Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum aanstaande

  5-1-2013 16:02:06
Hhheeeelllpppp gefrustreerd tot en met... Niet alleen is de bruidegom totaal niet met de trouw bezig, nu wou hij ook pas in juli voor een kostuum gaan... We trouwen in augustus diepe zucht... Vandaag hem eens mee binnen genomen in de linx waar mijn kleed van komt... Wat een zuur bakkes en lang lip, was er bijna over gestruikeld.... Nu kreeg ik onderweg naar huis te horen dat ik me nie zo mag moeien.... Aaarrrggghhhhhh ik wil gewoon da mijn man er stralend uitziet is da nu zo erg?! Meneer zal wel eens bij esprit gaan kijken met zn mama... Niks tegen op esprit maar ik wil da hij er een beetje specialer uitziet.... Diepe diepe zucht....sorry voor mijn geventileer....

Michèle
24-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1209


kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-1-2013 16:16:54

begrijp het volkomen! wedding planning is blijkbaar een vrouwenaangelegenheid dus... niet aantrekken en niks forceren, juli vind ik ook laat maar ja...



fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik5-1-2013 17:09:16

wat ben ik blij met men ventje van het regelen van de trouw trek hij zich ook niks aan alles is goed zegt hij en als ik iets wil weten of hij iets goed vindt geeft hij wel zen mening en hij zelf zij de dag dat ik men kleed ging kiezen waar hij bij was ik zal men kostum ook es gaan kiezen dus daar heb ik gelukkig geen probleem mee maar ik kan je frustratie gerust begrijpen maar hiervoor zijn we er he om elkaar te steunen



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik5-1-2013 17:46:31

Hey meid! Dat is idd zeer lastig als uw verloofde zo doet! Toch een tip: ik ben donderdag met mijn partner zijn kostuum, hemd, das en schoenen gaan kopen bij Boss. Alles was aan -30% dus hebben we voor een superprijs alles gekocht. Ik hoop dat zijn zin snel komt!



Sofie
27-7-2013
 Meld misbruik5-1-2013 18:42:25

@Sara
Zijn de schoenen van Boss ook aan -30%?
Amai, dat wist ik niet... dacht dat ze dit enkel op hun kledij deden! Goede aankoop dus voor jullie! :)
Groetjes.



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik5-1-2013 20:39:53

Misschien es proberen het erover te hebben met je (toekomstige) schoonmoeder?
Misschien dat die wat - goeie - invloed kan uitoefenen ...


De mijne zou het nochtans ook nog riskeren, hoor, om desnoods een week ervoor voor kleding te gaan.
Ik heb wel gezegd dat ie aantrekt wat ie wil, zolang het maar geen totaal versleten en kapotgescheurde jeans is. Hij haat het sowieso al om nieuwe kleren te kopen ... Normaal moet ik 'em eindeloos pushen en meegaan, maar deze keer moet hij het echt wel zelf maar doen als hij het wil. En anders trouwt ie maar in iets dat nog in zijn kast steekt.

Ik trouw met hem, niet met zijn kleding. En zelf zit ik ook niet zo extreem veel in met mijn kleding. Ik koop wel iets nieuw voor die dag, maar het zal geen echt trouwkleed zijn. Ik sta absoluut niet met kleedjes, dus waarom zou ik zoiets dragen op de schoonste dag van mijn leven?



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik6-1-2013 14:06:19

Mijn vriend vindt het ook nog te vroeg maar wij trouwen ook pas eind oktober. Misschien kan je hem overtuigen met de solden of met een winkel waar echt alleen maar kostuums te vinden zijn? Wij gaan eens kijken bij Suitsupply in Antwerpen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info