Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes voor oktober

  8-1-2013 17:34:35
september was de maand die wij uitgekozen hadden om ons trouwfeest te geven, maar aangezien we geen enkele zaal vinden die dan vrij is, verschuiven we nu de dag naar oktober. Maar ik ben wel wat aan het twijfelen geslaan. Is oktober niet te koud? Wij trouwen al begin augustus (in het buitenland): is er niet te veel tijd tussen ons huwelijk en het feest?
Wat denken jullie? Zijn er nog bruidsparen die voor oktober gekozen hebben? Of mensen die in oktober naar een huwelijk geweest zijn?

Ronait
24-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1107


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik8-1-2013 17:45:33

Wij gaan in oktober trouwen. Het interesseert me niet echt of het dan warm of koud is. Het is niet dat we deze zomer geen regendagen hebben gehad... Ik voorzie alles binnen en als het toch mooi weer is des te beter. :-)



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik8-1-2013 20:43:20

yep, zelfde wat Kim zegt!

wij hopen volgende week met de zaal te bekijken welke datum nog vrij is en we hopen op 21/9, maar anders zal het ook naar achter verschuiven...
en uiteindelijk zit je toch bijna altijd binnen èn zijn er vaak mooiere herfstdagen in oktober... voor de foto's moet je misschien wel een binnenlocatie zoeken.... of een vestje zoeken ;-)



lynn
5-10-2013
 Meld misbruik8-1-2013 22:23:39

Wij trouwen begin oktober.. er is kans dat het weer dan nog best meevalt maar daar hou ik eigenlijk geen rekening mee. Ik wou zoiezo de zomer niet (ook omdat dat te kort was qua timing) maar dan verwacht iedereen goed weer en klagen ze alleen maar als het regent.. in oktober kan je al geen goed weer verwachten dus.. ;-)

oktober kiezen heeft zijn voordelen: de mooie herfst om foto's te trekken, de vakantieperiode is voorbij dus veel genodigden kunnen aanwezig zijn, buiten de drukke seizoenen dus misschien het ideale moment om je huwelijksreis te doen?!, nog wel wat keuze qua zalen (begin oktober is drukker dan einde oktober)...

Alles heeft zijn voor-en nadelen maar voor het goede weer moet je het niet doen.. Belgie is te onvoorspelbaar!

Voorzie een zaal waar iedereen in kan (het kan nog altijd regenen op je trouwdag!) en dan komt alles wel goed!



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik9-1-2013 0:08:45

Wij zijn hartje zomer getrouwd en toen was het 17 graden en heeft het de hele dag behoorlijk geregend... Het seizoen maakt dus echt niet zo ontzettend veel uit! ;)



viki
18-10-2013
 Meld misbruik9-1-2013 12:57:26

Hoi;

Wij trouwen op 18/10/2013

We hopen op een stralende herfstdag. We voorzien paraplu's voor de suite en gaan er vanuit dat het zal regenen , maar dit kan in ons Belgenlandje iedere dag van het jaar.
De zomer is geen garantie op goed weer.

Ik heb ook een jasje voorzien bij mijn kleedje zodat moest het toch al wat frisser zijn ik geen koud heb.

We hebben voor een zaal gekozen ( Ter Eeste ) waar je de receptie tussen de biervaten kan geven. Ik vond dit persoonlijk heel mooi en wilde er ook wel gebruik van maken en in de zomer ( ik bedoel daarmee een dag van boven de 20°C) vind ik het dan wel jammer dat je binnen moet voor de receptie.

Zoals hierboven gezegd wordt, alles heeft zijn voor en nadelen het is aan jullie om te beslissen wat je belanrijk vind, maar ik zou er toch op voorzien dat bij eventueel slecht weer je toch met iedereen binnen kunt.

Groetjes



Ronait
24-7-2013
 Meld misbruik9-1-2013 14:43:13

Bedankt allemaal al voor de reacties :) ben blij om te lezen dat er toch heel wat koppels zijn die voor oktober gaan. Ik heb zo een vermoeden dat het bij ons 5-10-13 zal blijven!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...