Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking thema, tips?

  8-1-2013 21:30:10
Dag iedereen,

gisteren de ideale ingeving gekregen voor het thema van elke tafel. Mijn vriend en ik wilden graag leuke en originele foto's van ons trekken en deze op de tafels plaatsen. De gasten van 1 tafel krijgen bij binnenkomst dan eenzelfde foto als degene die op de tafel staat.

Mijn vriend is verkoper van auto's en zo hadden we gedacht om een foto te maken waarop hij mij een auto verkoopt (handdruk en overhandigen van de autosleutel of iets dergelijks). titel X verkoopt Y een auto, tafel is voor collegas van mijn vriend. voor de vrienden hadden we gedacht aan X en Y drinken een pint- gaan op stap , met foto van pinten drinken in ons stamcafee. Voor degene die we kennen uit kasterlee wilden we X en Y planten pompoenen (kasterlee is gelinkt met pompoenen).
Nu is onze inspiratie verder op en vroeg me af of jullie nog leuke ideeen hadden voor bijvoorbeeld familie en de eretafel...

Jullie ideeen zijn meer dan welkom!

groetjes

Gitte
1-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1344


Kim
14-9-2013
 Meld misbruik9-1-2013 8:41:30

Wat een leuk idee!!! Ik denk erover na en volg alleszins mee. :-)



tine
7-9-2013
 Meld misbruik9-1-2013 15:39:00

De tafelschikking moet een verrassing blijven voor de gasten maar misschien kan je een foto nemen met ouders van de bruid voor waar deze familie mag gaan zitten, en een foto met ouders van de bruidegom waar die familie mag gaan zitten. Misschien heb je een familiefoto? die kan je uitprinten en op de foto die jullie tesamen nemen deze familiefoto vasthouden? De suite is wel moeilijker... ik denk nog even na :)



Deborah
9-8-2013
 Meld misbruik9-1-2013 15:57:28

Super idee! ;-)



Kimberly
7-12-2013
 Meld misbruik10-1-2013 13:48:43

Contacteer www.bellefleuronline.be eens!
Leuke webshop en zij helpt je zowel met bedenken van ideeën als de ideeën ter plekke uitvoeren.



Gitte
1-5-2013
 Meld misbruik10-1-2013 14:04:11

@ kimberly: ik begrijp het verband met de bloemen niet zo. Ik ben niet opzoek naar tafelstukken hoor. Bedoelde je iets anders of is het een post onder de foute topic?



Kimberly
7-12-2013
 Meld misbruik10-1-2013 17:05:36

post onder foute topic, excuses!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...