Nu Online
Momenteel zijn er 207 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het is Sicilië geworden!

  13-1-2013 20:03:59
Mijn vriend heeft geboekt: Sicilië! San domenica palace in Taormina. Ik ben wel blij dat het niet tot het laatste een verrassing is gebleven maar hij heeft het wel zelf gekozen. Ik zal dus maar mijn Italiaans onder het stof gaan halen... Als er zijn die daar al geweest zijn tips zijn welkom!

Bea
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 722


Jessica

 Meld misbruik13-1-2013 20:32:07

Wij zijn daar 3 jaar geleden ook op huwelijksreis geweest! :-)

Heel mooi is daar Castelmola, een stadje boven Taormina, je moet X-aantal trappen doen (dus op tijd naar daar vertrekken, want op de middag kun je beter in het zwembad blijven of op een koele plaats), en het is er echt pittoresk! Zeker de moeite waard.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-1-2013 9:11:36

Woohoo, fijn! Mijn zus is vorige zomer naar Sicilië geweest. Zij hebben er een autootje gehuurd en vanuit 1 hotel telkens dingen bezocht. Zij was alvast heel erg in haar nopjes over het eiland én het eten!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums