Terug naar overzicht
Lobke ik ben naar precies hetzelfde op zoek ! Als je het gevonden hebt laat je het me dan weten ? Ann
hey,ik ben op zoek naar ee nwit trouwkostuum weet jij iets meer
Ik weet dat ze in Menen ecru kostuums verhuren. Ik geloof wel dat dit ongeveer op 100 euro uitkomt voor een 2 delig pak. Je moet er dus bijkomstig nog het hemd en de das of iets anders bijhuren. Ik heb ook verder gezocht om er te kopen. Ik ben terecht gekomen in de Rue de Brabant in Brussel. Dit is een Marokkaanse buurt met heel vele winkeltjes. Als je het ziet zitten om eens naar daar te gaan kan je er deftige witte kostuums kopen rond de 100 euro. Een echt heel mooi wit trouwkostuum kost er iets meer dan 200 euro. Maar natuurlijk moet je je tot daar verplaatsen en moet je de drukte en de Marokkaanse cultuur erbij nemen. Andere prijzen in de gewone winkels lopen direct al een stuk hoger op en zijn steeds te koop maar slechts zelden te huur. Hopelijk help ik je er toch iets verder mee. Moest je nog vragen hebben, laat gerust weten!lobket@hotmail.comPS. Mijn vriend gaat er nu zondag naar toe om te beslissen wel kostuum hij zal nemen!