Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat nu doen?

18-10-2006 12:08:05
Hoi

Ik lees overal dat het leuk is om een huwelijk te organiseren.
Bij ons liggen de belangrijkste dingen vast zoals zaal, dj, fotograaf, vervoer, kerk en gemeente.
De uitnodigingen zijn klaar, het misboekje bijna. Mijn trouwkleed is besteld. En nu heb ik zo'n gevoel van "ik kan niets meer doen". De verdere dingen die moeten gebeuren zijn pas binnen een paar maanden.
Ik zou graag iets doen, maar ik heb niets meer op dit moment.
Zijn er nog mensen die dat gevoel hebben?

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 303

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik18-10-2006 12:16:20

Hoi Rebecca,

Amai, jullie zijn goed op tijd met alles! super!

Bij ons ligt de zaal, fotograaf, dj, vervoer, kerk en gemeentehuis ook vast. Sinds zaterdag is mijn kleed besteld. Maar we hebben nog niets gedaan voor de uitnodigingen en misboekjes. Ik zou juist een enorm goed gevoel hebben als dat ook achter de rug is! Dan ben ik zeker dat alles op tijd in orde gaat zijn... Nu loop ik soms als een stress-kip rond als ik denk aan wat ik nog moet doen :-)

Geniet er vooral van!

groetjes,
Antonietta
25/08/2007

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik18-10-2006 12:31:51

Dan heb je nu misschien tijd om na te denken over kleine details die jouw dag net dat ietsje meer kunnen geven?
Bv, dingen maken als versiering voor in de kerk, of knutselen in het algemeen (gastenboek, bedankjes, ...)

Want als je gestressed bent, heb je daar dan weer net geen tijd voor.

groetjes
Katrien
al 18 dagen mevrouw Sas

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik18-10-2006 13:00:15

Hoi Katrien

Dat is inderdaad wel een goed idee. Alleen heb ik zo het gevoel van: "Het is nog 10 maanden. Is het niet te vroeg voor die dingen?".

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik18-10-2006 15:14:06

Hoi,
Bij ons ligt de feestzaal, fotograaf, kerk, gemeente, dj en vervoer ook al vast. Dat zijn tenslotte belangrijke zaken hé. Zaterdag ga ik voor een eerste pasbeurt ben al benieuwd. Ikzelf ben al begonnen aan het misboekje, maar denk dat we zeker nog tijd genoeg hebben voor de uitnodigingen enz. Tenslotte is dat het werk van de drukker hé en ons trouwboekjes laten we trouwens ook bij een drukker maken.
Nu inderdaad zo wat afwachten tot de volgende zaken kunnen gebeuren, wij zijn nu wel al bezig met ons over kleine details te informeren. Bedankjes, versieringen,...ideetjes opdoen hé.
Veel succes nog met de voorbereidingen!
Groetjes,
Valerie 25.08.2007

Mark

Meld misbruik18-10-2006 16:42:06

wat dacht je van es te zoeken naar een originele trouwvideo ?
groetjes, Mark

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik18-10-2006 17:02:13

Hoi Mark

Wat bedoel je precies?

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Sofie
27-10-2007
 Meld misbruik18-10-2006 20:10:15

Helaba!

Ik denk inderdaad ook dat het nog niet zo'n slecht idee is om al eens te gaan denken aan dingen zoals kaartjes (of iets anders) voor het avondfeest zodat iedereen weet aan welke tafel hij/zij moet zitten. Voor het huwelijk van mijn zus heb ik zo'n kaartjes gemaakt in kaligrafie maar dat hadden ze mij rijkelijk laat gevraagd en dat was toch even stressen! (M.a.w. het kan ook voor je omgeving heel erg leuk zijn als je met alles op tijd klaar bent! :)

Kathleen
11-8-2007
 Meld misbruik19-10-2006 11:53:11

Hey
Ik heb net hetzelfde gevoel. Iedereen zei me je moet zeker een jaar opvoorhand beginnen. Ik ben er dus helemaal ingevlogen met als gevolg dat ik nu in het zelfde schuitje als jou zit.
Hatelijk he!

Kathleen
11/08/07

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik19-10-2006 12:04:16

Hoi Kathleen

Ik ben blij dat ik toch niet de enige ben met dat gevoel.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik19-10-2006 13:04:23

Hallo Rebecca,

Ik ben al 12 dagen getrouwd en zat met hetzelfde. Ik had zelfs 3 dagen voor de trouw niks meer te doen. Iedereen zegt dat het dan het drukst is maar bij mij was alles klaar. Dat is best wel leuk dan heb je echt tijd om je te ontspannen. Misschien kun je nu een paar ideeën opdoen voor de versiering en de naamkaartjes al klaar maken, ik had ook allemaal kaartjes gemaakt voor de receptie boek omdat ik niet wou dat de mensen rechtstreeks in de receptieboek zouden schrijven, vaak heb je van die onnozele mensen die je receptieboek helemaal verpesten. Verder zou ik zeggen geniet vd momenten dat je rust heb.

Groetjes,
Mevr Cusumano Tiziana

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik19-10-2006 15:32:20

Misschien moet je maar even niet aan "de dag" denken en je gewoon samen met je partner eens ontspannen.

Cindy
1-8-2007
 Meld misbruik26-10-2006 10:10:47

Hallo,

wij trouwen ook op 11.08.07
maar we staan nog lang niet zo ver als jullie. Bij ons zijn enkel de zaal, dj en fotograaf geboekt. We hebben nog problemen met de kerk, omdat we in mijn gemeente pas ten vroegste om half een mogen trouwen, en wij vinden dat te laat. Iemand een oplossing?

Verder zou ik je ook aanraden om gewoon te genieten van de mooie momenten tussen jullie.
PS : moest je je vervelen, de trouwbeurzen zijn in het vooruitzicht he ;)

Groetjes

waar trouwen jullie?

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik26-10-2006 10:23:34

Hoi Cindy

Wij trouwen in Herentals (wet) en Noorderwijk (kerk).

Groetjes
Rebecca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...