Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nieuwe collectie linea raffaelli

16-10-2006 18:07:56
Hoi,
Ik was echt fan van de trouwkleedjes van LR, zeker de vorige collectie vond ik heel mooi en toen ik het boek kreeg met de nieuwe collectie vond ik er ook wel mijn zin in,maar op de beurs in Antwerpen heb ik er enkele "live" gezien en die vond ik vreselijk tegenvallen qua model en de stoffen vond ik ook niet denderend. Dus ik ben nu redelijk teleurgesteld want binnen 14 dagen ga ik voor een eerste keer kleedjes passen. Was ervan overtuigd dat het wel een LR zou worden, maar nu zal het afwachten worden.
Heeft er iemand al nieuwe collectie gezien van Mathyro, rembo styling? Die vind ik persoonlijk ook mooi.
Op goed geluk dus.
groetjes

Valerie
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 456

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik16-10-2006 18:31:23

Dag Valerie,

Net als jou vond ik de collectie van LR prachtig en de nieuwe collectie in hun boek ook.
Tot ik ook de kleedjes in het echt zag, ik vind ze ook minder geslaagd qua stoffen.
Nuja dat is dan ook persoonlijk natuurlijk.
Ik heb al kleedjes van Rembo style gepast en er zitten wel mooie bij.
Mijn kleed is uit de collectie van Pronovias, er zit vanalles in, van sober tot helemaal in kant, zeker ook een aanrader ( maar niet overal te verkrijgen )

Groetjes en suc6 bij het zoeken naar het perfecte kleed

Antonietta
25-8-2007
 Meld misbruik16-10-2006 18:45:31

Hoi Valerie,

Ik had JUIST hetzelfde gevoel toen ik de kleedjes in het echt zag! Ik was ervan overtuigd dat het Raffa kleed ging worden... Uiteindelijk heb zaterdag gekozen voor een Marylise jurk... PRACHTIGE stoffen (échte prinsessenjurkjes)!

Succes met de zoektocht!
groetjes,
Antonietta

olivia
12-8-2006
 Meld misbruik16-10-2006 18:57:34

Hallo,

Ik vind de nieuwe collectie van LR nu juist mooier :)! Bij de vorige collecties vond ik het ieder jaar een beetje hetzelfde. Steeds de gekreukte stoffen... Ik zie graag de stijl van Marylise en ik vind dat de LR collectie van dit jaar meer in die richting gaat. De stoffen zijn strakker en de kleedjes zijn over het algemeen romantischer. Er zijn ook meer kleedjes (en minder in 2 delen) dan andere jaren. Echte trouwkleedjes! Ik vind ook dat de prijs/kwaliteit erg goed zit. Sommige kleedjes hebben vele lagen en dat resulteert meestal in een hoge prijs, maar bij deze collectie niet! In de bruidswinkel zeiden ze me dat de verandering ook ligt aan het feit dat de gewone kledij voor vrouwen ook veel vrouwelijker geworden is en dat deze modetrend zich ook verder zet bij de bruidskledij. Ze vertelden ook dat mensen die de vorige collecties van LR mooi vonden, deze collectie minder vinden en omgekeerd... Dus, er is inderdaad wel wat veranderd. En smaken verschillen hé! Gelukkig maar, want anders zouden we allemaal bijna hetzelfde dragen op onze trouwdag.
groetjes

Agneta
31-3-2007
 Meld misbruik16-10-2006 20:45:23

Hallo iedereen,

Ik was ook bijna zeker dat het een LR ging worden en het is ook zo gebleken. 2weken geleden heb ik mijn jurk uit de nieuwe collectie gekozen. Het is nummertje 5015001 geworden, staat ook in de folder! Je moet de jurk gewoon aandoen om te kunnen kijken of je het mooi vindt.
Ik ben in ieder geval in de wolken!

Groetjes,
Agneta
31/03/2007

nadia

Meld misbruik16-10-2006 22:12:46

Hey

Ik ben zaterdag gaan kijken voor mijn jurk, en ook ik was ervan overtuigd dat mijn kleed er eentje van LR ging worden.

Toen ik ze echter paste, stond geen enkel mij.

Nadien paste ik een kleedje van marylise en dat zat me gegoten, net een prinses!!

Je zult het jouwe ook wel vinden!!!

succes!!!!!!

Nadia

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik16-10-2006 22:45:12

De nieuwe collectie van Rembo staat op www.rembo.de

Ik ben zeker en vast een Rembo-fan!!

groetjes
Katrien
al 16 dagen mevrouw Sas

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik17-10-2006 8:06:55

hier nog een bruidje dat er van overtuigd was dat haar jurk er eentje van LR ging zijn. Tot...ik de Mathyro collectie 2006 zag. Was meteen verkocht. Hoef nu alvast niet te vrezen dat veel andere bruidjes dezelfde jurk zullen dragen (nog bij geen enkele gezien) :)

Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik17-10-2006 8:07:37

P.S. Nieuwe Mathyro collectie staat sinds kort op de website.
www.mathyro.com

Sofie

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik17-10-2006 8:45:03

Hey,

Als je de vorige collectie zo mooi vindt waarom zou je er daar dan geen uit kiezen? Enkel andere bruidjes weten tenslotte of het van de nieuwe of oude collectie is.
Ik geef je wel gelijk dat foto's vaak een volledig ander beeld geven dan in het echt. Zo is mijn kleedje op foto lelijk en in het echt prachtig. Je moet het passen om het te weten.

Veel succes met kiezen!!!

Groetjes, Sissi

K
7-7-2007
 Meld misbruik17-10-2006 9:57:39

Ik heb hetzelde met Rembo, ben verliefd op de collectie van 2006 en vind die van 2007 enorm tegenvallen. Best wel teleurstellend. Nu ja, heb nog niets gepast, enkel op het net gekeken, dus ik zie wel, je weet het toch pas als je het aan hebt he...

Greet
2-6-2007
 Meld misbruik17-10-2006 10:58:33

Weet er soms iemand van jullie (raffa kenners) wat dat zeemeerminkleedje uit de collectie 2007 kost?

Bedankt,

Greet
02/06/07

Barbara
18-8-2007
 Meld misbruik17-10-2006 13:36:52

Hallo,

De vorige collectie van LR vond ik echt prachtig. Toen ik dus het nieuwe boekje te pakken kreeg, was ik een beetje teleur gesteld. Zaterdag ben ik echter naar LR in Brugge geweest. Alles wat ik paste in de oude collectie, stond me absoluut niet. De nieuwe collectie die ik op foto niet mooi vond, was echt super!! Dus ik ben helemaal verkocht! Eerst passen is dus de boodschap.

Groetjes

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik17-10-2006 14:36:40

Bedankt iedereen voor jullie reacties, ik ben nu toch al een beetje gerust gesteld.
Wisten jullie op voorhand wat jullie wilden passen? Want ik heb wat schrik dat ze me Pierre-Yves niet graag zullen zien komen als ik zeg dat ik totaal niet weet waar ik moet beginnen, weet wel dat ik het niet te pompeus wil en geen wit-wit. Maar daar zijn ze niet veel mee hé.
Groetjes

Sylvia
30-6-2007
 Meld misbruik17-10-2006 18:48:41

Hey Valerie,
Ik ben vorige zaterdag bij Pierre-Yves langsgeweest, en heb mijn kleedje daar gekocht. Het is er eentje van Rembo Styling. Het eerste kleedje dat ik gepast heb, heb ik ook gekocht. Nadien heb ik ook nog verschillende andere aan gehad, o.a. van LR en Mathyro. Ze laten je heus wel veel zien en passen hoor.

Patricia

Meld misbruik18-10-2006 8:12:19

Hebben jullie bij Pierre-Yves pasgeld moeten betalen en waren ze wat vriendelijk?
Ik heb wat schrik, omdat mijn budget nu niet echt groot is, dat ze mij gaan buitenkijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...