Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen enveloppen

  14-1-2013 17:29:04
Wat doen jullie ? Enveloppes schrijven of met een gedrukt ettiket.
Als je met een gedrukt ettiket maakt, welk lettertype gebruiken jullie dan?

Inge
20-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1148


Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik14-1-2013 17:38:14

Ik ben van plan om ze te schrijven...
Kerstkaarten, vakantiekaarten,... doe ik altijd met een etiket omdat ik vind dat dit netter en duidelijker is en gewoon ook sneller gaat.
Ik hoor vaak dat mensen het "geschrevene" toch appreciëren en persoonlijker vinden. Voor de trouwuitnodigingen doe ik dus een extra inspanning...

Ik zou hier graag een vraag aan toevoegen:
Hoe schrijven jullie de namen?
Is het (bv.):
Dhr. en mevr. Martens - De Langhe
of
Dhr. en mevr. Martens Bart en De Langhe Nina
of
...



Nele
18-5-2013
 Meld misbruik14-1-2013 17:47:16

Ik ga ze ook zelf schrijven...maar ik schrijf graag (en mooi) ;)
Voor het sluiten van de enveloppe hebben we zo'n afsluitstickertje

Ik zou het op de eerste manier formuleren



Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik14-1-2013 17:54:34

@ Nele
Dat was ook mijn idee. Dank je voor de feedback!



edith
29-6-2013
 Meld misbruik14-1-2013 18:20:14

Ja ik zou ze ook op de eerste wijze schrijven.



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik14-1-2013 18:21:51

Hey,
Gezien we allebei niet zo'n mooi geschrift hebben, heb ik het adres op de envelop zelf gedrukt. Had dit reeds gedaan bij onze dochter haar geboortekaartjes en dan was het ook perfect gelukt.
De meeste adressen had ik nog in een excel-file van de geboortekaartjes dus zoveel werk had ik er niet meer aan .
Ons lettertype is 'Lucida Calligraphy'
Groetjes



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik14-1-2013 18:24:42

@ Sofie : ik heb ze als volgt geschreven (gedrukt):
Dhr en Mevr Bart & Nina Martens - De Langhe



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik14-1-2013 20:00:03

Handgeschreven, dat komt persoonlijk over en ik schrijf erg graag. Dus een grote inspanning is het niet voor mij. Ik heb ook schrik dat het met een gedrukt etiket mogelijks als reclame aanzien kan worden en het zo bij het oud papier zou belanden. Wij gaan namelijk voor een witte envelop en dan kan dat wel eens gebeuren...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...