Terug naar overzicht
hallo Sophie,mijn schoonzus is getrouwd (vijf jaar geleden) op 18.09 en het was een prachtige dag !!Thaj, wij trouwen eind mei volgend jaar en hopen ook op mooi weer, iedereen zeker ???
Dag SophieIk trouw volgende maand op 30 oktober. Ergens hoop ik wel dat het weer zal meevallen, maar als dat niet zo is gaan we dat niet aan ons hart laten komen. Er wordt immers gezegd van huwelijken waarop het regent dat ze extra veel kans hebben op slagen.Het is dus maar hoe je het bekijkt.GroetjesLeen
het weer kan je toch niet voorspellen vooraf. wij zijn op 22/05 ll gehuwd. En toen was het eigenlijk redelijk fris, net geen 20°. dus ik zou er niet te veel bij stilstaan. als je naar het weer deze zomer kijkt, denk ik dat niet veel koppels die gehuwd zijn echt mooi weer gehad hebben, dus.....
Hey Sophie!Wij trouwen nu vrijdag, 1 oktober. Het ziet er naar uit dat het weer nog gaat bijdraaien en dat het dan droog gaat blijven! En ook als het regent... 't wordt toch een super dag! Je kan alles regelen tot in de puntjes maar voor het weer kan je alleen maar hopen (of eieren naar de clarissen brengen volgens mijn tante :-)Grtjs!Sofie
Ik ben op zondag 22 aug. laatsleden getrouwd, prachtig weer gehad, misschien zaten mijn eitjes die ik naar de klarissen gebracht heb er voor iets tussen
hey sofie, wij trouwen het laatste weekend van september 2005. ik zit ook zo een beetje met dat weer. maar in Juli kan je evengoed regen hebben, zeker? We zullen wel zien wat het wordt. In ieder geval laten we het niet aan ons hartje komen. hittegolf of sneeuw? we zien het dan wel!Inge
je kan alles tot in de puntjes voor bereiden maar het weer niet. maak je er dus ook maar geen zorgen over. op die dag zelf ben je zo gelukkig en zo bezig met het hele gebeuren dat het weer echt bijzaak is. wij hadden droog weer tot 17 uur, dan is het beginnen regenen. de week ervoor had het heel de week geregend, was er al vanuit gegaan dat het op onze dag ook zo zou regenen en heb er me niks van aangetrokken. je hebt het toch niet in de handveel plezier met de voorbereidingen!