Terug naar overzicht
Wel een leuk idee, maar ik vermoed dat dit niet zo praktisch is en niet met kwade wil is ook hoor.Ik merk zelf op dat (ik heb zelf nog niet echt een vraag gesteld hier) ik soms vergeet wanneer ik bericht heb geplaatst en dan dus niet meer terugvind waar ik nog eventueel moet antwoorden of reageren.Het forum vind ik om die reden net iets te weinig overzichtelijk.En soms gaat het ook gewoon om een vergetelheid, vermoed ik toch.De meeste mensen zijn hier heel blij met de antwoorde die gegeven worden.
Toffe eerlijke reactie Patricia.Bedankt. Iets terugvinden is hier inderdaad niet zo eenvoudig.Maar anderzijds ga ik er wel van uit dat diegene die een vraag stelt de betreffende categorie kan onthouden.Bovendien indien er een reactie is krijgt men zoals ik nu nav Uw reactie automatisch een @mail van het Forum.GroetjesFreddy
Hey,Die @mail heb ik dan toch nog nooit ontvangen. Ik denk ook dat er geen kwade wil in het spel is. Ik lees al mijn antwoorden, maar je kan toch moeilijk na elke reactie een bedanking schrijven. Ik lees namelijk niet enkel mijn vragen maar ook de andere.Als je direct een bedanking schrijft krijg je misschien ook nog weinig andere reacties omdat de mensen misschien denken dat je al voldoende info hebt.Als je pas na een tijdje een bedanking schrijft lezen de meeste mensen dat berichtje toch niet meer omdat ze misschien niet meer weten op wat ze allemaal geantwoord hebben.Ik ben het ermee eens dat de berichtjes ook moeilijk terug te vinden zijn (let wel, mijn eigen berichten weet ik wel staan).Ik denk ook wel dat iedereen blij is met de gegeven antwoorden (lijkt me logisch). Je kan anderen als het ware bedanken door gewoon te antwoorden op vragen van anderen. Dat zijn misschien niet dezelfde die op uw vraag geantwoord hebben, maar dit forum dient toch om iedereen te helpen.We zijn toch één grote groep trouwers en zitten allemaal met hetzelfde doel op dit forum: elkaar helpen en ideëen opdoen om van die ene dag een heel speciale dag te maken!!! Iedereen is dankbaar voor alle antwoorden veronderstel ik.Groetjes, Sissi
Hi Sissi,Ik reageer nu gewoon op je bericht als test zodat je kan zien of je al dan niet een automatisch @mailbericht krijgt van het forum. Nav Uw reactie kreeg ik dit ook zoals daarstraks met Patricia.GroetjesFreddy
Hey,Misschien krijg je dat enkel als je zelf een topic plaatst. Maar zelfs in dat geval heb ik nooit een @mailbericht gekregen. Maar dat geeft niet want ik bekijk sowieso mijn eigen topics geregeld (tenzij ze te lang geleden zijn en er toch niemand meer naar kijkt).Groetjes, Sissi
Hi SissiKreeg alweer automatisch bericht.Je hebt gelijk. Diegene die de vraag stelde krijgt altijd automatisch een reactiebericht toegestuurd.Zoals je stelde na elke reactie danken kan natuurlijk niet maar bijv. op het einde van de week zou ik toch passend vinden. Zo weten we tenminste of de antwoorden gelezen werden en of ze al dan niet volstaan. Maar ja ieder zijn gedacht hé.Groetjes Freddy
Hallo!!Ikzelf heb al een aantal keren een vraag geplaatst. Telkens was ik heel tevreden met ieder antwoord dat ik krag. Trouwens ik krijg het ook per e-mail binnen als er iemand gereageerd heeft. Dus elk bericht heb ik gelezen. Soms bedankt ik eigenlijk ook al op het einde van mijn eerste bericht. Omdat ik het apprecieer wanneer mensen mij willen helpen. Daarnaast probeer ik ook op anderen hun bericht te antwoorden indien ik er iets zinnigs over te zeggen heb. Het is een beetje geven en nemen, he. En dat is toch het doel van het forum. In de praktijk is het misschien minder handig om iedereen te gaan danken. Wat wel leuk kan zijn is om nadien van sommige mensen nog te horen wat ze dan toch juist hebben gekozen, wat ze uiteindelijk hebben beslist en hoe ze een probleem hebben opgelost. Het zou inderdaad fijn zijn van dit nog nét iets meer te lezen!Maar iedereen: alvast bedankt voor alle hulp die ik al van jullie kreeg! Groetjes,Lobke.
Hallo Lobke,Prima idee van jou om nadien nog meer te kunnen lezen of men al dan niet goed gekozen heeft.SlukesFreddy
Hey Freddy,Ik heb een hele tijd geen automatisch bericht gekregen toen men een antwoord gaf op een vraag die ik gesteld had, en nu krijg ik dat opeens terug wel...Groetjes,Fieke7/07/2007
Hey Fieke,Ook door jouw reactie kreeg ik automatisch bericht. Fijn voor je dat je dit nu ook krijgt.Zo hebben we misschien al iets bereikt.GroetjesFreddy
Hey,Ook ik heb een hele tijd geen automatisch bericht gekregen als er een antwoord kwam op mijn vraag. En ook ik heb niet telkens bedankt gezegd... maar is dat niet iets dat vanzelfsprekend is? We komen op dit forum om hulp en goede raad te krijgen van lotgenotes en natuurlijk is die altijd welgekomen... Maar als ik een antwoord geef op een vraag, verwacht ik niet dat de vrager nadien zijn/haar dankbaarheid toont. Ik ben al blij dat ik kon helpen en ik vind dit gewoon een tof forum.Wel is het inderdaad leuk om nadien te horen wat ervan geworden is...Groetjes,Lieve
Hey Lieve,Bij gaat het niet zozeer om de dank maar als de vrager op de reacties niets meer van zich laat lezen weten we toch niet of het door haar (hem) gelezen werd .Zeker als de automatische 2mail niet werkte en ook omdat op deze site het niet gemakkelijk is om iets terug te vinden.GroetjesFreddy