Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum voor mijn hubbie ...

  12-1-2013 17:02:41
Hoi allemaal,

iemand een idee wanneer mijn ventje in spe op kostuumjacht zou moeten gaan?
Wij trouwen 13.07, maar wordt dit ook besteld voor hem of is dat direct mee te nemen?

en welke winkels kunnen jullie hem aanbevelen provincie antwerpen?

Veel liefs,
Kelly
x

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1255


krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-1-2013 17:20:41

Hallo Kelly,

Mijn ventje is al een keertje gaan kijken bij Youniek in Turnhout.
Ze hebben hem aangeraden om eind januari, begin februari terug te komen
en de maten op te laten nemen.
Zij maken het kostuum nl op maat aan de prijs voor 399 euro voor een 4 delig kostuum
broek, vest, hemd en gilet) enkel een broek en vest komt op 299 euro dacht ik.
Echt wel de moeite waard, ook vriendelijke en zeker geen opdringerige eigenaars.
Succes in je zoektocht.
Hou ons op de hoogte,
Groetjes, Krista



Karen
13-7-2013
 Meld misbruik12-1-2013 17:39:03

Hey Kelly

Hier hetzelfde: nog geen kostuum voor hem. En hij ziet er ook de noodzaak nog niet van in om nu al te gaan kijken :s. :) Maar met een beetje pushen krijg ik hem binnenkort toch mee naar Maasmechelen Village. Een eindje reiden van hier (1u30) maar naar horen zeggen hebben ze daar mooie (betaalbaar omwille van de korting) kostuums, oa. Hugo Boss,..
En ik denk dat het daar dan meteen mee te nemen is.
Ik denk dat dat zo is in elke gewone winkel waar je een standaard kostuum kiest. Wil je het op maat gemaakt, dan moet je wsl langer wachten..

Grtjs



Inge
20-7-2013
 Meld misbruik12-1-2013 18:04:48

@ krista: is dat bruidsmode youniek ? ik vind namelijk niets over kledij voor mannen op hun website.
zijn er mensen die hier al ervaring met hebben ?



Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik12-1-2013 18:09:09

@ karen, deoutlet in roermond (uurtje vanaf hasselt, half uur vanafmaasmechelen is een nog leukere outlet dan maasmechelen! :)



krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-1-2013 18:53:54

@ inge
ja hoor inge, op hun website staat er idd (nog) niets over.
je kan hun altijd eens mailen of bellen.
dan krijg je de hele uitleg.
wij vinden het daar de moeite ;-)



Kim
8-6-2013
 Meld misbruik12-1-2013 20:03:04

Bij Suitsupply hebben ze ook een ruime keuze aan budgetvriendelijke kostuums.
Hebben ook een vestiging in Antwerpen, Frankrijklei.
Wij zijn hier in Hasselt geweest en daar hebben ze ons wel aangeraden om te wachten tot eind februari omdat dan de nieuwe collectie binnenkomt. Nu zijn het vooral de winterkleuren die in de winkel hangen.
Volgens een recente test zijn de kostuums zelfs van betere kwaliteit dan grote merken zoals Armani ed.



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik13-1-2013 1:24:28

hugo boss!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik13-1-2013 12:08:57

Wij gaan ook eens kijken bij Suitsupply. Ze hebben 3 soorten maatwerk. Eentje waarbij ze de aanpassingen meteen in de winkel doen dus dan kan je normaal gezien het kostuum direct meenemen. De andere 2 vormen van maatwerk zijn echt op maat gemaakt dus dan is de wachttijd langer.



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik13-1-2013 12:41:47

wij gaan kijken bij Oger in Antwerpen



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik13-1-2013 20:12:36

Ik heb een afspraak gemaakt om in februari naar café costume te gaan in Antwerpen



sven
17-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 15:33:39

ik ben bij wellens en van peer geweest
bij wellens is er zeer veel keuze maar best prijzig
bij van peer was er wat minder keuze maar ook zeer mooie pakken.
ik ben half januari al geweest ivm met solden. maar kosuum dak gekocht was was toch bijna de helft van wellens en zeker ook de moeite en e moesteen dat ook nog op maat maken en kon gewoon de week erop al komen maar hangt natuurlik af of je 1 laat maken of kopen e
mvg



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik12-2-2013 9:06:58

hij gaat op zondag 10 maart naar Wellens, hem kennende zal hij daar wel zijn zin vinden, incl. das en schoenen, nieuw ondergoed, hihi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info