Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moderne schoenen gezocht...

5-1-2013 13:51:37
Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar moderne schoenen voor onder mijn kleedje.
Ik heb een voorbeeld gevonden, maar weet niet van welk merk de schoenen zijn, of waar ik ze kan vinden. De schoenen zijn terug te vinden in volgende fotoreportage: http://www.fotografieluna.be/blog/lang/nl/2012/08/21/huwelijk-joyce-en-nils-te-brasschaat/

Adresjes of merken waar ik soortgelijke schoenen kan vinden, zijn ook welkom natuurlijk.

Alvast bedankt!

Linn
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1133

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-1-2013 14:27:53

Ik ‚denk' dat de schoenen van Aruna Seth of Benjamin Adams eventueel ook iets voor jou zullen zijn: http://www.trouwschoenen.com/ (hier kun je het merk selecteren).

Alessia
7-9-2012

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik5-1-2013 19:44:45

Lijken mij Astrid Bryan schoenen :-) louboutin

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik7-1-2013 10:01:16

Zeer mooie schoenen, maar zeker geen Louboutins....
Inderdaad Jimmy Choo's!! Voor de zekerheid wel een extra (plat) paarke voorzien ook ;-)
Ik hield mijn 12cm stelten aan van sochtends 8u15 tot net na openingsdans +/- 1u...,
daarna was ik zooooo bijl dat ik in mijn geox plateausandaaltjes kon om de dansvloer verder onveilig te maken :-)

grtjs
A.

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik7-1-2013 10:01:51

Ale ik bedoelde het zijn ook geen Jimmy Choo's, maar die gaan er best naar toe zoals Alessia reeds zei...

Carrie
13-9-2013

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...