Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met humpiedump??

  13-1-2013 10:21:59
Hoi hoi,

Wij zijn van plan om voor de bruidskindjes een kleedje en een kostum te bestellen bij humpiedump. Is er iemand die daar ervaring mee heeft want ik ben altijd wat bang met dingen bestellen via het internet (zeker voor het jongetje heb ik er mijn vragen bij) Naar daar rijden gaan we zeker niet doen vanwege de afstand.

Groetjes,
Tine

Tine
13-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1310


melissa
18-8-2013
 Meld misbruik13-1-2013 11:24:58

ivm humpiedump kan ik je helaas niet helpen, ik heb nu 1 kleedje van de 4 bruidsmeisjes besteld bij suits you well, daar ik ook eerst eens de kwaliteit en de dienstverlening wou uittesten.
ook op die site staan super mooie kleedjes en kostuumkes voor kids
groetjes melissa
,



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik13-1-2013 11:43:08

wij hebben het bruidsmeisje bij humpiedump besteld ( wel eerst zelf gaan kijken, hoewel ik dat achteraf mss wat overbodig vond). Is perfect bij ons geraakt, in een schattig mini kledingzakje. maat was ook ok, ze kijken echt naar hun modelletjes en zeggen er ook bij of het eerder groot of klein uitvalt.
Onze jongen hebben wij daar niet gekleed. Ik ben in antwerpen naar de offerandestraat geweest en dat is ons pak goedkoper uitgekomen en het zag er echt perfect uit. Daar kan je altijd gaan passen. In brussel is er ook zo een straat waar je zulke kostuumpje kan vinden. Het hemdje en de das kwamen wel van suits you well omdat ik niet de juiste kleur vond.



jolma
5-10-2013
 Meld misbruik13-1-2013 11:43:47

Hey,

Vriendin van mij die onlangs trouwde heeft daar de kleedjes van de bruidsmeisjes gekocht en ze waren er echt tevreden van. De kleedjes waren heel mooi!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-1-2013 13:46:49

Dag Tine
Wij zijn er een tweetal weken heen geweest om te bestellen voor onze dochter van 9 en onze zoon van 5. Ik wou zeker zijn van de juiste maatjes. Ik vind de kledij prijs/kwaliteit heel correct, ook een heel eerlijke en vriendelijke service.
Als je het niet ziet zitten om tot daar te rijden kan je ook telefonisch bestellen. Zorg er dan voor dat je de maten van de kindjes hebt opgemeten. Mijn zoon vb heeft nu normaal een 110 en zij raadde me een 116 aan op basis van zijn maatjes die ik thuis voor alle zekerheid had genomen en terecht. Ze weten dus goed hoe hun kledij valt. We hebben daar meteen ook de schoenen gekocht (een 30 EUR voor kleine zwarte effen schoentjes met veters en 35 EUR voor iveroorkleurige schoenen voor meisjes). Zo was ik meteen gerust;
Wat mij betreft een aanrader!



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 22:15:55

mijn zus heeft daar een kleedje besteld voor haar tweejarig dochtertje en ze was heel tevreden. zij heeft het juist een beetje moeten laten inkorten maar voor de rest super content!
groetjes mieke



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-1-2013 9:20:31

Ik ben samen met de mama van mijn kleinste bruidsmeisje vorig jaar wel tot daar gereden - super gezellig winkelstadje daar in Spijkenisse ;-)!
Heel goede service en ze hebben veel keuze!
Ik zou Rebecca haar raad opvolgen en zeker goed opmeten voor je dan een bestelling plaatst ;-) zo krijg je meteen de goede maat thuis geleverd.

groetjes en succes ermee!
Sandra



Tine
13-4-2013
 Meld misbruik30-1-2013 17:02:54

Bestelling is geplaatst. Ze waren alvast heel vriendelijk nu vol spanning wachten op het resultaat.




Jozefien
14-6-2013
 Meld misbruik15-2-2013 7:59:10

Tine,

Hoe is het meegevallen?
Wij zouden voor ons huwelijk in juni ons zoontje ook graag een kostuumpje van daar aandoen.
Heb je ook op voorhand de maat genomen?



Tine
13-4-2013
 Meld misbruik15-2-2013 9:07:53

Hoi
we zijn aan het wachten op het pakketje (er was even wat onduidelijkheid over hoe we moesten betalen maar nu is het paketje onderweg)... ja we hebben op voorhand wat maten genomen. Ik had eerst een mail gezonden welke maten we nodig hadden. Voor een jongen heb je zijn maat nodig, de volledige lengte het jongetje en dan nog naam en kleur van het pak, taille van de broek, lengte van de broek vanaf de taille, mouw lengte.
Ik laat nog iets weten als het aangekomen is.



Tine
13-4-2013
 Meld misbruik27-2-2013 17:31:00

Alles is binnen gekomen en we hebben de kleren gaan passen bij de kindjes. Echt super mooi en heel afgewerkt!! Het past ook heel erg goed. Super blij dus en zeker aan te raden!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...