Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help tips nodig voor vrijgezellen regio ieper!!!

  10-1-2013 19:51:22
Liefste bruidjes-in-spe,

Ik ben ondertussen een kleine 5 maand getrouwd, maar kom nog even jullie raad opzoeken.

Ik organiseer het vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin. Een klein probleempje is dat ik in Kortrijk woon en zij in Ieper.

Nu ben ik op zoek naar twee dingen in die regio:

- Een toffe activiteit: Een 'brave' activiteit maar dan ook weer geen huisvrouwdingen als cupcakes maken. Met mijn vrijgezellen zijn we gaan bowlen met aanvullend steengrill. Dit is helemaal haar ding maar ik wil natuurlijk niet in herhaling vallen. Ik dacht aan een workshop cocktails maken maar denk dat hier wat commentaar op zal komen en dat de anderen dit te duur gaan vinden want we moeten dan natuurlijk nog uit eten (voor mij persoonlijk is de prijs niet zo belangrijk maar ja...)

- Een leuke bistro of restaurantje regio Ieper. Liefst zou ik een all-in menuutje vinden met dranken inbegrepen. Dit is wat makkelijker voor de prijsberekening. Een beetje à la colmar of een steengrill formule. Ze is een moeilijke eter en ik zoek dus geen culinaire hoogstandjes maar een plek waar we gezellig kunnen tafelen. Chinees eet ze ook niet.

We hebben geen grote groep, een tiental personen.

Hopelijk kunnen jullie me wat advies geven!

Evi
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1230


edith
29-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 22:02:11

Hey ikzelf ben afkomstig van ieper en ik beveel restaurant de wijngaard aan , aan het station gelegen typisch gekent voor hun overheerlijke steaks en prijs kwaliteit hel goed te doen. Een menuutje samenstellen bij koen zal wel lukken maar denk met apero en hoofdgerecht dat je voldaan zal zijn. Veel succes groetjes Ik stuur de link even door dan



edith
29-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 22:04:10

www.dewijngaardieper.be Je vind ze ook op facebook zoek onder de wijngaard



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik16-1-2013 10:24:07

Bedankt voor de tip! Ziet er idd goed uit. Ik zal er eens navragen! Andere tip zijn zeker nog welkom, eetadresjes ook want mijn man organiseert het feest voor de bruidegom .



edith
29-6-2013
 Meld misbruik16-1-2013 10:49:19

ik ga meestal naar de wijngaard om dat dit een vriend is van ons. Ja in ieper voor activiteit is er niet veel denk ik toch. voor de mannen eventueel outsite travel ofzo in poperinge daar kan je van alles doen. Of karting in poperinge. ieper is dan meer op de vismarkt ofzo van die opdrachtjes doen. ikzelf ben daar niet voor. of met de vrouwen naar een sauna gaan als het geen te grote groep is. in zandvoorde is er een mooie maar weet de naam nu wel niet meer. Een thema doen en zo in dat thema u verkleden. Hangt ook een beetje af van wat je eigenlijk wil hé. wij zijn bevoorbeeld geen uitgaanders ook omdat we al een kindje hebben.



Evi
25-8-2012
 Meld misbruik17-1-2013 11:26:05

Heel erg bedankt! Outside travel heeft idd heel wat te bieden voor de mannen. We kunnen nu weer wat verder, merci.



edith
29-6-2013
 Meld misbruik17-1-2013 23:18:06

Graag gedaan ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...