Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

34 dagen en tis zover...en op 3 avondjes men misboekske klaar gemaakt,ben fier op men eigen

  9-1-2013 23:06:58
Het misboekje moest dus nog gedaan worden,vorig weekend ons bezig gehouden met mooie teksten te zoeken,en zondagavond het misboekje volledig opgeschreven en soort boekje van gemaakt,dan maandag naar het kopieercenter...de meneer daar,ja madammeke,das heel mooi gedaan,maar ik moet dit wel in een word-dokument hebben om dit te drukken en boekjes van te maken,kleine paniek bij mij,ohhh nee hoe moet ik dit als word leek gaan doen...maandagavond word geopend en begonnen,nog enkele afbeeldingen van hartjes opgezocht en dan heel het boekje in word gezet,het is net af nu en klaar om doorgemailed te worden...ben echt fier op mezelf dit gedaan te hebben,en spaart een heleboel eurokes uit,dit zelf te doen ipv laten drukken in een drukkerij....xxx


tina
13-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 959


Eva
13-9-2013
 Meld misbruik10-1-2013 5:42:34

Zal wel een opluchting zijn dat het af is :) Waar heb je gekeken voor teksten?



Stéphanie

 Meld misbruik10-1-2013 8:50:01

Wil je dit delen met ons? Ik moet ook dringend dringend aan mijn misboekje beginnen maar ik vind dat echt niet makkelijk!



Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik10-1-2013 9:24:22

Heb je het zelf gewoon afgeprint en zelf de boekjes gemaakt???
Zou ook niet weten hoe ik hier aan moet beginnen....
Inderdaad hier ookn og de vraag waar heb je teksten gehaald.
Heb hier al wel een tip van iemand bij gehouden van een kei mooie tektst die er bij ons waarschijnlijk in gaat komen.
Maar ik vind het zo moeilijk.. Al een geluk heb ik nog heeeeeeel veel tijd...
Maar maar niet te lang wachten zeker.
Als je het wilt delen dan wil ik het ook wel eens lezen.

Groetjes Caroline



Ina
4-5-2024
 Meld misbruik10-1-2013 11:30:35

Zou ik je misboekje eens mogen lezen ?
Dan kan ik insperatie opdoen, want ik vind het echt moeilijk :-)

I.n.A.k.E@hotmail.com

Groetjes & Bedankt :-)



Karen
23-3-2013
 Meld misbruik10-1-2013 15:39:56

als je dan toch aan het mailen bent, wil ik er ook heel graag eens in piepen... weet nl niet zo goed wat er allemaal in met komen en hoe zoiets opgebouwd wordt...

karen.briffoz@gmail.com
super bedankt!



Stéphanie

 Meld misbruik11-1-2013 9:04:41

Was mijn email vergeten bij mijn vorige post: stephanie.theuninck@hotmail.com.

Alvast bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...