Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen/feestzaal/Limburg

16-10-2006 11:01:32
Wij plannen volgend jaar in juni te trouwen. Kent iemand zalen in het Genkse en omgeving die wel de moeite zijn. Let op: het is niet de bedoeling een peperduur feest te houden, dat vinden we allebei geldverspilling. Dus geen feestjes aan 60 euro de persoon. Zou met 150 gasten ook wat ver gaan in onze portemonnee. Maar dus eerder feestjes aan 30-35 euro de persoon met buffetje en drank in. Voor wie twijfelt: ja, dat is mogelijk.

Voor mijn part huurden we een leuke locatie af en dan lieten we daar catering en zo komen. Maar uiteindelijk ben je dan zo veel aan het regelen, en vooral: de dag zelf kan je niet ook nog eens die dingen in de gaten houden.

Dus: wie suggesties heeft in Genk en omliggende gemeenten, geef maar een seintje. Met misschien ook een korte appreciatie van de desbetreffende zalen.

Merci !

Felix
1-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 390

Vicky
7-9-2007
 Meld misbruik16-10-2006 13:44:26

Hey,

Ik weet wel een paar zalen in de buurt waar wij ook prijs gevraagd hebben. Maar de prijzen liggen daar wel rond de 60 euro per persoon, drank in. Wij doen ons feest in 't Driessent in Diepenbeek.

Misschien kan je eens horen bij de Elysee in Genk? Daar hebben wij geen prijs gevraagd maar ik geloof dat de prijzen daar goed meevallen. En als jullie een formule kiezen met een beperkt buffet gaat de prijs natuurlijk ook weer omlaag. Mooie zaal, wel geen buitenruimte geloof ik?

In het Rubenshof in Alken hebben wij ook prijs gevraagd. Ik geloof dat de prijzen daar startten vanaf 25 - 30 euro? Weet het niet meer zeker. Dat was wel voor een menu aan tafel dacht ik. En daar kwam geloof ik ook nog drank apart bij? Wij hebben die zaal niet geboekt uiteindelijk en ik heb die papieren nog niet zolang geleden weggegooid. Anders kon ik het u eens doormailen. Zou gewoon eens bellen? Mooie zaal met een mooie tuin. De receptie kan dan buiten gebeuren. Veel parking aan de zaal.

Groeten,

Vicky 797

Loth
14-7-2007
 Meld misbruik18-10-2006 16:00:35

Hallo!

De prijzen bij 't Daelhof in Maasmechelen vielen heel goed mee toen we daar eens zijn gaan kijken. Zeker de moeite om eens info op te vragen!

Veel succes!

Loth

Felix
1-2-2007
 Meld misbruik18-10-2006 20:35:05

Hei

Al bedankt voor de reacties! Meer mag altijd!

Groeten !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...