Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar kleren kopen bruidskindjes?

  15-1-2013 12:02:34
Ik heb nog 128 dagen te gaan en dan is de grote dag!
Nu ben ik toch al wat zenuwachtig aan het worden want ik heb nog geen flauw idee waar we de kleren voor onze kindjes gaan kopen...voor een meisje van 6jaar en een jongen van 2.5 jaar....
Ik denk dat als we de kleren in een bruidszaak kopen,dat ze veel te duur gaan uitvallen...tenslotte groeien ze eruit en dragen ze dit maar 1 keer

kathleen
24-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 30 | Gelezen: 2071


melissa
18-8-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:13:43

ik heb kleertjes besteld voor onze kindjes bij suits you well, en niet veel geld voor feestelijke kleertjes
groetjes melissa



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:16:38

Juist een reclamefoldr van c&a gezien, mooie communiekleedjes maar ook zeer geschikt voor bruidsmeisjes!!



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:25:57

Boutique Couture in Sint-Niklaas, kinderkostuums starten vanaf maat 80 tot 164 en kosten maar € 89! Verkrijgbaar in verschillende kleuren, maar grijs en ivoor hebben ze in voorraad!



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:27:54

ik ga naar een kinderzaak bij ons in de buurt, daar zijn nu ook communiekleren.

Daar ga ik zéker mijn ding vinden voor de kinderen! Morgen maak ik er werk van, of mss vandaag nog ... en vroeg stoppen .. mmmm... denk denk denk ....




Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:32:37

@Kelly: naar waar ga jij, als ik zo nieuwsgierig mag zijn? :-)



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:39:44

Ik moet wat passend zien te vinden voor mijn zoontje van 3 en mijn andere zoon van 15

Die van 15 staat natuurlijk niet te springen om een hemd aan te doen maar hij zal wel moeten ha ha



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:46:36

Dat ken ik Peggy. Mijn zoontje van 5 heeft een "knoopjes-fobie".
Vraag me niet hoe hij daaraan komt, hé, maar hij heeft dus echt een afkeer van knopen. Een broek met knopen, een trui waar een knoop aan is, een vest, een hemd,... dat wil hij dus niet aandoen. Een hemd kan je vaak vermijden, een broek met een knoop, dat is al wat moeilijker natuurlijk.
Bij het versieren van de kerstboom wou hij zelfs de sneeuwmannen er niet inhangen want.... jawel, die hadden knopen op hun jas!
Maar op onze trouw moet hij toch een hemd aandoen.



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 13:24:16

Hoi Katrien, ik ben wonende te Schoten, en ga naar Mijn Zus en Ik, een winkeltje in de Paalstraat. Zéker ook eens kijken op www.mijnzusenik.be daar kan je een stuk van de collectie bekijken, en welke merken zij verkopen. Vind je in vele winkels.

Van waar ben jij?



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik15-1-2013 13:37:06

Ik ben van Linkeroever, maar werk in Schoten (vlakbij Bisschoppenhoflaan).
Ik ken die winkel wel, maar ben er nog nooit geweest. Denk dat de prijsklasse misschien wel wat hoger dan m'n budget ligt, maar zal er toch eens binnenspringen. :-)



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 13:48:29

ja inderdaad is niet echt goedkoop maar op die dag mogen zij ook stralen eh, en ik ga ook niet overdrijven, maar wil wel iets passend voor mijn 3 kindjes. en vind die collectie daar wel super mooi, vooral die kleuren.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik15-1-2013 13:55:44

ik was gaan horen voor communiekleding in kinderzaken en amai men botten, ik viel achterover van die prijzen! zo duur niet normaal



Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 14:00:45

Mijn zoon van 15 weegt al 68 kg en is al 1m78.

Ik vrees dat ik voor hem gewoon in een mannen kleding zaak een hemd, broek en vest moet gaan zoeken. Dit zal ook duur zijn vrees ik en ik weet nu al dat hij het daarna nooit meer draagt



Olivia
4-5-2013
 Meld misbruik15-1-2013 14:34:31

Ik ben naar Filou & Friends geweest. Wel enkel meisjes.



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 14:56:48

Filou & Friends = héél mooi eh Olivia!



