Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

  9-1-2013 14:07:35
Dag iedereen,

Vinden jullie het ook zo moeilijk om bepaalde keuzes te maken?
We zijn sinds kort gestart met een zoektocht naar vervoer.
Ik vind het helemaal niet gemakkelijk en val van sommige prijzen achterover.

Graag had ik wel eens willen weten hoe jullie dit aanpakken.
Kiezen jullie voor 1 wagen, volgwagens, een bus, eigen vervoer, ...
En hoeveel budget voorzie je hiervoor?

Bedankt!

Annelyn
27-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1585


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-1-2013 14:31:48

Dag Annelyn
Al die keuzes hé! Ik kan er van meespreken - het ene dilemma na het andere
Wij hebben 1 bruidswagen en 5 volgwagens. Wij huren deze via onze ceremoniemeester voor 4 uur en betalen hiervoor in totaal iets meer als 1000 EUR.
Wij hebben geen bus genomen gezien de bescheiden grootte van de suite. Een limo vonden we ook leuk maar de weg naar de kerk leent zich hier totaal niet voor, daarvoor is eerder een accordeonlimo nodig
Veel succes!
Groetjes
Rebecca



tine
7-9-2013
 Meld misbruik9-1-2013 14:38:30

Hey Annelyn!

Inderdaad van sommige prijzen kan je wel eens achterover vallen!
Wij hebben momenteel geopteerd om eigen vervoer te gebruiken. Onze Suite bestaat uit 16 personen + fotograaf + ceremoniemeester.

Mijn schoonouders hebben een sportieve wagen (mazda mx5) waarin mijn verloofde & ik ons zullen verplaatsen.
Voor de andere hebben we eigen voertuigen van ouders/schoonouders/broer/zus, ...
Wagen 1: mijn ouders en grootouders (4)
Wagen 2: schoonouders en grootouders (4)
Wagen 3: schoonbroer + getuige bruidegom + ceremoniemeester (neef bruidegom)
Wagen 4: zus & partner + mijn getuige & haar partner
Fotograaf weten we niet of hij zelf rijdt of niet maar kan mee in wagen 3 :)

Gezien wij niet veel en geen grote verplaatsingen moeten doen is dit een ideale oplossing voor ons waar iedereen zich direct in kon vinden en niemand vond het erg zelf te moeten rijden, desnoods zoeken we nog een chauffeur voor deze wagens vanuit de familie ofzo.
We moeten enkel naar gemeentehuis rijden en van daaruit naar feestzaal gezien wij daar plechtigheid, receptie + avondfeest tesamen hebben.

Een ceremoniebus is wel leuk gezien je dan allemaal tesamen zit. Ik denk dat je best kijkt naar je budget en wat je er aan kan/wil uitgeven.
Veel succés nog ermee!




Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik9-1-2013 14:48:52

Hoi,

Wij hebben ook al zitten kijken. Ik had graag de hummer limo gehad alleen die is erg duur en ik weet niet hoeveel personen erin kunnen en of ik het met mijn wagenziekte wel red tot aan het gemeentehuis.
Nou hebben we ook een wagen gezien voor de hele dag, voor het bruidspaar dan, voor nog geen 300euro. Voor het gevolg zou ik dan een busje regelen. Het is maar van ons huis naar het gemeentehuis en dan naar de feestzaal. Wij gaan waarschijnlijk van te voren foto's maken.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik9-1-2013 15:21:41

Wij kiezen voor eigen vervoer. We trouwen in de voormiddag voor de wet maar daar gaan waarschijnlijk niet zo veel mensen naartoe komen (mijn kant komt van Vlaams-Brabant, we wonen nu in West-Vlaanderen). Rond een uur of vier gaat er een ceremonie door aan de feestzaal en daar komen waarschijnlijk meer mensen naartoe. Aangezien het aan de feestzaal doorgaat gaan wij daar al wat eerder zijn om nog wat dingen klaar te zetten enzo. Dan heeft het dus ook niet veel nut om handenvol geld uit te geven aan vervoer dat toch niemand zal zien .
Moest het niet veel kosten zouden we wel voor een leuk vervoersmiddel zorgen hoor maar om zoveel geld uit te geven voor die 10 minuten gemeentehuis, dat is toch wat zo vind ik. Daarbij trouwen we ook in de herfst dus cabrio's, koetsen, vespa's, huifkarren ed vallen al af.



Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik9-1-2013 15:25:40

Wij nemen ook eigen vervoer...

Ik vind het zo zonde om er zoveel geld voor uit te geven.. Terwijl de meesten er toch niets van zullen merken..



Carmen
27-4-2013
 Meld misbruik9-1-2013 15:40:49

Wij doen het ook met eigen vervoer. Gemeentehuis is 10 minuten rijden ocharm, daarna gaan we foto's nemen en onze feestzaal is waar ik ben opgegroeid, op anderhalf uur rijden. Veel oude busjes kunnen niet eens zo snel of toch niet zo lang snel genoeg om een uur autostrade te doen en ik betaal geen geld om in een bus op de autostrade te rijden. Mooie auto's, maar wel eigen vervoer dus voor ons!



Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik9-1-2013 16:03:03

Bedankt voor de reacties! Is fijn om eens te horen hoe jullie het doen.
Bij ons is er wel heel wat afstand te overbruggen die dag. Daarom leek het mij wel fijn om samen de verplaatsing te doen. Maar ik blijf dus nog even verder zoeken naar een goede oplossing voor ons.



viki
18-10-2013
 Meld misbruik9-1-2013 16:39:21

Hoi;

Wij betalen 975 euro voor 3 volkswagenbusjes. Mijn vriend is een grote volkswagen fan en ik vind die busjes persoonlijk ook mooi.

We hebben ze voor 100km en 10 uur



liselot
8-6-2013
 Meld misbruik9-1-2013 16:46:29

hey
wij hebben een treintje gehuurd voor 4uur betalen wij 650 euro wij trouwen namelijk voor de wet en voor de kerk op dezelfde dag



Sophie
18-5-2013
 Meld misbruik9-1-2013 20:12:20

Wij gaan gewoon eigen vervoer gebruiken. Ik vind bussen, treinen, taxi's en limousines te duur voor iets wat je eigenlijk niet nodig hebt...



edith
29-6-2013
 Meld misbruik10-1-2013 9:15:48

Wij doen ook eigen vervoer. Kan geen geld daaraan uitgeven. Voor ons is het samen zijn belangrijker.



Britt
14-9-2013
 Meld misbruik10-1-2013 18:47:06

Hoi,
Mijn aanstaande is buschauffeur dus die keuze was enorm vlug gemaakt.
Eigenlijk is dat nog niet zo slecht, dan hoef ik me niet in een veel te kleine auto te proppen met mijn kleed.
Wij rijden met onze suite naar de locatie voor de foto's . Wij voorzien wel een hapje en een drankje zodat ze toch iets hebben als ze moeten wachten.
Wij zijn trouwens in totaal met 32 man die meegaan.
Groetjes,
Britt



Cheryl
27-8-2013
 Meld misbruik10-2-2013 1:51:46

Wij hebben een hotrod gehuurd voor 450 euro all in.eerste 100 kilometer vrij.

Daar komen we bij lange na niet aan haha.
Ik zat eerst te twijfelen aan een cabrio , en mijn a.s. aan een dichte Cadillac oldtimer. Van hetzelfde bedrijf gewoonweg omdat de prijs goed was en het contact.


Erg leuk allemaal , maar eens moet je de keuze maken en over de Hot Rod waren we het snel eens.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...