Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budgetvriendelijke zonnige vakantie eind mei

  18-1-2013 21:15:00
Halle mede-bruidjes,

Hebben jullie tips voor een huwelijksreis met vertrek rond 27 mei? Graag een vrij zonzekere plaats met weinig regenkans en dan de moeilijkste eis: geen aanslag op de portefeuille ...
Liefst ook geen massa all inclusive hotels, we hebben het liefst wat kleinschaliger en rustiger :-)

groeten
Elsje

elsje
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1194


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik18-1-2013 22:17:03

misschien als je goed zoekt in Tunesië ... of anders Agadir / Marrakesh ... of Turkije, maar ook daar is het heel goed zoeken! idem voor Egypte...



krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-1-2013 22:42:43

Hoi Elsje,

Wij gaan in augustus naar Lara (dicht bij Side in Turkije)
Hotel miracle resort.
Ik heb daar al hele goede reacties over gehoord.
Maar ofdat het er druk is in mei dat kan ik je niet vertellen.
Je kan eens ff googlen op neckermann.be
Veel succes in je zoektocht ;-)
Houd ons op de hoogte he :-)



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik19-1-2013 2:42:41

De Griekse eilanden? Eind mei is het daar al best goed qua weer.
Of Cyprus?

Wij gaan half mei (volgend jaar) rondreizen in Jordanië. Daar zou het dan ook al serieus goed weer zijn. Mijn eerste gedachte qua onze huwelijksreis was overigens Griekenland, maar eigenlijk dromen we al jaren van Jordanië en dat wordt het dus.



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik19-1-2013 12:44:15

Marokko, Andalusië, Griekse eilanden,... Allemaal vrij budgetvriendelijk en mooie bestemmingen, zeker in mei al mooi weer daar.

groetjes
Joyce



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik19-1-2013 13:50:56

oh en ik vergeet het nog; Madeira is suuupermooi in mei, ik weet alleen niet wat dit voor jullie budget doet ... maar 't is er schoon!
dat en de Blumenriviera (= Noord-Italië): ook errrrg mooi en te doen met de auto of vliegtuig!



elsje
25-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 8:58:42

Bedankt voor alle tips!!! en @Martine, wij zijn een paar jaar geleden op rondreis door Jordanië gegaan en het was ongeloofelijk! Met natuurlijk als hoogetepunt Petra! Wij zijn in december gegaan en toen was het er zelfs nog goed weer!




elsje
25-5-2013
 Meld misbruik20-1-2013 9:01:34

@Martine, doet er mij op denken, mijn profielfoto is met de Jordaanse lucht, zie je al onmiddellijk hoe goed weer het er toen was :-)



Brigitte

 Meld misbruik22-2-2013 17:49:27

Hallo ,

We zijn al enkele jaren in mei naar Griekenland geweest Altijd goed weer ong 25 graden .
Wij gaan nooit naar dezelfde plaats , nemen altijd wel een luxe 5 sterren hotel .
Als je houdt van natuur , cultuur en de vriendelijkheid van de mensen daar +
het lekkere eten is dit een uitstekende bestemming en nog betaalbaar

Groetjes




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums