Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verkoop kousenband

15-10-2006 8:08:29
Hallo iedereen ,

Kan er mij iemand iemand vertellen hoe het in zijn werk gaat als ik mijn kousenband op het avondfeest wil verkopen .
Ik heb hier op de site gelezen dat deze soms verkocht worden voor 200 euro maar komt dat geld dan van een persoon?
Groetjes Chantal

chantal
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 343

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik15-10-2006 12:39:56

Hey,

Ik ga dat waarschijnlijk ook doen.
De mensen kunnen geld geven. Als de mannen geld geven gaat uw kleed iets naar omhoog. Als de vrouwen geld geven gaat het terug iets naar beneden. Ze geven daarvoor zoveel als ze willen (dat kan 1, 5, 10 e of eender welk bedrag zijn).
Op het einde, als de kousenband zichtbaar is, wordt die verkocht aan de hoogst biedende. Dat kan inderdaad 200 e zijn van één persoon, dat hangt een beetje af van uw publiek en degene die de 'verkoop' leidt.
Je kan aan een vriendin of zo vragen om je te helpen bij het omhoog en omlaag doen van uw kleed want het is niet altijd even handig om dat zelf te doen.

Sommigen zijn wat tegen die verkoop omdat je dan zogezegd nog extra geld van de mensen wil 'aftroggelen' maar het zorgt voor heel wat ambiance. Van de mensen die het al meegemaakt hebben heb ik nog nooit een negatief woord gehoord daarover.

Veel succes ermee!

Groetjes, Sissi

davida
7-9-2008
 Meld misbruik15-10-2006 14:35:53

hey

wij hebben dat ook gedaan wij hadden de mannen aan de ene kant van de zaal en de vrouwen aan de andere kant laten zitten en zoals sissi zegt gaat je kleed omhoog als een man geld insmijt en weer omlaag als een vrouw er insmijt maar wij hadden op het laatst de kousenband laten afnemen van de man die het laatst geld had ingesmeten en dat was 20 euro zo hadden we bijna 200 euro en dat kwam niet van 1 persoon(zou wel veel zijn).de een smijt daar inerdaad 1,2,5,20of zelfs50euro in ik heb daar geen negatieve comentaar opgekregen iedereen vond dat plezant en er zat ambiance in ook.
grtjs
08.09.06

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik16-10-2006 8:31:15

Hey Davida,

Op welk moment heb je die verkoop eigenlijk gehouden?

Groetjes, Sissi

davida
7-9-2008
 Meld misbruik16-10-2006 12:31:40

hey sissi

wij hebben dat gedaan rond 1uur waarom juist dat weet ik niet mijn neef zei dat we het dan gingen doen en kmoet zeggen het was een gepast moment maar kdenk dat je dat zelf een beetje moet zien ik denk dat dat overal anders is maar tis goed meegevallen.

grtjs

08.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...