Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hemd man

  14-1-2013 22:15:04
Hey iedereen

Ik vroeg me af of wij de enige waren die moeite hebben met een bijna niet-doorschijnend wit hemd te vinden zonder zakken en van de (in meeste winkels) kleinste maat. Heeft er iemand tips waar ik eens moet gaan kijken of hoe ik dat kan oplossen dat je door het hemd ziet?

Dank je ;D

Yoline
28-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1019


Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik14-1-2013 22:17:59

Ik heb er deze solden eentje gekocht voor mijn vriend in esprit. Schijnt niet door. S is kleinste maat. Groetjes



Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik14-1-2013 22:23:55

Ik had er ook in esprit gezien, maar ik had het gevoel dat die stof meer gebroken wit was. Ik had toen uitleg gevraagd aan de verkoper, maar misschien was het gewone wit niet meer binnen in zijn maat?



Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik14-1-2013 22:58:35

Wit onderhemdje met ronde kraag en korte mouwtjes eronder? :-)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-1-2013 8:55:08

al een keertje gekeken naar de feesthemden van c&a? die zijn wat dikker van stof en veelwinkels dus mss meer kans op maat vinden?



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik15-1-2013 13:30:30

Hey,

Mijn partner heeft zijn wit hemd gekocht bij Hugo Boss (waar er momenteel goede solden zijn) en is niet doorschijnend!



Yoline
28-6-2013
 Meld misbruik15-1-2013 13:33:30

Dank jullie voor de tips. Ga nog eens op shopjacht met hem ;) (hij met veel tegenzin natuurlijk, cliché)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info