Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand tips voor verlovingsgeschenk voor mannen

17-10-2006 12:59:01
Hallo iedereen,

Binnenkort organiseren we een verlovingsfeestje. Dit als een leuke gelegenheid om de ouders, grootouders, broers, zussen en getuigen elkaar eens beter te leren kennen.

Op dat moment zou ik dan ook een verlovingsgeschenk aan mijn vriend willen geven. Ik kreeg mijn prachtige ring al. Maar wat kan ik nu geven?
Hij draagt niks van juwelen, zelfs geen horloge. Ik zal er zelfs al op moeten letten dat hij onze trouwring in het weekend draagt.

Heeft er iemand een leuk idee? Ik zou graag iets geven waar hij voor altijd iets aan heeft of naar terug kan kijken.

Alvast bedankt voor jullie tips!
Groetjes
Freya
11.08.2007

Freya
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1238

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik17-10-2006 13:10:07

Tja, ik heb hem inderdaad een horloge gegeven. Was hij SUPER tevreden mee en ook andere mensen geven er vaak goede opmerkingen over.

Zaken die blijven (maar die ook nogal in dezelfde sfeer zitten, jammergenoeg):
dasspeld, machetteknopen

Vind ik zelf heel mooie cadeaus.

Veel succes met de zoektocht!
Lobke.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-10-2006 13:40:49

Hey,

een mooie vergrote foto van jullie tweetjes? Een bon voor een fotosessie van jullie beiden als koppel? Een kunstwerk speciaal voor jullie ontworpen? Een ballonvlucht?

Lieve

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik17-10-2006 19:15:22

Hoi Freaya, ik zit met hetzelfde probleem. Ik vind het ook verloren geld als je iets koopt dat hij toch niet draagt.
Daarom heb ik een gastronomisch verrassingsweekend geboekt! Dit zal ons alle 2 ook bijblijven !!
Succes
15/09/2007

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik17-10-2006 19:24:37

Hoi Freya, ik lees juist dat je Frangipani van Ian Stuart gekocht hebt!! Ik ook!! prachtig he, welke heb je nog aangehad? Groetjes
Sarah
15/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...