Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VERSLAGJE ^_^

  7-1-2013 23:24:47
WAAAAAAUUUUUUUWWWW!
allereerst, dit is mijn reactie op een magische dag.
de avond ervoor bleven mijn zussen en schoonzussen bij me slapen.we tetterden, aten, haalden herinneringen op, mijmerden over hoe snel het allemaal gaat (ik ben de jongste) en lakten onze teennagels,... echt een girlsnight
rond halftwaalf in mijn bedje. ik heb geen oog dicht gedaan.
Normaal ben ik echt een warhoofd en stresskip. nu had ik mezelf voorgehouden om alles los te laten en te genieten.
die nacht heb ik alles nog eens overlopen, gezien ik de slaap niet kon vatten.
's ochtends blij om eindelijk uit dat bed te geraken en aan de dag te beginnen... SPANNEND!
gezien mijn visagiste me liet zitten, enkele weken voor het huwelijk, moest ik mezelf opmaken. daar begon ik dan maar mee. om 7h kwam de fotografe toe. zij en al de dames gingen naarde kapper met mij. allemaal naast elkaar in een kapperstoel, heeeeel gezellig.
dan naar huis en kleedje aan. ik was nog wat vermagerd de laatste weken waardoor mijn schoudebandje ietsje te los zat. mijn schoonzus heeft het staan verstellen terwijl mijn ventje al in 't straat reed. hij bleef bij mijn schoonbroer slapen.
toen de deur open ging: pure magie.
wat was dat een kippevelmoment!
de familie kwam toe bij mij en we aten samen een sandwiche, dronken een glaasje,... om 11h in het gemeentehuis. heel kort, leuk. een beetje humor,...
hierna onze foto's. de chauffeur van dienst (mijn broertjeà en mijn zus waren mee voor de hulp met het kleed en de attributen enzo.
het was zalig.
daarna naar huis, middageten met 45 man bij mij thuis.
hierna de kerk. wat een heerlijke mis was dat! een uurtje, maar het vloog voorbij.
schattige bruidkindjes die hartjes strooiden, een livezanger die al mijn lievelingsnummers prachtig zong en mijn broers en zussen die mooie teksten voorlazen. het was zo snel voorbij!!! er werden wat hilarische leesfouten gemaakt en we waren ons trouwboekje thuis vergeten (waar de kleine broer snel om reed)
daarna reden we met de hele familie naar de tweede fotolocatie voor de familiefoto's. heerlijke momenten. dan ging de familie naar mijn huis, nog wat opwarmen en bijwerken voor het feest. ondertussen nog enkele fotomomenten voor ons twee. dan reden we door naar de zaal waar al het gerief al as aangekomen. nog snel de naamkaarten op tafel en de bedankjes op hun plaats en het was tijd om de gasten te ontvangen.
vier mensen kwamen niet opdagen, wat jammer was maar niet aan te doen. me geen zorgen gemaakt. iedereen had het naar zijn zin.
we kwamen binnen in de zaal op een heerlijk dansnummer: gigi d' agostino - l'amour toujours. dat wou ik echt heel graag. de hele zaal, inclusief mezelf had rillingen. alweer een prachtig moment.
het eten was dik in orde, iedereen had meer dan genoeg en de mensen waren zo vriendelijk... dan was er de openingsdans: vier heerlijke minuten met mijn ventje in een cocon op 'unchained melody' vd righteous brothers... wel wat lastig met mijn kleed maar ik wou het niet anders.
na de openingsdans vloog mijn mooie kleedje uit en gingen mijn naaldhakjes aan de kant. die ruilde ik in voor mijn pantoffeltjes, geloof het of niet. de rest van de avond was geweldig. er werd hard gefeest en met mate gedronken. geen accidentjes, geen voorvallen. rond halfzes gingen we huiswaarts, helemaal kapot, afgemat maar zeeeer voldaan. het is voorbij in een flits en ik zou het zo weer overdoen.
de foto's krijg ik zo met mondjesmaat toegestuurd in preview via fb en ze zijn gewoon fantastisch, helemaal zoals ik ze wou.
wat een prachtige dag!

