Nu Online
Momenteel zijn er 246 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Couture Paul - Bree

  18-10-2006 9:49:07
Dag bruidjes,


Iemand ervaringen met Couture Paul uit Bree? Vragen ze daar pasgeld? En qua vriendelijkheid? Ik heb ook nog een afspraak bij Linea in Hasselt, dus ik ga sowieso nog niks beslissen bij Paul. Zouden ze daar moeilijk over doen als ik na de pasbeurt zeg dat ik er nog even over moet nadenken? Is het niet normaal dat je naar meerdere winkels gaat om te passen? Of verwachten zij echt wel als zij de moeite doen om een aantal uur met je bezig te zijn, dat je daar ook onmiddellijk kiest?

Groeten;

Vicky 797

Vicky
7-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1774


Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik18-10-2006 14:34:34

Vicky

Ik ben bij E&R geweest, dan bij Linea en vorige woensdag bij Couture Paule en ik zeg je : ik raad niemand aan om er naartoe te gaan!
Ten eerste lieten ze mij er wachten (terwijl ik een afspraak had), ten tweede waren ze erg opdringerig (ze willen je steeds iets helemaal anders dan jouw stijl laten passen) Ik vertelde bv dat ik niets echt klassiek wilde en dan kwamen ze af met iets heel klassiek, ik zei dan :" Da's nogal klassiek" waarop de verkoopster antwoordt: "Ja, maar dat is een ECHT kleed!!!!"
Het leek wel of hetgene ik wou, of dat een vod is.
Bovendien vond ik er qua alternatieve modellen weinig keuze.
De verkoopster liet me nauwelijks de tijd om de jurken te bekijken als ik ze aan had : "Hopla, de volgende!!!", zei ze dan!
En op het einde toen ik dan uiteindelijk niets nam en ik vertelde dat ik nog wat wou nadenken zei ze heel boos : "Ge gaat gewoon dus nog ergens anders kijken of wat???!?????"
en ik dan maar vertellen dat dat wel mijn goed recht was.
Ik zeg het je, ik heb dik spijt gehad van de verplaatsing. Van Linea is er van de nieuwe collectie welgeteld 1 stuk binnen en ik vind ook dat ze maar zozo met de kleedjes omgaan.
De verkoopster gooide sommige gepaste topjes zomaar op de grond!
De verkoopster zei ook nog dat ik geluk had dat de kleedjes mij niet pasten omdat ze dan een nieuw moesten bestellen voor mij (dus als het je past, betaal je dan zoveel geld voor een kleedje dat als paskleed dient?!? stel ik mij dan de vraag)
Ik hoorde de dag nadien v een collega gelijkaardige klachten en zij raadde ook niemand aan om er naartoe te gaan.



Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik18-10-2006 15:20:55

Hey,

Ik zie de kleedjes van Linea heel graag en het gaat waarschijnlijk 1 van deze collectie worden. Maar ik zou toch ook graag naar een andere winkel gaan waar ze ook wat andere merken hebben. Marylisse vind ik bvb. ook niet mis. Ik wil gewoon niet het gevoel hebben dat ik niet genoeg heb rondgekeken eer ik beslist heb... Naar welke winkel zou ik dan wel kunnen gaan waar ze verschillende merken hebben?

Groeten,

Vicky 797



Dorothy
6-7-2007
 Meld misbruik18-10-2006 16:56:34

Ik weet niet precies waar je woont, maar je kan vb bij Alliance gaan kijken in Tongeren, bij Issa Moda in Hasselt, ...
Je moet anders eens zoeken in de gouden gids.
succes!



anna
4-5-2007
 Meld misbruik18-10-2006 19:02:02

hei vicky, ikzelf trouw op 14 april 2007, weet nog niet waar ik ga kijken , maar van dit ben ik zeker, namelijk , ik zal bij couture paul in bree zeker niet gaan kijken, mijn nichtje is vorig jaar getrouwd ,en heeft daar haar jurk gekocht, niet alleen waren ze opdringerig en haastig,maar achtaf als je moet gaan passen enz. dan zijn ze zeer onvriendelijk, spijtig maar waar . bij e & r ceremonie in beringen daaraantegen ,heel bekwame verkoopster en zeer vriendelijk , en zeker niet opdringerig,ik zou zeker daar gaan kijken voor je beslist



ann
24-3-2007
 Meld misbruik18-10-2006 20:54:08

Ik heb mijn trouwkleed bij Couture Paule in Bree gekocht en ben hier heel tevreden over. De verkoopster was echt vriendelijk en geduldig. En totaal niet opdringerig! Ik mocht ook zoveel passen als ik wou. Tot ik op het einde zei dat het goed was, ze bleef maar bijhalen! Ik had er een kleedje gekocht en mijn zus was er niet bij, maar ik kon zonder problemen de week erna mijn kleed nog eens aandoen voor mijn zus. En ook hier zat geen haast bij! Ook mijn buurvrouw heeft haar kleed daar gekocht en was er heel tevreden over. Dus ik snap echt niet goed dat iedereen zoveel slechte ervaringen daarmee heeft! Ik zou gewoon zeggen: ga eens passen en ondervindt het zelf! Ze kunnen je totaal niet verplichten om iets te kopen en doen dit ook niet!

