Terug naar overzicht
Weet niet of jullie menu's op de tafels plaatsen.Andere kleur voor vegetariers en andere kleur voor niet viseters?
Wij moesten gewoon op de lijst de mensen aanduiden die veggie waren of andere eisen hadden. Op avondfeest zelf hebben we de mensen nog eens aangeduid aan de persoon van de feestzaal die alles regelt (maitre de hotel of zoiets zeker?) en die moet er voor zorgen dat alles in orde komt. Lijkt me toch wat raar om een wortel naast je bord te leggen en zo. Straks moeten ze nog een hoedje aandoen dat je ze van ver ziet zitten...Ik denk dat het de taak is van de feestzaal om dat in goede banen te leiden, zeker als het maar over 4 mensen gaat. Vraag eens aan jullie zaal hoe ze het anders doen. Dit komt toch op ieder feest voor denk ik he?Groetjes, katrien
Hey,Zoals Katrien al zei, bespreek dit met je feestzaal. Normaal moeten ze een maître d'hotel hebben of iemand die alles in goede banen moet sturen.Bij ons was het een buffetsysteem. Dus was er dat probleem niet echt. Maar onze maître d'hotel wist ook wie bij ons vegetarisch was, en heeft hen geholpen bij het aanduiden van de niet vegetarische gerechten.Groetjes,Christine
Hey Dominique,ik ben zelf ook vegetarier en heb daarom voor een buffet gekozen. Meestal als ik op een feest ben, weten de obers op voorhand aan welke tafel een vegetarier zit, en komen ze het dan even vragen wie het juist is en dan is dat voor de rest van de avond in orde.groetjes, Evi
Hey Dominique,Bij onze feestzaal moesten we gewoon de namen doorgeven van mensen die speciale wensen hadden voor het eten. Wij hadden ook de tafelschikking doorgegeven dus de feestzaal wist perfect wie waar zat en moest dus zelfs niet meer aan de tafel zelf vragen voor wie het was. Vegetariers hadden we nu niet maar wel een aantal zwangeren die ook niet alles mochten eten.Heidi09-09-06