Eva
21-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 15:14:44

Ik heb in Zara voor mijn 2 zoontjes (3 en 10 jaar) hetzelfde kostuum gekocht, met de feestdagen hadden ze dat in hun collectie. Ik heb 130 EUR voor de 2 betaald (broek en blazer). Ik ga ze er wel geen hemd onder laten dragen, maar een t-shirt en sneakers om het wat minder stijf te maken. Voor mijn dochter van 11 wordt er een jurk op maat gemaakt in dezelfde stijl als de mijne.



valerie
25-5-2013
 Meld misbruik15-1-2013 15:56:16

Als ik al de reacties lees heb je al veel ideeën opgedaan. Mocht ik kleinere kinderen hebben zou ik ook opteren voor de communiecollecties bij jbc, c&a,....filou & friends. Onze kids, tieners ondertussen, zullen hun gading wel vinden in 'winkels' gaande van kostuum bij zara, o'leill, quicksilver....ze zijn te groot en vinden het al helemaal niet cool om dingen aan te doen, die ze niet leuk vinden. Ik ga hen dan ook niet opleggen wat ze dragen moeten, misschien probeer ik een kleurenpalet op te leggen. Ik doe ook alleen maar aan wat ik graag zie hé ;-)



Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik15-1-2013 20:27:28

wat vinden jullie het mooiste voor kleine meisjes als bruidskindje? Wit of fel gekleurd?



Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik15-1-2013 20:42:28

Ik ben vorige week bij C&A geweest.
Voor mijn dochters (8 en 7) heb ik een mooi kleedje van de communielijn gekocht voor 39 €!Voor het kindj van mijn zus zelfde tenuetje maar dan met rokje en t-shirt.
Voor de jongens was ik nog te vroeg.
Mooie kleertjes, afgewerkt met satijnen boord onderaan. maakt mij niet uit van waar ze komen hoor, als ze maar stralen op die dag!
Nog mooie schoentjes, een bloemetje, mooi kapseltje, en tadaaa!



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik15-1-2013 21:04:00

Hey, ik trouw een week naast jou. En heb vandaag de laaste kleertjes gekocht.
Ik wou er snel bij want we willen de kindjes allemaal in hetzelfde. En we hebben 3jongens en 3meisjes!!

Wij hebben gekozen voor de jongens een grijze broek met wit hemd. (Gekocht in de Z in de solden voor GEEN geld!!) geluk gehad dat net onze maten er nog lagen en superblij!! :-D

Voor de meisjes zijn we naar de c&a geweest. En ook voor hen hebben we onze zin gevonden in de communiecollectie (kleedje met bollen in roodtinten en rood jasje erop)!
Weinig geld, zit gemakkelijk voor de kinderen en is toch welheel mooi.

Daar heb ik voor de jongens trouwens ook heel leuke dingen gezien voor weinig geld. Je kan daar eventueel eens gaan kijken.

Wij zoeken nu nog voor de jongens een dasje in dezelfde kleur... Dat zal niet zo gemakkelijk worden maar dat zijn details!

Succes!



Hannelore
15-11-2013
 Meld misbruik15-1-2013 21:19:38

Stéphanie,Je moet eens kijken op http://www.suitsyouwell.nl/jongens/kinderstropdassen




Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-1-2013 7:52:18

Wij gaan voor felle kleuren, en korte broeken.
Voor de ene een rode, en voor de andere een groene en dan iets van een t-shirt / hemd in het blauw, met een leuke dag, dus onze kleuren zijn rood, fel groen en zo van dat turquoois.

Voor ons meisje ga ik een kleedje zoeken met de zelfde tint, zodat ze ook samen passen.

Wat ik wel vervelend vind, ik ga deze namiddag zien voor de kinderen hun kleren, maar trouwen pas in de zomer. Kopen jullie dan een maat groter, want wat als het ineens te klein is, of zij hebben ineens een groei?



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-1-2013 8:51:11

@Kelly: dat hangt een beetje van hun leeftijd af. Als ze echt klein zijn, groeien ze veel sneller. Mijn kids zijn 5,5j en bijna 8, en ik merk echt wel dat ze langer en langer met een kledingmaat doen. Hoe oud zijn je kids? En hebben ze misschien net een groeispurtje achter de rug? Dan moet je dat zeker niet direct meer verwachten.
En als het niet voor je eigen kinderen is, zou ik het navragen bij de ouders.



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-1-2013 9:07:56

mijn 2 zonen zijn, bijna 5 en bijna 7, zitten inderdaad nu wat langer met dezelfde maat.
Mijn dochter is 8 maand.

Dus voor de zonen kan ik het zeker riskeren, maar voor de dochter heb ik een beetje schrik.



