Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  6-1-2013 21:14:24
Hallo,

Ik heb al eens zitten nadenken voor onze huwelijksreis. Ik zou graag een verre reis maken en had al aan Bali gedacht. Iemand die dit al gedaan heeft? Het lijkt me heel leuk omdat er zowel voor mij als voor mijn verloofde toffe dingen zijn (ik lig graag eens aan een zwembad, hij doet graag uitstappen)

Verder wou ik eens vragen of er soms mensen zijn die ervaring hebben met amazinghoneymoon.be Deze staan ook op de trouwbeurs in Kortrijk.

groetjes

Nathalie
27-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 813


kylie
28-9-2013
 Meld misbruik6-1-2013 21:37:46

Dag Nathalie

Zooo toevallig!!
Wij zijn ook van plan om naar Bali te gaan gegin oktober.
We hebben Amazing honeymoon leren kennen op de beurs in Oostende.
Sinds dien hebben wij al een perfecte service gehad.
Ik heb al heel wat mail gestuurd en kreeg altijd snel reactie.
Hun programma in Bali ziet er echt super uit!! 7 dagen activiteiten tot na de middag dus elke avond vrij en de laatste 3 dagen luieren aan het strand.

Wij hebben er momenteel een optie genomen op onze reis en waarschijnlijk leggen we de reis vast op de beurs in Kortrijk.

Ik blijf dit item ook zeker volgen :)



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik6-1-2013 21:50:45

Ooh super! wie weet is een dubbele honeymoon :-)

Ik zie dit ook wel zitten, nu mijn verloofde nog wat overtuigen!

Jullie zouden dus een weekje gaan? ik denk dat wij toch iets langer willen gaan, zeker omdat het zo ver is, vond ik de 13 dagen toch al beter. Wij trouwen 27 september en zou 29 september willen vertrekken.
Zou ik je mogen vragen welke formule jullie genomen hebben en wat het kostenplaatje is? (als je dit liever niet kwijt wilt, geen probleem hoor)

groetjes



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik6-1-2013 22:40:25

Ik ben in 2011 in Bali geweest en kan het echt wel aanraden als honeymoonbestemming!
Het is echt een goede combinatie van cultuur, natuur en strand. Wat ik er zeker mee zou combineren is een paar dagen Gili Trawangan. Prachtig eiland, super om te duiken/snorkelen. En vele mooie hotels.
Eigenlijk zou je het ook perfect zelf kunnen organiseren als je dat ziet zitten. vliegtuig via ebookers en de hotels via booking of Agoda. Het nadeel is natuurlijk dat je alles zelf moet regelen.



Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik6-1-2013 22:48:10

Hey Nathalie en Kylie,

Wij zijn op huwelijksreis naar Bali geweest dit jaar, en we hebben er echt superhard van genoten! Het is een echte aanrader!

Ik heb er zelfs een verslagje over geschreven op dit forum, dat je kan terugvinden onder volgende link:
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=445623

Nu, wij zijn voor twee weken naar daar gegaan, en dat vonden we perfect. Wij zijn altijd in hetzelfde hotel gebleven (hotel St Regis in Nusa Dua, één van de beste hotels in Bali naar het schijnt, waar je zelfs geregeld celebrities kan spotten) en hebben van daaruit geregeld uitstapjes gemaakt met een privégids.

In totaal heeft het ons wel wat geld gekost, nl 6500 euro voor het hotel, 1200 euro voor de vliegtuigtickets en ong 2000 euro daar opgedaan. Maar nogmaals, ons hotel was wel op en top, en er zijn al vele andere bruidjes op dit forum geweest die zelfs minder dan de helft hebben uitgegeven van dit bedrag (ook in Bali uiteraard).

Nog heeel veel succes met de voorbereidingen en vooral... GENIETEN :D!

Lieve groetjes,
Katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums