Terug naar overzicht
Hey,Ik kan dit wel begrijpen! Ik studeer dit jaar af als verpleegkundige en begin in juli te werken in het ziekenhuis, omwille van de hygiëne mogen wij niks van juwelen dragen tijdens de werkuren. Ik zal van ma-vrij werken en ben in het weekend thuis. Ik ben dus ook niet van plan om hier heel veel geld aan uit te geven aangezien ik hem maar 2 dagen per week kan dragen. Ik kan hem wel aan een ketting hangen zodat ik hem bij me heb maar dat is anders. Mijn vriend is ook een verpleegkundige maar op een booreiland en daar mag hij wel juwelen dragen dus hij kan hem wel aan doen.Moest ik van jullie zijn, ik zou er ook niet teveel geld aan hangen als het niet zeker is dat hij hem zal dragen. Je kan veel meer doen met die 1000 euro hé ;-)veel succes noggroetjes
Ik herken het. Mijn vriend kan zijn ring ook niet dragen voor zijn werk. Hij gaat sowieso een goedkopere ring kiezen dan de mijne. Hij een gewone, ik met steentjes. Ik zou er ook geen 1000 euro aan kunnen geven dan dus ik zou het toch niet doen.. :)
Sofie, ook voor minder dan 500 euro kan je een mooie gouden trouwring vinden...E.
hallo,heb je al eens gekeken bij amici ringen. ze hebben er stalen, zilveren maar ook gouden ringen en de prijzen vallen heel goed mee ...mss ns kijken.groetjes krista