Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een half jaar getrouwd, hierbij enkele foto's!

  7-1-2013 15:27:43
Een half jaartje getrouwd intussen en ik kan het toch niet laten om hier nog een te komen piepen...
Bij deze ook eindelijk wat foto'tjes (die misschien vooral leuk zijn voor wie eens een gekleurd bruidje wil zien):
http://smg.beta.photobucket.com/user/Frigg/library/trouw (paswoord = freyja)

We hadden geen professionele fotograaf (en daar achteraf wel wat spijt van), maar zijn toch blij met de foto's.

freyja
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2378


Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik7-1-2013 15:51:20

Wauw, mooi kleed!!! Jullie zagen er goed uit!



Sybil
14-9-2013
 Meld misbruik7-1-2013 17:05:17

Jullie zagen er schitterend uit! Ook mooie foto's hoor! Waar zijn ze genomen?



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-1-2013 17:11:21

Hoi Freyja, is dat in Ter elst in duffel?

Groetjes,
Kim



candy
20-7-2013
 Meld misbruik7-1-2013 18:14:55

mooi foto's .
ik ga ook voor die kleur en ongeveer het zelfde kwa kleed als ik ze gemaakt krijg toch woensdag weet ik meer als het gaat lukken



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik7-1-2013 21:02:03

Mooi, kleed en kleur stonden je prachtig!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-1-2013 10:22:24

Mooi mooi!!!
Het is toch nagenieten é met de foto's erbij ;-)!!

groetjes!

Sandra



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-1-2013 16:06:04

Freya, leuk dat je de foto's nog met ons komt delen. Ik kan de bruidjes hierboven enkel bijtreden, je was een stralende bruid. Het kleed in kleur stond je prachtig, heerlijk zwierig!
Spijt brengt niets meer terug dus geniet gewoon nog na met je man van de mooie foto's!
Proficiat en dikke zoen!



freyja
30-6-2012
 Meld misbruik8-1-2013 17:45:59

Bedankt allemaal!

@Sybil en Kim: de foto's zijn in Herzele genomen
@Candy: wow, jij maakt je jurk zelf? Chapeau! Ben benieuwd!
@Sandra: inderdaad, ik zou er kunnen blijven naar kijken! :-)
@Rebecca: Dankjewel en ik kom zeker nog eens een kijkje nemen naar het verslag/foto'tjes van jouw grote dag! Geniet er alvast van!



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik8-1-2013 17:58:24

hey freyja je was inderdaad knap en je ventje ook trouwens ik vindt niet dat je spijt moet hebben want ik vindt het mooie fotos geniet van jullie huwelijksleven



georgie
14-9-2013
 Meld misbruik11-1-2013 15:32:23

Hey,

Jullie zien er echt gelukkig uit. Mooie foto's hoor voor een amateur fotograaf.
Proficiat.




candy
20-7-2013
 Meld misbruik11-1-2013 18:45:14

freyja ik maak ze niet zelf maar laat ze maken alle dat was de bedoeling.
ben nu even buiten strijd :s waardoor ik niks kan doen buiten enkel telefoneren of op pc zitten enz



Eline
20-7-2013
 Meld misbruik15-1-2013 12:20:00

Prachtige foto's Freyja!
Inderdaad een prachtige jurk.
Mijn voorkeur gaat persoonlijk nog altijd voor een witte jurk (alle, voor mij aan te doen dan toch), maar jou staat ze écht beeldig!
Jullie zijn heel gelukkig samen, dat straalt van de foto's af. Veel geluk nog verder samen
xxx



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik25-1-2013 13:19:28

Is het normaal dat ik enkel een melding zie "This is a private album?" en dat ik nergens het paswoord kan ingeven? :)



freyja
30-6-2012
 Meld misbruik26-1-2013 10:55:08

Het zou weer in orde moeten zijn Charlyn! :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info