoogte dat er iets rood in hun kledij of accessoire moest zitten (allé moest is een groot woord)
En inderdaad trek je van je schoonmoeder niet te veel aan, mijn schoonmama zit soms ook te zagen over iets dat zij anders zou doen, maar ik bijt altijd op een beleefde manier terug. Het is jullie trouw, en jullie hebben een bepaald idee hoe die er voor jullie uit zal zien, en ze moeten dit vindt ik ook wel respecteren.
Wat ik ook doe is gewoon van onderwerp veranderen en dan toch lekker mijn eigen zin doen ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...