Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

's Graevenhof

  16-10-2006 16:21:58
Hallo,

Zijn er al mensen die al een feest hebben meegemaakt in het 's Graevenhof? Of die er zelf hun feest geven?

Groetjes,
Karen

Karen
22-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 882


saskia
7-7-2007
 Meld misbruik16-10-2006 20:07:24

is dat in Torhout?
Wij trouwen daar en we hebben er een heel goed gevoel bij. We werden vriendelijk onthaalt en dat is een feestzaal waar nog : klant is koning geld.

Succes
Saskia



Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik17-10-2006 8:52:36

Als het in Torhout is, dan wilden wij daar ons feest geven, maar de datum was jammergenoeg niet meer vrij! Je wordt heeeeeeeeeeeeeel vriendelijk ontvangen, hun systeem zit goed in mekaar, 't is alles wat nen mens op z'n trouwfeest wil...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...