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-1-2013 11:00:02

Mmm, neen, voor je dochter is dat inderdaad héééél tricky!
Daar zou ik ook mee wachten.
Tegen de trouw is ze dan.... 14 maanden? Kan àlle kanten uit.
Je kàn het riskeren, natuurlijk. Zien of ze momenteel dezelfde curve volgt dan je zoontjes toen. Zien hoe groot die waren op hun 14m. Maar het is niet dat je een budgetjurkje gaat kiezen, hé. Maar wie weet wat voor superjurk je begin juli in de solden nog vindt voor je kleine prinses!



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-1-2013 11:09:24

ja, voor de jongens ga ik sowieso voor korte broeken, kunnen ze die nadien nog wat afdragen, dus die kan ik nu al iets langer kopen, als ze dan nog wat groeien, komt dat nog goed en is dat nog mooi ...

Ik zal het subiet wel horen in de winkel wat zij voorstellen of doen, wie weet kan ik iets kiezen dat ze mss opzij kunnen houden, om dan te zien of het nog zou passen of niet ...
ofwel iets dat ze nadien ev. nog kunnen bestellen, geen idee ... zijn vragen die ik allemaal subiet ga afvuren

ja, tegen de trouw is ze eigenlijk 15 maand, ze is van 11 april. ben benieuwd of ze tegen dan zou kunnen stappen, en dan tussen haar grote broers ... ooh dat beeld ...
Kan ze nog niet stappen tegen dan, dan gaan we nog dringend op zoek naar een bolderkar, voor haar, en dan getrokken door de broers. Kan ook zijn dat ik een houtenloopje ga halen dan, wat mooi maken en dan kan ze hiermee stappen.



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik16-1-2013 11:28:52

Haha, inderdaad, al je vragen afvuren bij "je zus en ik".
Ben er jaren geleden 1x binnengestapt en 't is echt een supervriendelijke dame (toen toch). Veel shoppingplezier!



Marita

 Meld misbruik17-1-2013 1:36:48

Hallo,
bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben we ook heel wat kinder-ceremonie-kledij. Uiteraard niet zo goedkoop als bij C&A maar wel heel mooi en romantisch ... zelfs kleine bruidsjurkjes. Vanaf zo'n 3 à 6 maanden tot 8, 10 of 12 jaar. We hebben zelfs kostuums voor jonge gasten van zo'n 8 jaar tot 16 jaar. Als je in Schoten werkt, spring eens binnen!?
Opendeurdagen 26 en 27 januari.
Nog veel succes met de voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be
www.hetbruidshuis.be



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik17-1-2013 8:18:29

ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit

Hiehaa, we zijn dus gisteren naar Mijn Zus en Ik geweest, en amaai kei vriendelijke dame, heeft echt haar tijd genomen voor ons en voor de kindjes, ook een engelen geduld, want op den duur waren de kids het een beetje beu ...

Maar ... we hebben onze kleren gevonden voor hen!
Oh wat zijn zij mooi ermee! De jongens hebben het zelfde maar dan verschillende aan, onze kleuren zijn groen en blauw en de dochter is ook in een groen kleedje, met kleine witte bloemekes ...

Oh wat ben ik zo happy, zo blij, wat waren ze knap met deze kleren aan!
Wel spijt want heb geen foto genomen in de winkel, met hun kleren aan, dus ik moet het doen met mijn beeld, en een foto van op het internet.

Ze hebben een maatje groter genomen, alles zit nu héél goed én nog ruim genoeg voor mochten ze wat groeien, voor de dochter haar kleedje 2 maatjes groter genomen, maar indien het tegen jullie nog net wat te klein is mag ik terug komen om het wat te laten innemen.
Wit vestje voor hierop aan te doen, is besteld en mag ik volgende week gaan halen.

Nu de zoektocht naar de schoenen, dat zal voor maandag zijn, ben ik ook een dagje vrij.
Ik heb de perfecte schoenen gezien bij Shoe Discount, en qua prijs véél beter, want de kleren ... zijn iets duurder geworden dan gedacht maar ... kom ... zég ... voor die 1 dag!

Happy bruidje!!!



kathleen
24-5-2013
 Meld misbruik24-1-2013 19:00:43

Nog andere winkels,boutique's?



Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik6-2-2013 19:34:52

Ik heb voor mijn zoontje kleedjes gekocht bij Anita's in denderleeuw :) Ik denk dat de zaal ook in het boekje van bridel kids stond! Ik heb uit de communiecollectie gekozen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...