Ann
24/03/07



An
13-8-2005
 Meld misbruik18-10-2006 22:31:31

Hoi Vicky,
Zelf was ik niet gaan passen bij Paule, maar ben met mijn vriendin meegeweest en eerlijk gezegd heb ik er ook geen goede ervaring mee. Ze waren opdringerig, vonden alles mooi terwijl ik sommige kleedjes wel mooi vond, maar eerlijk zei dat het niet mijn vriendin was, dat het niks voor haar was en dan vroegen ze telkens hoezo? waarom? En ook de prijs was blijkbaar belangrijk, die moest ze weten vooraleer ze kleedjes liet passen. Ook de opmerking 'van dit is een echt kleed' hebben we te horen gekregen.
Nochtans hadden de zussen van mijn vriendin hun trouwkleedjes daar gekocht en waren ze er heel tevreden van.
Ik, en ook mijn vriendin, heb mijn kleed gekocht bij Issa Moda in Hasselt en we zijn vol lof over de goede service, vriendelijkheid, keuze.
Nu, passen kost niks hé en als je je goesting bij Paule vindt, is dat natuurlijk heel fijn. Je hebt niks te verliezen met daar een kijkje te gaan nemen.
Groetjes en veel succes!
An
13-08-05



Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik19-10-2006 9:06:26

Dag meisjes,

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het toch wel straf dat Paul zoveel slechte commentaren krijgt! Meestal zijn de meningen nogal verdeeld, maar nu is het toch overwegend negatief. Als jullie allemaal de moeite doen om hier op het forum je verhaal te doen over hoe onvriendelijk ze wel waren ed dan moet er toch echt wel iets schelen. Eigenlijk is dat schandalig. Ze zouden dat beter eens weten in die winkel!!!!! Das toch echt geen reclame voor hun!!! De schoonzus van mijn zus is getrouwd op 16/9 en heeft haar kleedje ook van daar. Zij was niet echt ontevreden over de service. Niet echt een probleem. Alleen bij de 2e pasbuurt had ze nogal een 'zuur madame' zoals zij het zei.
Maar nu iets anders. De tante van mijn vriend heeft daar vroeger gewerkt en zei dat de service toen heel goed was. De oude eigenaars hebben de winkel overgelaten en sindsdien is de service er echt op achteruit gegaan. Zij had het ook al van verschillende mensen gehoord. Das toch echt wel erg!!!! Zij heeft er gewerkt dus zij gaat zeker niet zomaar slecht vertellen over die winkel. Zij heeft mij nog een andere winkel aangeraden: Karen in Dilsen. Ze zei wel dat ik maar naar Paul moest gaan, dat ze daar veel keuze hebben, maar dat ik mij zeker niet moest laten doen.

Ik vind eigenlijk dat we daar eens iets aan moeten doen. Wie denken ze daar wel dat ze zijn bij Paul? Normaal moet je een bruidje een goed gevoel geven!!! Tis toch niet normaal dat ik mij al zorgen maak dat ze mij misschien scheef gaan bekijken, nog voor ik daar geweest ben!!!! Ik heb zin om es een paar printjes van het forum anoniem in hun bus te droppen. Zodat ze weten hoe hun 'klanten' over hun denken... Ga ik natuurlijk niet echt doen, maar toch.... Kan toch zo ook niet hé!


Groetjes,

Vicky 797



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik19-10-2006 13:17:58

Hallo Vicky,

Ik ben bij Karen in Dilsen geweest en ben er heel tevreden van geweest. Qua prijs valt ze heel goed mee(je hebt verschillende prijsklasse het duurst is denk ik 1200€), je krijgt een cadeaubon twv 62 Euro en ze geeft vaak ook nog iets cadeau (ik heb de kousenband en de sluier) cadeau van haar gekregen. Je moet zeker eens ernaartoe gaan. Ik ben op een zaterdag rond 16u gegaan zonder afspraak (het was wel niet druk) en ze heeft mij met open armen ontvangen, zonder aankoopverplichting. Ik mocht zelfs een week daarna terug passen om het kleed aan mijn oma te laten zien.

Nog veel plezier.
Tiziana
Reeds 12 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...