Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

12-1-2013 20:22:37
Vandaag naar Anneleen Eykmans geweest voor onze trouwringen..
Ik ben daar helemaal verliefd geworden op eentje Zo mooi!!
Nu is mijn vriend nog niet zo overtuigd van het dragen van een ring.. Hij wil het proberen.. Maar ik vind het zo zonde om 1000 euro aan een trouwring te geven voor hem en dat hij hem dan niet zou aandoen..
Hoe doen jullie het?
In de winkel zei Anneleen dat er vaak een gouden voor de vrouw genomen wordt en dan een goedkopere zilveren voor de man.

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 783

Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik12-1-2013 20:42:56

Hey,

Ik kan dit wel begrijpen! Ik studeer dit jaar af als verpleegkundige en begin in juli te werken in het ziekenhuis, omwille van de hygiëne mogen wij niks van juwelen dragen tijdens de werkuren. Ik zal van ma-vrij werken en ben in het weekend thuis. Ik ben dus ook niet van plan om hier heel veel geld aan uit te geven aangezien ik hem maar 2 dagen per week kan dragen. Ik kan hem wel aan een ketting hangen zodat ik hem bij me heb maar dat is anders. Mijn vriend is ook een verpleegkundige maar op een booreiland en daar mag hij wel juwelen dragen dus hij kan hem wel aan doen.

Moest ik van jullie zijn, ik zou er ook niet teveel geld aan hangen als het niet zeker is dat hij hem zal dragen. Je kan veel meer doen met die 1000 euro hé ;-)

veel succes nog

groetjes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-1-2013 22:14:59

Ik herken het. Mijn vriend kan zijn ring ook niet dragen voor zijn werk. Hij gaat sowieso een goedkopere ring kiezen dan de mijne. Hij een gewone, ik met steentjes. Ik zou er ook geen 1000 euro aan kunnen geven dan dus ik zou het toch niet doen.. :)

Ellemieke

Meld misbruik12-1-2013 22:23:32

Sofie,

ook voor minder dan 500 euro kan je een mooie gouden trouwring vinden...

E.

krista
9-8-2013
 Meld misbruik13-1-2013 0:12:08

hallo,
heb je al eens gekeken bij amici ringen. ze hebben er stalen, zilveren maar ook gouden ringen en de prijzen vallen heel goed mee ...
mss ns kijken.
groetjes krista

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...