Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cruise

  8-1-2013 19:30:24
Dag bruidjes

Als huwelijkreis dachten wij eraan om een cruise te maken.Aangezien we met een beperkt budget zitten, liefst niet over de 1000 euro pp (zonder vluchten). Hebben jullie ervaring met cruisen, en zo ja, hoe is jullie dat bevallen? Welke bestemming? En via welke reisorganisatie of site hebben jullie geboekt?

Bedankt!

Kat
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1234


Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik8-1-2013 19:54:45

Hallo Kat,

Ik heb dit in 2009 gedaan met MSC cruises. Ik denk MSC Sinfonia maar weet niet meer zeker. Ik heb het middellandse zee gebied afgevaard en gestopt in tunis, ibiza, sicilie, ... was echt wel de moeite! Je ziet heel veel

een weekje na de reis sta je wel nog steeds niet goed op je benen hihi :-)

groetjes



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik8-1-2013 20:26:17

hey je moet es kijken bij neckermann en op hun site staat stunt van de dag daar staat momenteel een cruisr voor599pp dus dit zal wel meer komen zoon promoties



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-1-2013 20:30:17

Ga ook zeker es in een Nederlands reisbureau horen vb Arke. Daar zijn de prijzen sowieso al een pak lager dan bij ons.



katrien
2-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 21:35:00

Hey Kat ,

Wij cruisen al 5 jaar en gaan in mei zelfs trouwen op een cruiseschip.
Ervaring met cruises hebben wij dus zeker( al verschillende schepen en rederijen gedaan). Elke rederij heeft zo zn eigen publiek. Celerity cuises was subliem maar ook iets duurder. Holland america line is ook heel goed maar ietske duurder. Ncl en Royal carribean zijn iets goedkoper en richten zich meer op een jonger publiek. Msc zou ik zelf noooit meer gaan. Kwalitatief waren deze veel minder goed dan de andere rederijen en de boten heben veel te veel kamers waardoor het aanschuiven is om van boord te gaan of zelfs maar te ontbijten.
Maar google anders eens naar de websites van deze cruisemaatschappijen en dan zal je al meer een idee hebben over de prijzen. Om recenties te bekijken van schepen te bekijken ( vb ncl epic - royal carribean's independence of the seas - holland america's eurodam - celebrity silhoutte - msc musica ) moet je eens naar cruisecritic surfen. Dan krijg je onmiddellijk een idee wat er op welk schip te doen is en wat de voor-en nadelen ervan zijn.

Grtjs

katrien



Carolien
28-9-2013
 Meld misbruik8-1-2013 21:44:07

Hallo! Wij zijn ook al eens op cruise geweest en dat is supergoed meegevallen! Mijn verloofde had dat nog nooit gedaan, ik wel, en dus was het afwachte of her allemaal wel zou meevallen... Maarhij vond het super. Je hebt Superveel luxe om je heen, elke avond een verzorgd 4 gangen diner, alle eten is inbegrepen, en toch zie je verschillende steden. Je kan voor het diner een tafel voor 2 vragen zodat je niet moet socializen met andere koppels, daar hadden we een beetje schrik voor. Zeker een aanrader. Wij zijn met royal caribbean gegaan, valt goed mee van prijs! Ook leuk is dat het een amerikaanse maatschappij is, dat geeft iets zo nog iets extra aan de sfeer:)we gaan op huwelijksreis naar de griekse eilanden met celebrity cruises. MSC is ook te doen qua prijs maar mijjn ouders moesten toenn savonds samen aan tafel zitten met franse en duitse koppels, iets waar ik enorm tegenop zou zien, het is tenslotte een huwelisreis, dan wil je privacy :)



Kat
7-9-2013
 Meld misbruik13-1-2013 19:15:35

Bedankt voor jullie talrijke reacties! We hadden eigenlijk een cruise van MSC in gedachten, maar aangezien bovenstaande commentaren niet zo positief waren, ben ik op het internet eens andere reviews gaan lezen van MSC en dat was inderdaad niet hetgeen waar we op hoopten... Ben naar Jetair geweest voor een offerte van Costa, en hetgeen we wilden kwam op een 2000 euro pp, zonder excursies... Mijn droom is al sinds jaren naar Cuba gaan, maar dat vonden we nogal duur, daarom dat we die cruise in gedachten hadden. Maar Rebecca, door jou ben ik bij Arke terecht gekomen, en dat was inderdaad veel goedkoper... En gisteren hebben we onze reis naar Cuba geboekt! Ben superblij! Bedankt allemaal voor jullie reacties, heeft echt geholpen!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-1-2013 19:23:56

Kat, fijn dat jullie jullie droomreis gevonden hebben. Geniet van het uitkijken naar jullie dag én jullie reis!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums