Nu Online
Momenteel zijn er 211 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: Ecru trouwkostuum bruidegom verhuur

17-10-2006 14:43:59
Hallo!

Mijn vriend overweegt om in het wit te huwen. Ik zou het zelf ook heel mooi vinden. Er is slechts 1 nadeel: Ecru kostuums zijn zo goed als niet te vinden voor verhuur.
Kent er iemand een adres AUB? Er moeten toch nog mensen dit overwogen of gedaan hebben?

Liefst regio west of oostvlaanderen.

Merci!!
Lobke 06/07/07

Lobke
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 341

Ann
16-6-2007
 Meld misbruik22-10-2006 22:16:37

Lobke ik ben naar precies hetzelfde op zoek ! Als je het gevonden hebt laat je het me dan weten ?

Ann

gregory
17-8-2007
 Meld misbruik21-12-2006 23:26:36

hey,ik ben op zoek naar ee nwit trouwkostuum weet jij iets meer

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik22-12-2006 14:39:24

Ik weet dat ze in Menen ecru kostuums verhuren. Ik geloof wel dat dit ongeveer op 100 euro uitkomt voor een 2 delig pak. Je moet er dus bijkomstig nog het hemd en de das of iets anders bijhuren.

Ik heb ook verder gezocht om er te kopen. Ik ben terecht gekomen in de Rue de Brabant in Brussel. Dit is een Marokkaanse buurt met heel vele winkeltjes. Als je het ziet zitten om eens naar daar te gaan kan je er deftige witte kostuums kopen rond de 100 euro. Een echt heel mooi wit trouwkostuum kost er iets meer dan 200 euro. Maar natuurlijk moet je je tot daar verplaatsen en moet je de drukte en de Marokkaanse cultuur erbij nemen.

Andere prijzen in de gewone winkels lopen direct al een stuk hoger op en zijn steeds te koop maar slechts zelden te huur.

Hopelijk help ik je er toch iets verder mee.

Moest je nog vragen hebben, laat gerust weten!

lobket@hotmail.com

PS. Mijn vriend gaat er nu zondag naar toe om te beslissen wel kostuum hij zal nemen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...