Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanraders

  11-1-2013 15:25:07
Hey Bruidjes,

ondertussen zijn we al 111 dagen man en vrouw :-)

Ik heb toch nog een paar aanraders waardoor onze dag echt onvergetelijk is geworden.

- Graciella van Attrattiva, echt super, alles was perfect zoals ik het wou.

- Linx in Leuven, super service, kleed was perfect aangepast ook al was ik 10kg afgevallen

- Photo4you: Bart heeft geweldige foto's getrokken, ons album is gewoon zalig, canvas is van super kwaliteit... Je kan hier een paar foto's bekijken:
http://www.bartvandermeersche.be/wordpress/?p=2282

- Fede di oro: onze ringen met vingerafdrukken zijn echt super! We krijgen er nog steeds toffe complimentjes op

- Feestzaal de Kievit: Niets was hen teveel, het eten was super, de bediening, aankleding van de zaal, en de prijs was een echte meevaller

Geniet nog van de voorbereidingen

Tabita
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1446


Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik11-1-2013 16:01:43

Proficiat! Heel veel geluk gewenst.
Mooie foto's!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik11-1-2013 17:01:23

Heel mooie foto's!! :-) de laatste doen me denken aan twilight in dat park/bos :D



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik11-1-2013 17:29:06

ziet er prachtig uit in alle opzichten!



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik15-1-2013 19:35:40

@Kim: De foto's die je doen denken aan twilight zijn genomen op de Kalmthoutse heide


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...