voor de foto's: https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=486336114750086&set=a.486335988083432.184846.100001211054714&type=1&theater&notif_t=photo_comment_tagged

virginia
5-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 2118


Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 7:37:01

Oei, de link werkt niet, je album staat waarschijnlijk nog privé.
Maar ook zonder foto's klinkt het als een prachtige dag! Proficiat!



virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 9:52:53




virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 9:53:57




virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 9:54:22




virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 9:54:48




virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 9:55:29




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-1-2013 10:20:49

Wauw, prachtige en klassevolle foto's!
Heel mooie jurk!!
Leuk verslagje ook, klinkt als een topdag om nooit te vergeten!
Geniet van het magische after-wedding gevoel!
Dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!

groetjes
Sandra



Marieke
18-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 12:28:04

Moooi! Dikke proficiat!

Waar heb je teksten gevonden voor je mis?



Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 12:35:25

Prachtige foto's!!! Wie was de fotograaf en waar waren die locaties?



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik8-1-2013 13:04:39

mooi fotos knap



virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 13:09:02

mijn fotografe is te vinden op Facebook: https://www.facebook.com/#!/littlemissdaydream?fref=ts
de locaties waren: het vliegplein in Ursel en het oude stoomcentrum in MaldegemIk ben er helemaal weg van, de foto's zijn volledig in samenspraak met mij en mijn ventje genomen, ze doet haar werkzeer goed en heeft enorm creatieve ideeën.
bedankt voor de leuke reacties!



virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 13:10:17

Marieke, mijn teksten voor de mis waren teksten dieik vond op internet die me aanspraken en natuurlijk een groot deel uit de bundel voor trouwers.die kregen wij van het stad zelf.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-1-2013 14:07:26

WAW you are sooooooo beautyfull!!!!!!!!!
echt waar super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kim
31-5-2014
 Meld misbruik8-1-2013 18:56:00

Wat een mooi plaatje! Jullie stijl en die van de fotolocatie passen perfect bij elkaar. Mooi!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-1-2013 19:10:14

Dat leest en ziet eruit als een waaaaw-dagje! Echt heel mooie foto's.
Leuk gevonden, dat zwart-wit-trouwkaartje!
Proficiat en geniet er nog maar goed van na!




kelly
23-5-2014
 Meld misbruik8-1-2013 19:10:53

Heel mooi je ziet er prachtig uit, Mooi koppel!! Proficiat !



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-1-2013 20:35:43

Whoopie, verslagje en foto's van Virginia. Ik heb aan je moeten denken!
Het klonk als een prachtige dag (ik vond vooral het meiden-gedeelte fantastisch) en de foto's, waw, je bent inderdaad PRACHTIG. Wat een topjurk, wat een plaatje.
Ik wens jullie alle goeds in jullie verdere leven samen en euh, als je de volledige fotoreportage ontvangt, mag je ons nog es verwennen!
Dikke zoen en heel erg proficiat!!



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik8-1-2013 21:09:28

ooooohh zo leeeeuuukkkk!!!! proficiat!!!



virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-1-2013 21:12:36

Amai, zo leuk die reacties!!! ^_^
geloof me, wanneer de dag helemaal gepasseerd is en je je afvraagt of je ooit nog zo'n prachtige dag mag meemaken, dan is het een grote troost om foto's te zien van de dag.
het is nog leuker als je dan nog eens zo'n toffe reacties krijgt.
Voor ons was het de schoonste 24u van ons leven tot nu toe. Ik hoop met heel mijn hartje dat dat voor jullie allemaal ook het geval mag zijn!
Wij tellen af naar het moment dat we de reportage in handen krijgen.dan zul je ons hier terug zien :D
ondertussen het kleedje naar de droogkuis en hopen dat ik er een ander bruidje mee kan plezieren :)
nogmaals bedankt allemaal!



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:16:51

Prachtige foto's!
Het leek een supermooie dag


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info