Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

planten huren

  7-1-2013 14:52:25
heeft er iemand ervaring met het huren van planten om de feestzaal in te kleden? Valt dit mee qua prijs?

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 992


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-1-2013 1:31:43

Sofie, ik weet niet vanwaar je bent maar Descaplant uit Kortrijk heeft speciale verhuurpakketten voor huwelijken. Ik heb dit even nagevraagd destijds. Wat betreft laurierplantjes en boompjes zijn de prijzen dezelfde als bij een ceremoniemeester. Van de overige prijzen was ik niet onder de indruk. Ik vond het nog veel geld voor standaardplanten met weinig feestelijks erover. We hebben uiteindelijk gekozen voor het huren van laurierboompjes bij de ceremoniemeester en bloemen gekocht van bij de bloemist. Dit komt me 75 EUR duurder uit. Voor alle volledigheid: ik leg nu de prijs van april 2011 bij een verhuurder naast de prijzen van een bloemist in januari 2013.

Soms kan je goedkoper werken (als dat de issue is) door zelf een deco te maken vb een hoge vaas vullen met bamboestokken en dergelijke. Een bloemenstukje op tafel kan je vervangen door een pomander of een ander DIY werkje. Als je hier even rond snuistert, vind je wel enkele DIY projectjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...